Kirpputoreja Jyväskylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö ihmiset oikeesti osaa käyttää googlea? Paljon vähemmällä näpyttämisellä olisit saanut helposti tiedon. Autanpa nyt silti:

http://vuolanne.net/kirpputorit/#JYVASKYLA

Centrum kirppis keskustassa. Aren aukiolla, eli amarillo yms , mutta ei sinne vaan
gringos locos, tex mex ravintolan vieressä, oikealla siitä välistä, siellä hyvää tavaraa, kanssa.
sopivan kokoinen ja edeulliset hinnat.

Sen Seppälän (laukaantien varrella olevan) ison kirpputori hallin lähellä on pari muutakin kirpputoria. Tai kierätyskeskus ekocenter ja kirppari wanha veikko. wanha veikko on hyvin siisti ja sopiva hintainen kirppis. Se on myöskin hyvän kokoinen, sen jaksaa kiertää kerralla, toisin kuin tuota isoa kirpputorihallia.

Kävin tänään kirpputorilla kortepohjassa ostoskeskuksessa, mutta huomasinkin, että menin käytetyn tavaran kauppaan, enkä kirpputorille! Yllätyin positiivisesti, koska palvelu oli oikeesti ystävällistä ja löysin muutaman löydönkin. Tosin lastenvaatteita oli tosi vähän. Hyvin oli laitettu vaatteet ja tavarat järjestykseen. kiva oli kierrellä siellä suosittelen käymään! Kirjoitin, koska lupasin pojille mainostaa paikkaa saamaani alennusta vastaan ;)
Hyvä paikka!

kirppis on kyllä aikas huono.. hinnat aivan järkyttäviä! ja todella paljon peetä myynnissä.. lisäksi menee aikaa kun kiertää kokonaan.. vekaratorilta löytyy pienille lapsille ( alle 80 cm) hyvin, isommille ei...
Huhtasuon kirppis ihan ok. Välillä tekee tosi hyviä löytöjä.. pienempi paikka mutta kannattaa käydä..

Missä Jyväskylässä on kirppareita mihin voisi itse mennä paikanpäälle myymään?
Noilta yllämainituilta kirppareilta kun tuppautuu lähtemään tavara sovituskopin jälkeen joko kassiin tai jää sovittajan päälle vaikka niissä hälyt olisikin! Lieneekö "portit ja kamerat" silkkaa lavastusta vai voiko olla todella täyttä tuuria, että ainakin 20 vaatekappaletta/kenkää on teillä tietämättömillä eikö koskaan ole palautunut edes kirppareiden löytötavaroihin usean kuukaudenkaan jälkeen.
Kuka pelle edes kehtaa pölliä kirpputorilta tavaraa? Jo on naurettavaa!

Kodikas kirppari keljon markettien lähellä. Siinä on kirppis joka on myös siisti eikä haise niinkuin useimmat noista isoista halleista. Myytävä tavarakin on hyvää. Tuolla on lisäksi erillinen huone juhlavaatteille ja huonekaluille mikä on plussaa! Kannattaa käydä tutustumassa.

Itse tykästyin siihen kirpparilla.fi. En nyt muista kirpparin nimeä oisko ollut kirpparilla. Siinä seppälän lidlin vieressä :) Ja jos lastenvaatteita etsii niin vekaratori seppälän sittarin vieressä, mun suosikki kirppis :)

Ootteko käyneet Seppälän uudessa Vekarakulmassa? Ystävä kehui paikkaa, oli ostanut tosi paljon
kauniita vaatteita perheen pienille... Oli kuulema jopa huomattavasti parempi kuin Vekaratori.
Paikka näyttää löytyvän hienosti internetistä, itse ajattelin mennä katsomaan ja vuokrata sieltä pöydän. Kertokaa kommentteja.

Itse tykästyin tuohon Kortepohjan Salamakauppaan (kotisivutkin näköjään löytyvät www.salamakauppa.fi), jonka joku mainitsikin. Postin mukana oli tullut kyseisen putiikin mainos ja kävinkin sitten vähän nuuskimassa. Lasten vaatteita oli jonkin verran, mutta iloisesti yllätti se, että sain myytyä kauppaan muutaman kotonani ylimääräisenä lojuneen tavaran :) Itsellä on myös muutto edessä syyskuussa ja en ole edes uskaltanut ajatellakaan, mihin saan häkkivarastostani kaikki ylimääräiset ja meille nyt tarpeettomat tavarat. Niin tuolla sitten kerrottiinkin, että heillä on myös noutopalvelu! Nyt pitää vain päättää, mistä raaskin luopua :D

Tuosta Kirpparoijan mainitsemasta Vekarakulmasta olen kuullut, mutten ole vielä käynyt. Vekaratori on ihan ok, mutta mielestäni melko kallis.. :/

Kuka muuten korvaa, jos tavaroita pöllitään kirpparilta? Kirpputorien ohjeissa lukee aina, että myyjä on itse vastuussa, mutta muistan jostain kuulleeni että lain mukaan pitäjä on velvollinen korvaamaan varastetut kamat.

Keljon kirpputori oli minulle uusi tuttavuus, ja se yllätti positiivisesti. Siisti, ystävällinen palvelu, hyvä hintataso
Niin ostajalle kuin myyjälle! Ainut miinus siitä ettei moni taida tietääkään sen olemassaolosta, joten viekääpä
Ihmeessä lisää ostettavaa sinne! Keljo on myös hyvien kulkuyhteyksien päässä ja sen voi yhdistää vaikka
kauppareissuun :)

Yhteistyössä