kirpputoreja helsingissä

Itse käyn näissä säännöllisen epäsäännöllisesti:

Valtteri, Aleksis Kiven katu 17

Pöytäparkki, Malmin asema, Kirkonkyläntie 1

Jos oot viikonloppuna, niin Jäähallin kirppis, Nordenskiöldinkatu 11-13 (eli vanha Jäähalli)

http://vuolanne.net/kirpputorit/ löytyy myös muita. Mutta en Helsingistä tiedä, mitkä noista olisi myös ok (mielellään kyllä luen jos joku tietää ).

Kaivarin kanuuna, Merikatu 3, Kaivopuisto, on kehuttu jossain, mutten ole itse vielä käynyt.

Vantaalla (missä asun) on Rekolassa Villa Lyhty, aseman lähellä sekin, eli junalla Rekolan asemalle, Laurintie 145, pelkkää lastentavaraa
 
miu
mä käyn yleensä uffilla, koska ei ole aikaa lähteä metsästämään muitakaan. siellä nyt on kuitenkin enempi aikuisten vaatetta sit. Uffeja on hakaniemessä, forumin takana... oliko eerikinkatu... mannerheimintiellä töölössä.
 
Mä en oo oikeasti oikein lastenvaatetta löytänyt noista ikinä... hakiksessa kerran en löytänyt yhtään?

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mä käyn yleensä uffilla, koska ei ole aikaa lähteä metsästämään muitakaan. siellä nyt on kuitenkin enempi aikuisten vaatetta sit. Uffeja on hakaniemessä, forumin takana... oliko eerikinkatu... mannerheimintiellä töölössä.
 
Ok, viime kesänä luin kun kehuttiin, muttei tullut käytyä. Varmasti kalliimpaa kuin muualla ja kuulemma merkkivaatetta. Meillä ei niin paljon niitä tarvita, enempi ihan tavallista perusvaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Mun mielestä kaivarin kanuuna oli ihan järkky paikka,pelkkiä mummorättejä hirveällä ylihinnalla ja koko paikka oli todella sekava.
 

Yhteistyössä