kissalla onkalomainen haava hännässä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitto

Vieras
miehen mielestä ei pidä mennä elän tohtoriin koska kissa hoitaa itse haavansa. minä olen sitämieltä että eläinlääkäriin on mentävä.
kissalla siis hännän tyvessä pyllyreiän lähellä sellainne sormenpään kokoinen alue mistä näkyy liha ja sivulle viistosti onkaloa. ei vuoda verta tms..
pitkään olen ihmetellyt kun turkkiin tulee haavoja joista sitten irtoaa rupi ja tuppu karvaa. ennen luulin että kissa on tappeluissa ja siitä tulee nuo haavat mutta nyt rupesinkin miettimään onko kyse jostain muusta.

ärsyttää tuo mies kun ei voi lähtiä viemään kissaa lääkäriin ja minulla ei ole autoa eikä kortia joten en voi ajaa..

No ei se kissa sitä itse hoida. Kyllä eläimen suussa sen verran bakteereja on, että nuolemalla vaan tulehduttaa yleensä haavat. Tuleeko sieltä mitään märkää tms? Voihan sitä eläinlääkäriin soittaa ja kysyä, että mitä mieltä? Et kannattaako tulla näyttää.

Tietenkin kissa pitää viedä eläinlääkäriin! Jos ottaa eläimen niin siitä pitää pitää huolta ja kantaa vastuu. Jos se on sairas se tarvitsee mahdollisesti lääkärissä käynnin ja lääkkeitä. Kyllä tuollainen haava ainakin kuulostaa sellaiselta, että veisin lääkäriin vaikka taksilla jos mies ei suostuisi viemään omalla autolla. |O

on ulkokissa!
vituttaa niin tuo mies et ei mitään rajaa. sanoinkin äsken hälle että on sitten ensimmäinen ja viimeinen eläin mikä meille otetaan!!
haavaa kissa ei oikein anna edes katsoa. sen mitä olen sitä saanut katsottua niin ei vuoda mitään. kokoajan vain nuolee sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on ulkokissa!
vituttaa niin tuo mies et ei mitään rajaa. sanoinkin äsken hälle että on sitten ensimmäinen ja viimeinen eläin mikä meille otetaan!!
haavaa kissa ei oikein anna edes katsoa. sen mitä olen sitä saanut katsottua niin ei vuoda mitään. kokoajan vain nuolee sitä.

No lekuriin vaan! Pyydä kaverilta joltain kyyti tms. Tai käske miehesi näitä kommentteja katsoa, että lekuriin kissa, kun ei se itse sitä kuntoon hoida. Tuskin miehesikään haavojaan nuolemalla kuntoon saa? ;)

kylläpäs kivasti alkaa viikonloppu kun saa aikaan tällaisen riidan kissasta. huoh.. veti koko palon herbettä nenään kun sanoin vielä että tippuu kohta koko häntä pois.
alkoi raivoamaan
minä sitten vien sen lääkäriin..vitut se mitään tipu se häntä mut viedään nyt helvetti että sun ei tarvi koko viikonloppua mököttää.

lisään vielä:
eläin lääkäri sanoi että varmaan purema haava ja pitää katsoa jos hänän yläpuolellakin on haava ja onhan siellä. en vain ollut huomannut. aika iso haava se on siel alapuolella joten ei ole minkään toisen kissan purema. epäilen kettua tai naapurin hullua koiraa joka söikin toisen naapurin kissan.

munkin kissalle kävi ihan sama juttu ja varmaan soitan eläinlääkärille! säihkähdin ihan hirveästi kun näin sen haavan! en tiedä yhtään mikä se voisi olla!

Yhteistyössä