kissan korvapunkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
minkälaista se aiheuttaa korvaan?
kun kissallani on semmosia pieniä pisteitä korvassa ja se raapii niitä usein,oon putsaillu korvia apteekista saavalla aineella mut ei ne lähde kun hetkeksi ja tulee taas takaisin tommoseksi,töhnäseksi :(
onko toi nyt korvapunkkia vai mitä kummaa?

Korvan sisällä on sellasta kahvinpurun näköistä aika paljon ja jos sen poistaa topsilla se tulee melkein samantien takasin. On korvapunkin kakkaa. ja kissa tosiaan raapii korviaan. Tee korvapunkki häätö reseptilääkkeillä. Me saatiin sellasta joka laitetaan kissan niskaan ja se vaikuttaa 4 viikkoo.

Alkuperäinen kirjoittaja LoveStreet:
Korvan sisällä on sellasta kahvinpurun näköistä aika paljon ja jos sen poistaa topsilla se tulee melkein samantien takasin. On korvapunkin kakkaa. ja kissa tosiaan raapii korviaan. Tee korvapunkki häätö reseptilääkkeillä. Me saatiin sellasta joka laitetaan kissan niskaan ja se vaikuttaa 4 viikkoo.

ai,okei..no pitää kai sit soittaa eläinlääkäriin aika ..kun noi korvat on vaivannu jo jonkin aikaa sitä mut oon ekaksi kokeillu itse puhdistella niitä mut tulee koko ajan saman näkösiksi.

Se on hirmusen näköstä kahvinpurua korvassa.
Meillä tulehtu sillä käsikauppatavaralla kissan korva ja saatiin kanssa ell niskaan tököttiä. Ja johan toimi =)

Koiraan voi tarttua, mutta ei ihmiseen. Ja usein jälkitautina on hiivatulehdus korvassa. Ja molemmat kissat varmaan pitää hoitaa yhtäaikaa, mutta kysy eläinlääkäriltä.

Yhteistyössä