Kissa alkaa naukumaan kun poistun huoneesta. Uskaltaako sitä huomenna mennä töihin, naukuuko koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hain tänään ensimmäisen sisäkissani. Kun kävin vessassa alkoi kauhea naukuminen. Huomenna koittaisi työt ja pelkään että kisu naukuu koko 8h päivän yksinäisyyttään. Kissa on 4kk ja 2vk ikäinen, hain sen tänään luovuttajalta.

Vaikka tämä sydämmettömältä kuulostaa, on paras että jätät kissan huutamaan. Kyllä se oppii aikanaan ettei huuto mitään auta.

[QUOTE="aapee";28935024]Se on tosiaan jo noilla vessareissuillani naukunut ja olen tahallaan ollut vessassa pidempään kun on tarve, ettei opi että kun naukuu saa huomiota (en nyt tiedä onko kissat niin fiksuja, mutta en ota riskiä).

Taidan antaa sille huomenna jotain namia kun tulen kotiin töistä, toivottavasti naapurit eiväy soittele tosiaan minnekkään. Päiväsaikaan ei ole onneksi hiljaisuus voimassa.

Ensinnäkin kyllä ne kissatkin oppii, millä sitä huomiota saa, jos vaan ovat sen tyyppisiä että sitä vailla. Sit lohdutukses sellanen et yleensä kissat nukkuu koko sen ajan kun koti on tyhjä. Tunnetko jotain naapuria niin hyvin että voisit pyytää vähän kuuntelemaan huutaako kun olet pois ja kuinka kauan.[/QUOTE]

Joopa joo hemmo. Mun kissani kiljuu vieläkin kun oon poiis kotoa ja kuulrmma koko ajan. EI KAIKKI KISSAT OPI!

Yhteistyössä