Kirpputorilla myynti on kyllä hölmöläisen hommaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Tässä taas viimeiset kokemukseni kirpputorilla myymisestä:

-varasin pöydän itsepalvelukirpparilla 2 viikoksi
-hintalaput piti hakea paikanpäältä, joten siihen meni aikaa ja rahaa matkoihin
-pesin, silitin, hinnoittelin tuotteita varmaan noin 10h.
-kuskasin tavarat kirpparille
-kävin usein tuomassa lisää ja järjestelemässä tavaroita

Pöydän hinta oli 66e ja tienasin huimat 43e myynillä, joten tuli ihan persnettoa.

Myynnissä oli siis ihan uusiakin vauvan/lasten vaatteita, myin niitä ihan 2e-8e hinnalla.

Ihmiset yleensä ihmettelee, miksi tavarat on niin kalliita kirpparilla, joten syy on kyllä noissa pöytävuokrissa. Tuotteita pitäisi myydä tosi paljon tai sitten hinnat olla kalliimmat.

Munkin piti vaan raahata tavaraa takas kotiin jonkinverran, koska kauppa ei käynnyt. Joka kerta kun kävin tuolla kirpparilla, siellä oli tosi vähän asiakkaita.

Kannattaa tosiaan etukäteen laskea, että kuinka paljon niitä euron bodyja joutuu myymään, että saa edes pöytävuokran kasaan, ja että onko edes mahdollista saada voittoa. Itse olen todennut, että ei paljon kannata, ei mulla ole niin plajon arvokkaampaa tavaraa myyntiin. Mä hyödynnän nykyään sellaisia ilmaiskirppistapahtumia tai esim. mll:n kirppareita, jonne mennään päiväksi tai muutamaksi tunniksi myymään itse, ei pöytävuyokraa tai sitten jokin minimaalinen parin euron myyntipaikkamaksu. Sinne vaan kamat laatikoissa tai rekissä ja antaa ihmisten pöyhiä vapaasti, en edes hinnoittele etukäteen vaan tilanteen mukaan sanon hinnan.

No tottakai on hölmöä myydä kirpparilla, missä ei ole asiakkaita. Ja tosi hölmöä myydä juuri nyt, kun kaupoissa on vaatealet parhaimmillaan.

Itse vien pari kertaa vuodessa ylimääräiset vaatteet, kengät, lelut jne. läheiselle suositulle kirpparille. Myyn tosi halvalla, koska haluan ensisijaisesti päästä tavarasta eroon, ylijääneet vien aina Uffiin. Silti saan satasen- kaksi viikosta.

[QUOTE="Lili";30027528]Kannattaa tosiaan etukäteen laskea, että kuinka paljon niitä euron bodyja joutuu myymään, että saa edes pöytävuokran kasaan, ja että onko edes mahdollista saada voittoa. Itse olen todennut, että ei paljon kannata, ei mulla ole niin plajon arvokkaampaa tavaraa myyntiin. Mä hyödynnän nykyään sellaisia ilmaiskirppistapahtumia tai esim. mll:n kirppareita, jonne mennään päiväksi tai muutamaksi tunniksi myymään itse, ei pöytävuyokraa tai sitten jokin minimaalinen parin euron myyntipaikkamaksu. Sinne vaan kamat laatikoissa tai rekissä ja antaa ihmisten pöyhiä vapaasti, en edes hinnoittele etukäteen vaan tilanteen mukaan sanon hinnan.[/QUOTE]

Olen joskus ollut mll:n kirpparilla myymässä. Siellä on se ikävä puoli, että aikaa menee, mutta vain jotain 15% tavarasta saa myytyä siinä parissa tunnissa. Sit kaikki se pitää taas raahata kotiin, pestä, silittää yms.

Olen joskus sitten päätynyt siihen, että annan tavaraa ilmaiseksi, mutta sekin vain tuo harmia, kun ostajat eivät saavukaan paikalle sovittuna aikana yms, ja joudun uudelleenjärjestämään omia menojani.

Olen päätynyt siihen, että esim lasten vaatteet on vaan parasta kipata roskiin. En viitsi maksaa autokyytiä edes UFF:n keräyslaatikolle.

No tilanne on kyllä niin ettei kirpputorin pitäjä rikastumaan pääse. Pöytähinnat ovat usein liian halpoja. Pitäisi saada maksetuksi tilan vuokra, sähkö, työntekijän palkka (ellei itse ole 24/7 läsnä) ja muut juoksevat kulut. Myyjiä on ihan liian vähän ja pöytiä seisoo tyhjänä. Kilpailua käydään kaiken maailman huuto.nettjä ja tori.fi kauppapaikkoja vastaan. Aniharva myy tavaroitaan perinteisillä kirppareilla.

Asiakkaat jaksavat marista liian kalliista pöytävuokrasta ja että myynti ei ole enää kannattavaa. Tosiasiassa syy kaupan kannattavuuteen liittyy siihen, että porukka tulee myymään "vanhoja villasukkia" joita kukaan ei halua ostaa. Ja jos joku haluaakin ostaa, niin hinta ei voi olla liian kova. Silloin tavaraa pitää olla niin paljon, että myynti on kannattavaa. Mieluiten vielä niin, että niputtaa vaikka lastenvaatteet yhdeksi paketiksi ja myy kerralla.

Useimmiten tilanne on nykyään niin, että pöydän vuokraaja tuo paikalle ihan höpöhöpöä ja sitten hinnoittelee sen vielä vähintään tuplasti sen arvoonsa nähden. Sitten paikalle tulevat asiakkaat tulevat viihdyttämään itseään, eli naureskelemaan sille miten kukaan myy tuollaista romua ja kehtaavat pyytää siitä jopa ylihintaa. Tuotteita valokuvataan ja postataan facebookiin tai blogeihin, että muutkin saavat nauraa asialle. Kotiin lähdetään usein täysin tyhjin käsin.

Tee siinä sitten businesta.

[QUOTE="vieras1";30027535]No tottakai on hölmöä myydä kirpparilla, missä ei ole asiakkaita. Ja tosi hölmöä myydä juuri nyt, kun kaupoissa on vaatealet parhaimmillaan.

Itse vien pari kertaa vuodessa ylimääräiset vaatteet, kengät, lelut jne. läheiselle suositulle kirpparille. Myyn tosi halvalla, koska haluan ensisijaisesti päästä tavarasta eroon, ylijääneet vien aina Uffiin. Silti saan satasen- kaksi viikosta.[/QUOTE]

Tuo kirppari on paikkakunnan yksi suurimpia kirppareita ja sijaitsee hyvällä paikalla, joten asiakkaana kyllä kuvittelen, että siellä kävisi asiakkaita.

En ole ollut myymässä NYT siellä, vaan pari viikkoa sitten ennen lomia.

Käytettyjen myynti on siirtynyt pitkälti nettiin, facen kirpparit, huutonet, tori jne. Kirppareiden pöytämaksut on tosi isot, paljon saa myydä tavaraa saadakseen edes ne maksut katettua. Sen lisäksi vielä varkaitakin piisaa.

Kirppareilla menee selkeästi huonosti, yksi tuosta lähistöltä meni juuri konkkaan, toinen suosittuna pidetty jätti provisiot pois, pöytähinta on kyllä edelleen kaupungin kallein. Hyväntekeväisyyskirppiksen hinnat puolestaan ovat tosi alhaiset, aikaisemmin ne on olleet suhteessa kalliita paikkoja.

[QUOTE="totuus";30027550]No tilanne on kyllä niin ettei kirpputorin pitäjä rikastumaan pääse. Pöytähinnat ovat usein liian halpoja. Pitäisi saada maksetuksi tilan vuokra, sähkö, työntekijän palkka (ellei itse ole 24/7 läsnä) ja muut juoksevat kulut. Myyjiä on ihan liian vähän ja pöytiä seisoo tyhjänä. Kilpailua käydään kaiken maailman huuto.nettjä ja tori.fi kauppapaikkoja vastaan. Aniharva myy tavaroitaan perinteisillä kirppareilla.

Asiakkaat jaksavat marista liian kalliista pöytävuokrasta ja että myynti ei ole enää kannattavaa. Tosiasiassa syy kaupan kannattavuuteen liittyy siihen, että porukka tulee myymään "vanhoja villasukkia" joita kukaan ei halua ostaa. Ja jos joku haluaakin ostaa, niin hinta ei voi olla liian kova. Silloin tavaraa pitää olla niin paljon, että myynti on kannattavaa. Mieluiten vielä niin, että niputtaa vaikka lastenvaatteet yhdeksi paketiksi ja myy kerralla.

Useimmiten tilanne on nykyään niin, että pöydän vuokraaja tuo paikalle ihan höpöhöpöä ja sitten hinnoittelee sen vielä vähintään tuplasti sen arvoonsa nähden. Sitten paikalle tulevat asiakkaat tulevat viihdyttämään itseään, eli naureskelemaan sille miten kukaan myy tuollaista romua ja kehtaavat pyytää siitä jopa ylihintaa. Tuotteita valokuvataan ja postataan facebookiin tai blogeihin, että muutkin saavat nauraa asialle. Kotiin lähdetään usein täysin tyhjin käsin.

Tee siinä sitten businesta.[/QUOTE]

Kirjoitin, että näin asiakkaana (myyjänä) pöytävuokra on mielestäni liian suuri vrt tuotteiden hintoihin. En koskaan ole väittänyt, että kirpparin pitäjä olisi ahne.
Ymmärrän toki, että tilanvuokra on huomattava, koska hinnat on pilvissä ainakin PK-seudulla. Jostain isosta tilasta vuokra voi olla esim 2000-3000e/kk.
Sitten toki työntekijän kulut päälle ja kova verotus. Mutta nämä seikat aiheuttaa sen, että ei ole oikein kannattavaa myydä kirpparilla, ettei ole jotain tosi kallista tavaraa. Vaatteita ei oikein viitsi myydä kalliilla hinnalla, koska muuten on sama sit ostaa se uutena kaupasta. Eri asia toki kalliimmat (syys/talvi)ulkovaattet ja syys/talvikengät.

Ehkä itsepalvelukirpparit ovat ylihinnoitelleet itsensä suurissa kaupungeissa. Ei ole kannattavaa myydä siellä, ellei ole jotain kalliita tuotteita (mikä nyt olisi kallista kesävaatteissa?).

Itselläni oli myynnissä siis ihan uusia lastenvaatteita kesäksi (hintalaput kiinni) hintaa 2-8e. Sitten oli myös hieman miestenvaatteita, joista ei todellkaan erottaisi, onko uusi vai käytetty. Vauvan/Lastenvaattetia oli esim osaksi Jacky Baby eli tuolta: Prinsessakammari: JACKY vauvanvaatteet

Kannattaa valita se kirppis joka on kävijöiden suosima. Usein pöytävuokrissa ei oo sen suositun ja vähemmän suositun kesken kuin muutama euro väliä. Alkukesä on kyllä aika hiljaista aikaa muutenkin.

Miulla on kaverin kanssa puoliksi pöytä, kalleimmat viedyt tavarat hinnoiltaan 8e ja 12e. Suurin osa on 0.5-1e hinnalla,jotain 2e tavaraa. Ja ekan päivän jälkeen oli myynti plussalla jo,vaikka tavara ei todellakaan ollut kummoista.

Käytettyjen myynti on siirtynyt pitkälti nettiin, facen kirpparit, huutonet, tori jne. Kirppareiden pöytämaksut on tosi isot, paljon saa myydä tavaraa saadakseen edes ne maksut katettua. Sen lisäksi vielä varkaitakin piisaa.

Kirppareilla menee selkeästi huonosti, yksi tuosta lähistöltä meni juuri konkkaan, toinen suosittuna pidetty jätti provisiot pois, pöytähinta on kyllä edelleen kaupungin kallein. Hyväntekeväisyyskirppiksen hinnat puolestaan ovat tosi alhaiset, aikaisemmin ne on olleet suhteessa kalliita paikkoja.

Olen myös joskus myynyt huuto.netissä, mutta en jaksa valokuvata jokaista vaatetta ja sitä pakkaus/postitusrumbaa. Vaatepaketteja on inhottava myydä, kun siinä alkaa kamala kyselyrumba, kun useat haluaa ostaa vain osan tuotteista.

Mulla oli just ilmoitus fb:ssä, että annan muutamia tavaroita ilmaiseksi, ja sekin vaan aiheutti ongelmia ja stressiä.

Kun vie kirpparille tavaraa, taytyy olla tosi tarkkana mita vie ja minka hinnan laittaa. Itse otan poydan viikoksi kerrallaan kaksi kertaa vuodessa. Vuosien kokemuksella olen huomannut, etta kahden viikon jakso ei kannata, jos on ihan perusvaatteet kyseessa. Ne mitka on mennakseen, menevat viikossa. Sen jalkeen ei enaa tavara muutakuin pyorii poydalla eli ei jostain syysta ole ostajille mieluista. Perusasioita on myos se, etta poytaa ei ole jarkea tuupata ihan tayteen. Sopiva maara tavaraa, sesonkiin sopivat tuotteet, hinnat niin etta itsekin hyvalla mielin ostaisit jos olisit asiakas, ja kaikki "ehka tamakin menisi kaupaksi" -tavara pois. Vain parhaat myyntiin, kuluneet suoraan uffille tms. etteivat pilaa poydan yleisvaikutelmaa. Ja samoja en koskaan yrita myyda kahta kertaa enempaa. On vain uskottava etta nekin sitten hyvantekevaisyyteen, turha jemmata kauempaa. Aina on viikosta mulle tullut 100-200e voittoa. Tietty paljon asiakkaita vetava kirppis on tosi tarkea, vaikka poytavuokra olisikin muutaman euron kalliimpi.

Sulla oli liian kovat hinnat.

Itse tienasin 300€ kahden viikon myynnillä. Kallein tuote mulla oli Reiman käyttämättömät talvikengät, vedenpitävät, hinta 7€.
Myynnissä muuta oli talvihalaareita, vk-pukuja, vauvan vaatteita, tytön vaatteita 90-128cm. Talvikenkiä, kesäkenkiä, vk-kenkiä. Joukossa oli myös käyttämätöntä vaatetta.
Ajatuksena oli päästä tavarasta eroon, ei roudata niitä takaisin kotiin.

[QUOTE="harmaana";30027548]Olen joskus ollut mll:n kirpparilla myymässä. Siellä on se ikävä puoli, että aikaa menee, mutta vain jotain 15% tavarasta saa myytyä siinä parissa tunnissa. Sit kaikki se pitää taas raahata kotiin, pestä, silittää yms.

Olen joskus sitten päätynyt siihen, että annan tavaraa ilmaiseksi, mutta sekin vain tuo harmia, kun ostajat eivät saavukaan paikalle sovittuna aikana yms, ja joudun uudelleenjärjestämään omia menojani.

Olen päätynyt siihen, että esim lasten vaatteet on vaan parasta kipata roskiin. En viitsi maksaa autokyytiä edes UFF:n keräyslaatikolle.[/QUOTE]

Mulla taas on oikein hyvät kokemukset juuri noista mll kirppareista. Se on vaan niin helppoa viedä kamppeet sinne, pistää nopeasti esille, ilman mitään suurempia etukäteisvalmisteluja. Vaatteet olen toki pessyt, mutta en todellakaan silittänyt tms. Viimeksi otin ulkomyyntipaikan ja laitoin vaan vaatteet pahvilaatikoissa kokojen mukaan riviin ja annoin ihmisten pöyhiä. Kolmessa tunnissa sain lähelle 100e ja ihan vaan myymällä perusvaatteita, leluja ja kirjoja 0,50-1e kpl hintaan. Sitten vaan kamat laatikoissa odottamaan seuraavaa myyntikertaa, en todellakaan ala pesemään ja silittelemään mitään uudestaan. Eli periaatteessa on riittänyt ihan vaan vaatteiden lajittelu kokojen mukaan ja se että jaksaa siellä sen muutaman tunnin istua ja tehdä kauppaa.

Samoin on näin kesäaikaan kaikenlaisia valtakunnallisia siivouspäiviä, lähiökirppiksiä, pihakirppiksiä jne. Samalla periaatteella olen mennyt, eli kamat mukaan ja rentoa päivää viettämään.

[QUOTE="harmaana";30027512]Tässä taas viimeiset kokemukseni kirpputorilla myymisestä:

-varasin pöydän itsepalvelukirpparilla 2 viikoksi
-hintalaput piti hakea paikanpäältä, joten siihen meni aikaa ja rahaa matkoihin
-pesin, silitin, hinnoittelin tuotteita varmaan noin 10h.
-kuskasin tavarat kirpparille
-kävin usein tuomassa lisää ja järjestelemässä tavaroita

Pöydän hinta oli 66e ja tienasin huimat 43e myynillä, joten tuli ihan persnettoa.

Myynnissä oli siis ihan uusiakin vauvan/lasten vaatteita, myin niitä ihan 2e-8e hinnalla.

Ihmiset yleensä ihmettelee, miksi tavarat on niin kalliita kirpparilla, joten syy on kyllä noissa pöytävuokrissa. Tuotteita pitäisi myydä tosi paljon tai sitten hinnat olla kalliimmat.

Munkin piti vaan raahata tavaraa takas kotiin jonkinverran, koska kauppa ei käynnyt. Joka kerta kun kävin tuolla kirpparilla, siellä oli tosi vähän asiakkaita.[/QUOTE]

Kikka jolla saat voittoa tai ainakin toimii täällä päin.
vaatteitten hinnaks 10cnt-1 e jotkut ulko vaatteet 1-3 e sit jotain tavaraa 2-5e

lähtee kasoittain vaatteita ku näkee hinnan vaan 50 senttiä nih ei sitä ees kokeilla :)

otetaan yleensä se kuukausi hintaan satku ja yleensä tulee siinä 200-350 ja pääsee tavarasta eroon.. Mut tuntuu et hinnat noussu näitten huutokauppa ohjelmien takii.

Ehkä sylla oli sitten liian kalliit hinnat tuotteille. Kyllä mulla leuka loksahtaa suuhun jos joku yli viittä euroa pyytää kirpparilla mistä tahansa vaatekappaleesta. Ihmiset ei vaan tajua (tai ovat liian ahneita) että suurimmat rahat käärii ne, jotka osaavat pistää hinnat hirman alakanttiin. Koska ne menee aina.

Ja mielestäni turhaa aloittaa kirppistuotteille hirveä pesu- ja silitysrumba. Pyykkikorissako ne vaatteet likaisena ovat maanneet, vai kaapin perällä pölyttymässä? Ei kannata niin paljoa aikaa tuhlata siihen. Jos nyt ei näkyviä tahroja ole (joita osataja saattaisi luulla ikiliaksi) tai aivan älyttömän ryppysiä ole, niin kannattaa veidä suoraan sellaisenaan. Kyllä ne ostetaan vaikka ei oliskaan just pesusta tulleita ja silitettyjä.

[QUOTE="Minna";30027665]Sulla oli liian kovat hinnat.

Itse tienasin 300€ kahden viikon myynnillä. Kallein tuote mulla oli Reiman käyttämättömät talvikengät, vedenpitävät, hinta 7€.
Myynnissä muuta oli talvihalaareita, vk-pukuja, vauvan vaatteita, tytön vaatteita 90-128cm. Talvikenkiä, kesäkenkiä, vk-kenkiä. Joukossa oli myös käyttämätöntä vaatetta.
Ajatuksena oli päästä tavarasta eroon, ei roudata niitä takaisin kotiin.[/QUOTE]

2-8e uusista (hintalaput useimmissa kiinni) vaatteista on liikaa? Ovh:t noilla kuitenkin on alk 15e useimmilla. Mun mielestä joku 2e hinta vaatteesta, jossa on hintalappu kiinni (esim 18e) on halpa. Kuten sanottu, en päässyt kattamaan edes pöydän hintaa myynnillä.

Ehkä sylla oli sitten liian kalliit hinnat tuotteille. Kyllä mulla leuka loksahtaa suuhun jos joku yli viittä euroa pyytää kirpparilla mistä tahansa vaatekappaleesta. Ihmiset ei vaan tajua (tai ovat liian ahneita) että suurimmat rahat käärii ne, jotka osaavat pistää hinnat hirman alakanttiin. Koska ne menee aina.

Vaatteet ovat olleet paketoituna kerrostalon kellarissa, ne ovat pölyttyneet ja ryppyiset. Siksi pesen ja silitän ne ekana (ne, joissa ei ole hintalappuja kiinni).
Vaatteen pitää kuitenkin olla edustavan näköinen, jotta kukaan se haluaa ostaa.

Olen siis myynyt esim lastenvaatetta 2e, jossa on kiinni hintalappu 18e. Onko se liikaa? Täysin uusia avaamatttomassa paketissa olevia kestovaippoja ovh 60e, nyt 10e. 3kpl täysin uusia bodeja paketissa 1e yms.

Myin ehkä joku 50% tavaroista. Jos olisin siis myynyt kaikki, olsiin ehkä saanut katettua tuon pöydän vuokran. Jos hinta olisi ollut alhaisempi, en olisi sitä edes saanut katettua. Ei sitä pöytää oikeasti voi laittaa täyteen tavaraa.

Ei se porukan paljous vaan se, että kirpputorille sattuu myymiesi vaatteiden koon tarvitsijoita.Plus tietenkin edulliset hinnat.Mulla oli halvin tuote 30 senttiä maksavat pitkikset ja kallein 20 e lähes käyttämätön, vedenpitävä vk-haalari.Se meni tosin vasta, kun laitoin -50% lapun.Myyntisaldo 285 euroa/viikko, josta 29 euroa pöytävuokraan.

Mulla on vain hyviä kokemuksia. Ja olen myynyt ehkä viidellä eri kirpparilla. Viimeksi tuli voittoa (pöytävuokran jälkeen) kahdesta viikosta 500 euroa, myynnissä oli lähinnä lastenvaatteita ja leluja, mies vei lisäksi leffoja/musaa. Lähes kaikki meni. Mä vien tosin myyntiin kamaa vasta silloin, kun sitä on kertynyt riittävän paljon ja mukana on jotain kalliimpaakin kuten ulkovaatteita. Luulen, että isompien lasten vaatteilla on enemmän kysyntää, koska vauvanvaatteita on enemmän hyväkuntoisia ja kivoja tarjolla.

Sulla oli vaatteissa liikaa hintaa, se on vaan kirpparifakta :) sori :)

Itse otan pöydän viikoksi kaksi kertaa vuodessa. Vain viikoksi, koska viikon vuokra on 29€ + 5% provikkaa myydyistä tuotteista. Eli kaksi viikkoa jos ottaa saa myydä jo tosi paljon että jää voitolle.

Myyn vauvan ja lastenvaatetta sekä naisten vaatetta. Sit vähän lehtiä, sisustuskamaa tms roinaa. Lastenvaatteissa 2€ on ihan ehdoton maksimi hinnalle, ainoastaan jostain tosi hyväkuntoisesta ulkovaatteesta voi pyytää vähän enemmän. (siis tyyliin 5-10€). Sama juttu aikuisten vaatteissa, ellei sitten ole jotain tosi hienoa tai merkkikamaa josta saa vähän enemmän. Ihmiset tulee kirppikselle tekemään _löytöjä_, se tavara on kuitenkin jonkun vanhaa ja tarjontaa ainakin täällä on runsaasti. En missään nimessä maksaisi esim. bodysta neljää euroa, kun naapuripöydässä niitä myydään 50 sentillä. Vaikka kuinka olis uutta ja laput kiinni.

Tienaan yleensä viikosta 100-150€. Meillä vain yksi lapsi, jos vaatetta olisi enemmänkin niin varmasti voi tienata niillä vielä vähän enempikin. Jos on suosittu kirppis, kirppiksen valintaan kannattaa kiinnittää huomiota. Täällä Turussa se ainoa ja oikea joka myy on kirppis-centerit. Yleensä roinaa vien 5-10 ikea kassillista, takaisin on tullut yhden kassin verran.

Kyllähän asiaan vaikuttaa myös paikkakunnan koko. Pienellä paikkakunnalla on vaikiempi saada myytyä kirpparilla tavaraa. Ja kuten joku jo mainitti niin myynti on siirtyny aika paljo nettiin esim. faceen.

[QUOTE="harmaana";30027744]2-8e uusista (hintalaput useimmissa kiinni) vaatteista on liikaa? Ovh:t noilla kuitenkin on alk 15e useimmilla. Mun mielestä joku 2e hinta vaatteesta, jossa on hintalappu kiinni (esim 18e) on halpa. Kuten sanottu, en päässyt kattamaan edes pöydän hintaa myynnillä.[/QUOTE]
Miksi ne on sitten sulla jääneet käyttämättä? Jos itse olet esim. pitänyt niitä rumina, ja jättänyt käyttämättä, niin ei välttämättä ostajatkaan tykkää. Harvalle kelpaa mikä tahansa, ja jos jollekin kelpaa, ei se välttämättä osu juuri sinun pöydällesi. Lisäksi tulee mieleen onko kyse trokaajista, jos pöydässä paljon uutta tavaraa. Tosin 18 eurosta 2 euroon on reilu pudotus, mutta joskus "tuomio" tehdään penkomatta tavaraa sen tarkemmin.

Tai ehkä sulla on ollut vaan huono tuuri ajankohdan kanssa.

Itsellä olisi 4 banaanilaatikollista naisten vaatetta odottelemassa myyntiä. Ovat ihan tavis Lindex, H&M, Vero Moda -kamaa, miten kannattaisi hinnoitella? Esim. paljon maksaisitte jostain housuista, puseroista, paidoista yms. kappaleelta, kun on ihan hyväkuntoisia ja kaiketi ihan trendikkäitäkin vielä?

[QUOTE="myyjä";30028120]Itsellä olisi 4 banaanilaatikollista naisten vaatetta odottelemassa myyntiä. Ovat ihan tavis Lindex, H&M, Vero Moda -kamaa, miten kannattaisi hinnoitella? Esim. paljon maksaisitte jostain housuista, puseroista, paidoista yms. kappaleelta, kun on ihan hyväkuntoisia ja kaiketi ihan trendikkäitäkin vielä?[/QUOTE]

Puserot ja paidat max 2€. Housuista korkeintaan 5€, ja saa sitten olla kyllä tosi hyväkuntoiset.

Yhteistyössä