Mulla on ollut tosi pitkään yhdyntä kipuja, selittämättömiä menkkakipuja ja nivussärkyä. Menin ehkäisyneuvolaan siinä pelossa, että ois joku sukupuolitauti koska viime aikoina on ollut pelkoa siitäkin. No, mitään tautia ei löydetty mutta kohdun nipukassa oli kuivuneita näppyjä. Herpestä ei ollut mutta ne olikin kuivuneita. Oireet vaan jatkuivat, kirvelyä ja kutinaa joten menin uudestaan ja nyt hoitsu sanoi siellä olevan selkeästi pari rakkulaa. Näistä hän otti näytteet mutta sekin tulos oli negatiivinen ! Kuten muutkin normaalit testit. Oli runsaasti valkovuotoa, vihertävää ja viittasi tulehdukseen. Ei kuitenkaan ollut mitään.
Nyt olen menossa lääkäriin ensi viikolla, hän saa tutkia tarkemmin ja määrätä estolääkityksen mulle sillä tämä on ollut jatkuvaa pitkään. Kyllä se herpekseltä vaikuttaa, mulla ne oireet ovat lievät. Olen saanut sen suuseksin kautta ilmeisesti syvälle emättimeen. Meillä on miehen kanssa molemmilla huuliherpes....
Tuntuu että koko loppu elämä on pilalla ! en voi harrastaa seksiä ikinä, tai kumin kanssa sitten mutta sehän voi pukata sen päälle aina seksin jälkeen, stressin yhteydessä tai jokaisen menkan jälkeen. En tiedä estolääkityksestä sen kummemmin mutta voiko se sitten pitää herpeksen poissa niin kauan kuin syö sitä ??
Erotaan miehen kanssa muista syistä ja on tosi kivaa jäädä yksin tämmöisen ongelman kanssa ! Kuka muakaan enää huolii kun kerron tästä