Kissaa ilmakiväärillä jalkaan

  • Viestiketjun aloittaja Kattia kanssa!
  • Ensimmäinen viesti
Kattia kanssa!
meidän paikallislehdessä oli tekstari palstalla lukijan vuodatus siitä, kuinka kamala on ihminen joka "ei tykkää kissoista" koska kirjoittajan kaverin kissaa oli ammuttu piekkarilla tassuun.... jep. Ei siinä paljon kissa vihaa tarvita jos kymmenen eri kattia juoksee talon/tontin nurkissa niitä kusiaan ruikkimassa! Nousee silloin verenpaine mullakin, vaikka kissoista tykkäänkin. Ja jok'ikisen katin kamitan pihalta veks jos sinne erehtyy mun nähden-olen muutaman niskasta ottanut kii ja heittänyt lepikkoon vauhdilla. JOS vaikka ymmärtäisviät ettei midän tontille kannata eksyä .... Kantsii pitää kissat sisätiloissa tai ulkoiluttaa hihnassa, niin pysyy kissakin ehjänä. Voihan se esimerkiksi jäädä auton alle, tai minkin ruuaksi. Maailma on suuri ja vaaroja täynnä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kattia kanssa!:
meidän paikallislehdessä oli tekstari palstalla lukijan vuodatus siitä, kuinka kamala on ihminen joka "ei tykkää kissoista" koska kirjoittajan kaverin kissaa oli ammuttu piekkarilla tassuun.... jep. Ei siinä paljon kissa vihaa tarvita jos kymmenen eri kattia juoksee talon/tontin nurkissa niitä kusiaan ruikkimassa! Nousee silloin verenpaine mullakin, vaikka kissoista tykkäänkin. Ja jok'ikisen katin kamitan pihalta veks jos sinne erehtyy mun nähden-olen muutaman niskasta ottanut kii ja heittänyt lepikkoon vauhdilla. JOS vaikka ymmärtäisviät ettei midän tontille kannata eksyä .... Kantsii pitää kissat sisätiloissa tai ulkoiluttaa hihnassa, niin pysyy kissakin ehjänä. Voihan se esimerkiksi jäädä auton alle, tai minkin ruuaksi. Maailma on suuri ja vaaroja täynnä.
Pienoiskivääri on ruutiase, eli ei sama asia kuin ilmakivääri. Sillä saa jopa metsästää.
 
Mutta silti- ilmakossa/torrakossa/piekkarissa menee se jokin raja mun mielestä.... Lempeämpiäkin ja keinoja olis maailma väärällään.

Kissoista minäkin tykkään mutta samoten kuin sinä karppaan ne omalta pihalta äkäseen pois. (huudan ja meuhkaa, tarvittaessa vauhditan menoa juosten)Eikä niitä enää näykään B) eli on mennyt oppi perille. Myöskään naapurin koira ei meidän markille enää eksy, kun se saa määrätietoisen komennuksen KOTIIN SIITÄ, HUS!.

Totta on, että kissaa ei saisi irti päästää kotipihaltaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kattia kanssa!:
meidän paikallislehdessä oli tekstari palstalla lukijan vuodatus siitä, kuinka kamala on ihminen joka "ei tykkää kissoista" koska kirjoittajan kaverin kissaa oli ammuttu piekkarilla tassuun.... jep. Ei siinä paljon kissa vihaa tarvita jos kymmenen eri kattia juoksee talon/tontin nurkissa niitä kusiaan ruikkimassa! Nousee silloin verenpaine mullakin, vaikka kissoista tykkäänkin. Ja jok'ikisen katin kamitan pihalta veks jos sinne erehtyy mun nähden-olen muutaman niskasta ottanut kii ja heittänyt lepikkoon vauhdilla. JOS vaikka ymmärtäisviät ettei midän tontille kannata eksyä .... Kantsii pitää kissat sisätiloissa tai ulkoiluttaa hihnassa, niin pysyy kissakin ehjänä. Voihan se esimerkiksi jäädä auton alle, tai minkin ruuaksi. Maailma on suuri ja vaaroja täynnä.
Pienoiskivääri on ruutiase, eli ei sama asia kuin ilmakivääri. Sillä saa jopa metsästää.


kiitos korjauksesta; ilmakivääristä teksti kertoi...


 
No kissa on kaikkialla kotinsa ulkopuolella koditon, heitteille jätetty. Hyvä keino tyhjätä piha-alue kissoista on kuskata ne kaikki määrätietoisesti löytöeläinvastaavalle. Hymy hyytyy pikku hiirestäjien emännillä kun joutuu maksamaan että saa kattinsa takasin. Asutusalueilla ei ole mitään järkeä pitää kissoja irti. Korkeintaan maalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
pienoiskiväärillä ei kyllä metsästetä...
Ollut luvallinen vissiin jo 10 vuotta pieneläinten metsästykseen. Eli väärässä olet...
Ja vielä tarkennuksena, että rihlatun luotiaseen luodin liike-energian on oltava vähintään 150 joulea piipun suulla. Tehovaatimuksen täyttävillä patruunoilla saa metsästää hanhea pienempiä vesilintuja, riekkoa, sepelkyyhkyä, pyytä, peltopyytä ja fasaania sekä rauhoittamattomia lintuja ja kissaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
pienoiskiväärillä ei kyllä metsästetä...
Ollut luvallinen vissiin jo 10 vuotta pieneläinten metsästykseen. Eli väärässä olet...
ainahan mä väärässä...
joku supin lopettaminen 2kakkosella ei mun mielestä ole metsästämistä...
No loukkulopetukseen sitä on saanut käyttää iät ajat, kuten pistooliakin, joka on muuten kielletty metsästyksessä.
 
Se joka kirjoittin sen että joku ampui kissaa ilmakivärillä jalkaan sais painua helvettiin.Turha kissoja on heittellä pusikkoon se on eläin rääkkäystä ja siitä voi soittaa eläinsuojeluun!!!! Ja jos kissat kulkee "omalla" pihalla mitä sillä on välii jos ne ei tee mitää!!! Ottakaa kantaa
 

Yhteistyössä