Kissa keksiny uuden harrastuksen.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Istuu tuossa olohuoneen ikkunalaudalla ja ku ulkona arska shainaa niin tulee sellanen varjo seinälle, parvekkeella roikkuu katosta naru (älkää kysykö miksi ) ja se heiluu, nyt se hyppii seinälle ja lentää aina persiilleen lattialle, eiku uudestaan vaan.

Toinen harrastus on hiekkalaatikon mylläys, potkii kiviä sieltä sitä tahtia että kohta on hiekkalaatikko vessan lattialla.

Sitte se on keksiny miten voi ärsyttää minua. Huitoo tassuilla verhoja, ku kiellän niin lopettaa ja kattoo minua. Katsekontaktin kestäessä uhmaa minua ja huitasee vähän taas verhoa ja odottaa miten reagoin.

Ja minun hupparin taskuun on kiva tunkea pää. Ja kehrätä sitte pää taskussa...

kissat on jänniä elukoita... meillä tuo yx katti tunkee niin lähelle naamaa makaamaan ku vaan pääsee ja sit siirtyy niskaan ja putsaa mun hiuksia ja sielä sit köllöttelee...

meidän puolivuotias Misse-kissa kantaa yöllä patalappuja keittiön pöydältä niin että keittiöstä lähtee patalappujono, patalaput siististi noin metrin välein ja se jono päätyy meidän makkariin sängyn viereen. Ja tämä sama touhuaminen joka ikinen yö...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän puolivuotias Misse-kissa kantaa yöllä patalappuja keittiön pöydältä niin että keittiöstä lähtee patalappujono, patalaput siististi noin metrin välein ja se jono päätyy meidän makkariin sängyn viereen. Ja tämä sama touhuaminen joka ikinen yö...

Eikä... :laugh: Ihana. :D

kissat on sulosia:::meillä pari kipaletta hyppää oven ripaan ja tassuttelee huoneesta toiseen ku kuninkaalliset. Rinnakkain istuvat oven ääressä ja hyppää ku yhteisestä sopimuksesta ripaan kii...

Yhteistyössä