Kissa PISSAA LAVUAARIIN ? =O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitähän tämä nyt meinaa, sinne se lorottelee keittiön lavuaariin, istuu nätisti ja lorottelee vaan, sitten yrittää peittää, kaapii tassulla lavuaarin reunoja. =O

Meilläkin saavat joskus vastaavia älynväläyksiä. Etikkaa olen sitten vaan lorotellut perään että lähtisi hajut pois ettei jokainen olisi siellä sitten vuorollaan.. Mutta käy meillä yks kissa ihan pöntölläkin, itseoppinut :laugh:

Kivat teille ! Kissan ulosteen kautta voi tarttua vaikka tokso ! Meitin kissat pissii ja kakkaa kyl ulos tai hiekkalaatikkoonsa. En ikinä antais tehdä tollasta. YÄK !

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen :
onko leikattu kissa? Meidän kolli rupesi tekemään tarpeensa keittiön lavuaarin kun ensimmäinen kiima tuli...

Et voi olla tosissasi...EI kolleilla ole kiimaa.

Mikä niille sitten tulee, kun menevät ihan sekaisin ja mouraavat ja merkkavaat ja muuta? En taida vaan tiedä oikeeta sana? Nartulle tulee kiima, mutta kollille?

Myös meidän kissa on pissannut lavuaariin aikanaan. Ostin jotain kissankarkotettakin sitä varten. En muista miten se touhu sit loppu. Varmaan sillain ett se meidän tyttökissa (leikattu) pääsi miehiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen :
onko leikattu kissa? Meidän kolli rupesi tekemään tarpeensa keittiön lavuaarin kun ensimmäinen kiima tuli...

Et voi olla tosissasi...EI kolleilla ole kiimaa.

kyllä niillä on..

jossain jopa oli että alkaa n.puolivuotiaana ja kestää koko eliniän.tais olla vähän vitsinpoikasta lisänä,mutta kyllähän ne perkuleet mouruaa niin maa perkuleesti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivat teille ! Kissan ulosteen kautta voi tarttua vaikka tokso ! Meitin kissat pissii ja kakkaa kyl ulos tai hiekkalaatikkoonsa. En ikinä antais tehdä tollasta. YÄK !

tuo ap:n kissa onkin varmasti oikein aseteltu siihen keittiön lavuaariin,ja pakotettu pissaamaan ties mitä apuvälineitä käyttäen.

Meidän kissa teki kerran samoin, kun oli hoidossa mun siskon luona. Siskolla ja sen miehellä on kaks omaa kissaa, joista meidän kissunen ei tykännyt, joten heti ekana aamuna, kun siskon mies joi aamukaffet keittiössä, meni meidän kissa keittiölavuaariin, otti tiukan katsekontakstin siskon mieheen ja lorautti pissat lavuaariin.
Kiitosta ei herunut siisteydestä, vaan kissa sai lätöpassit omaan kotiinsa :D

Meidän kissa kerran yritti samaa, mutta kylpyhuoneen lavuaariin ja jäi itseteosta kiinni. Sai kyllä sellaisen kyydin niskavilloista muualle siitä, että ei oo kokeillut enää mennä siihen.

Kyllä mä tossa tapauksessa opettaisin kissan käymään wc pöntöllä...kun kerta on niin viisas kissa että lavuaariin osaa asiansa tehdä niin miksei sitten suoraan pönttöön. Mä sanoisin, että teillä on viisas kissa. Kuka nyt kusisessa ja paskasessa laatikossa haluais töröttää ja tehä sinne tarpeensa. Mä olisin vaan tyytyväinen jos olis noin viisas kissa, eli ei muuta ku pottatreeneihin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kissa on leikattu uros. Toi onkin hyvä, että laittaa vettä, miten en ite älynny :D

ap

Se ei välttämättä auta! Mun vanhempien kissa kävi koiran vesikuppiin pissillä! :D
Äiti oli ihmetelly että miten se vesi on niin kellertävää ja sameeta ja toki haisikin kauheelle. Sit se yllätti kissan itseteosta! Siinä se killi oli kyköttäny takatassut vesikupin reunan päällä ja loirotteli menemään! :laugh:

Meidän killit on joskus pisutelleet saunan lattiakaivoon ja voi jessus sitä hajua!!! :x

Yhteistyössä