K
kissaihmisille
Vieras
niin johan alkoi tälle toisellekkin syli kelpaamaan, ennen kelvannut vain miehen syli 
Lähtenyt suunnilleen karkuun jos olen yrittänyt silittää
4kk pennusta siis kyse, uusi kisu on hieman vanhempi
Ihan yllätyin kun pomppas mun syliin :O Huomas vissiin et tää uus kisu oli harkitsemassa hyppäämistä
Kummallista, että tää uus kisu ei ollut moksiskaan siitä, että täällä meillä oli toinen kissa. Kun taas toinen kissa murisi ja sähisi. Ei uus kissa kiinnittänyt mitään huomiota koko kissaan :O Eilen tuli ja nyt jo painelee menemään kuin ois meillä aina ollut
Hyppelee syliin ja ei arastele ollenkaan. Viimeyön oli nukkunu lapsen sängyssä
Miksiköhän ei kiinnittänyt mitään huomiota tuohon toiseen kissaan?? Tää kisu mikä on 4kk on tyttö ja tää uus kissa on kolli
Lähtenyt suunnilleen karkuun jos olen yrittänyt silittää
4kk pennusta siis kyse, uusi kisu on hieman vanhempi
Ihan yllätyin kun pomppas mun syliin :O Huomas vissiin et tää uus kisu oli harkitsemassa hyppäämistä
Kummallista, että tää uus kisu ei ollut moksiskaan siitä, että täällä meillä oli toinen kissa. Kun taas toinen kissa murisi ja sähisi. Ei uus kissa kiinnittänyt mitään huomiota koko kissaan :O Eilen tuli ja nyt jo painelee menemään kuin ois meillä aina ollut
Hyppelee syliin ja ei arastele ollenkaan. Viimeyön oli nukkunu lapsen sängyssä
Miksiköhän ei kiinnittänyt mitään huomiota tuohon toiseen kissaan?? Tää kisu mikä on 4kk on tyttö ja tää uus kissa on kolli