A
argghh!!
Vieras
Ei herranjumala sentään mitä tekstiä! Eka keskenkasvuiset kakarat lisääntyy ja sen jälkeen aatellaan: hupsis, ei tää ookkaa kivaa, annampa lapsen pois! Yhden kommentin päätteeksi tyttö sanoo: "Mun mielestä en tehny hyvää päätöstä. Luovuin Tuulista Reijon takia..." Ei herranjestas sentään! Kuka idiootti lupuu OMASTA LAPSESTA miehen -tässä tapauksessa POJAN- takia!?!?!? Tuolla tytöllä ei muutenkaan taida olla minkäänlaista käsitystä siitä mitä nettiin kannattaa kirjoitella kaikkien luettavaksi.. Ihan julkisesti kertoo kuinka se poika häntä hajjaa jnejne. HUOH!! Tämä taitaa kyllä olla jo aika vanha juttu mutta jaksaa silti vieläkin suututtaa! Itselleni tosin "uusi" juttu kun vastikään löysyn tämän blogin ja kaduttaa että menin lukemaan -.-
kissafani951. marraskuuta 2012 17.35
niinku varmasti monen mielestä musta ei oo äidiksi tai en osaa tai pysty huolehtiin vauvasta, oon miettiny asioita ja oon tullu siihen tulokseen että en jaksa huolehtia (ku reijonki pitää lähtä täältä ensikodilta perjantai aamuna) tai pysty huolehtiin vauvasta yksin, vaikka tietenkihän tääl on apu lähel, mutta sitä apuakaan ei aina saa
eli siis lauantaina nimiäisten jälkeen pakkaan kotua kaikki tavarat ja vaatteet vauvalle mukaan ja tuon sen tänne ja pakkaan omat tavarani ja lähden ja jätän vauvan tänne, ja se huostaanotetaan multa
näin ehkä on kaikista paras, musta ei ollu viel äidiksi
varmasti moni on vaan onnellinen että annan lapsen pois, mutta mun äiti ja siskot ei varmasti tykkää mun päätöksestäni, mutta teen omat päätökseni ja tällä kertaa päätin näin
se olis eri asia jos tietäisin tarkan päivän millon pääsisin täältä ensikodista pois ja jos reijo viel sais olla täällä
Tuo viimeinen lause... HUOKAUS, SYVÄ SELLAINEN! Kommentti löytyy tuolta-> upcoming teen mom: epäonnistunut värjäysprojekti =D
kissafani951. marraskuuta 2012 17.35
niinku varmasti monen mielestä musta ei oo äidiksi tai en osaa tai pysty huolehtiin vauvasta, oon miettiny asioita ja oon tullu siihen tulokseen että en jaksa huolehtia (ku reijonki pitää lähtä täältä ensikodilta perjantai aamuna) tai pysty huolehtiin vauvasta yksin, vaikka tietenkihän tääl on apu lähel, mutta sitä apuakaan ei aina saa
eli siis lauantaina nimiäisten jälkeen pakkaan kotua kaikki tavarat ja vaatteet vauvalle mukaan ja tuon sen tänne ja pakkaan omat tavarani ja lähden ja jätän vauvan tänne, ja se huostaanotetaan multa
näin ehkä on kaikista paras, musta ei ollu viel äidiksi
varmasti moni on vaan onnellinen että annan lapsen pois, mutta mun äiti ja siskot ei varmasti tykkää mun päätöksestäni, mutta teen omat päätökseni ja tällä kertaa päätin näin
se olis eri asia jos tietäisin tarkan päivän millon pääsisin täältä ensikodista pois ja jos reijo viel sais olla täällä
Tuo viimeinen lause... HUOKAUS, SYVÄ SELLAINEN! Kommentti löytyy tuolta-> upcoming teen mom: epäonnistunut värjäysprojekti =D