Kissa menny sekasin

Se makkaa koko ajan lättynä lattialla ja tuijottaa sohvan alle. Eikä sielä ole mittää. Ei ees pölyä. :| Välillä mennee lähemmäs ja huitoo tassulla sinne ja taas perääntyy. Näkkee vissin jotaki mitä mie en... :$

Syömässä käy normaalisti ja jos menen silittään nii nousee istumaan mut sit taas painautuu lätyksi lattiaan. :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja janzki86:
voisko olla tasapainoelimissä jotain vikaa kun menee littanaksi maahan. kannattaa käydä eläinlekurilla.
No ko minun mielestä se kyttää jotaki... Häntä heiluu niinku vaanis jotaki ja ko kävelee niin kävelee ihan normaalisti, hyppää normaalisti esim ikkunalauvalle jne...

Mie mietin että jos siellä sohvan alla roikkuu joku langanpätkä tai jotaki, mut ko en mie tosiaan hoksaa että sielä mittää ois... Aina ko menen kyykkiin lattialle ja kurkkiin sinne nii kissa nousee istuun ja kattoo minua ko jotaki vähäjärkistä... :xmas:

jojo
Ei siinä sohvanreunassa ole kiinni mitään hiusta tai vastaavaa? No toisaalta, mun koirani on rynnännyt jo neljästi ikkunaan möyhyämään tänään, eikä siellä mitään oo. Liekö aurinko sitten niin harvinainen näky, että kun se tulee pilvenreunan takaa, sitä pitää haukkua? Hitto, ufo näköpiirissä!!

Meillä oli joskus kissa joka pelkäs jos sukat oli jääny penkiltä roikkumaan - pörrötti hännän ja kunnon irokeesti veivas selkään ja vaani kuin heikkopäinen niitä sukkia... muttei koskaan uskaltanu hyökätä niin pelottavan kimppuun :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie mietin että jos siellä sohvan alla roikkuu joku langanpätkä tai jotaki, mut ko en mie tosiaan hoksaa että sielä mittää ois... Aina ko menen kyykkiin lattialle ja kurkkiin sinne nii kissa nousee istuun ja kattoo minua ko jotaki vähäjärkistä... :xmas:
Teillähän siellä kuluu aika mukavasti. Vuorotellen kurkitte sohvan alle :D D:

Noni, mie selvitin mikä sielä on! Menin makkoileen lattialle, kissaki asettu asemiin vähän aikaa töllisteltyä minua, mie tuijasin taskulampulla sohvan alle... Ilmalämpöpumppu kauempana sohvan takana pöhähti ja tuli joku ilmavirta, sielä sohvan alla alko joku karva heilua :D Sohvassa kiinni, sielä pohjassa, en saanu sitä napattua ko kissaki alko huitoon yhtäaikaa, siinäpä sitte kytäkköön sitä, tiä vaikka sais kiinni :LOL:

Yhteistyössä