Kissa puri.

Leikittiin reippaasti yli toista tuntia tuossa, sitte naapuri paiskas ovensa niin lujaa kiinni että ikkunat helisi ja seinät paukku, kissa hyppäs säikähyksestä ilmaan ja puri. :xmas: Ei sentään ihon läpi päässy mut kyllä kävi kipiää... aijai... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Multa kissa puri peukalon kynnestä läpi ja myöskin peukalon nivelestä meni kipeästi hampaat läpi. Kyllä oli pitkään kipeä ja tulehduskin tuli. :(
Mulla on kans menny peukalon kynnestä kissan hampaat läpi...Auts...
:kieh: En oo ikinä ollutkaan kissaihminen, tämän jälkeen vielä vähemmän...
Tietenkin se kissa teki vain vaistonsa mukaan...hätisti hurjana meidän koiraa pois pihapiiristään, kun sillä kissalla oli pennut. Minä hädissäni yritin pysäyttää kissaa käsin pelastaakseni koiran...Lekurireissuhan siitä tuli.
 
Kissat on mukavia, mutta kaikissa kivoissa asioissa on haittapuolensa. Näkisittepä mun mahan... Olin toissa kesänä ulkoiluttamassa kissaa joka vauhkoontui ohiajavaista mopopojista. Onneksi ei osunut kynnet naamaan, maha-arvet saa sentään piiloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jack Sparrow:
viime kesänä yritin ottaa yhtä villikissaa kiinni paljain käsin..
vieläkin on kädessä jälkiä kun sen kanssa painin, toiseksi jäin. :kieh:
Tämä minun kissa on villikissa. Kotikylältä sen aikanaan nappasin matkaan, olis muuten joutunu isännän ampumaksi. :| Niitä on joka kesä siellä ihan hirveästi, lapsia ei uskalla valvomatta pitää pihalla ym... No, tämä yksilö rauhottu aika nopeaa ku sitä koulutin hieman.
 
Onneksi meidän kissat on osannut käyttäytyä uskomattoman hyvin, ja nuorempi on vetänyt kissaa hännästä ja turkista ja vanhempi tykkää kanniskella sitä edes takasin muttei kissa mokoma ole moksiskaan. Hyvä niin :)

(toinen kissoista ei sitten suostu tulemaan lähellekään ketään muuta kun minua kun on niin arka... ei myöskään puremavaaraa siis :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Joo ei tuo minun kissa ole ennen edes kummemmin näykkiny, nyt vaan tosiaan säikähti.. Jälkeenpäin tuli kiehnäämään jalkaan niin katuvaisena. Kumma jos ei säikähtäny enemmän ku kiljuin ko syötävä... :xmas:
Säikähtäminen tekee mistä tahansa karvapallosta karmeita petoja. Mun toinen kissa vihaa/pelkää koiria niin hirveästi, että sitä ei uskalla mennä paria metriä lähemmäs jos se näkee koiran. Se käy silloin kaiken elävän kimppuun. Minunkin päälle on käynyt, vaikka muuten on todella hellä ja kiltti kissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja homo viator:
Pure takasin,sillai mä aikanaan koiraani opetin olemaan purematta...
Minä opetin koiran lisäksi lapsetkin! Hyvin toimii, riittää kun kerran puree, sekä koiraa siis että lapsia!
Minäkin sain lapsena äidiltä hampaista. Eipä haluttanut ainakaan hetkeen purra ketään. :eek:
 

Yhteistyössä