Kirppisvaatteiden hinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mihla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mihla

Vieras
Heippa!

Olen menossa ens viikolla myymään lasten pieniä vaatteita pois, kokoja 50-80 cm. Kaikki myyntiin menevät vaatteet ovat ehjiä ja tahrattomia, hyväkuntoisia.

Mitäs ajattelette hinnoista?
Bodyt ja paidat 0,5-1 euroa
Puolipotkarit 0,5-1 euroa
Housut 2 euroa (farkuista ja sammareista sekä paremmista kangashousuista kyse)
Tunikat 2 euroa
Mekot 4 euroa
Setit (paita/takki ja housut) 4 euroa
Potkupuvut 2 euroa

Kannattaako sukkia, sukkahousuja, hattuja lähteä myymään? Ostaisitteko? Entäs kengät? Kyse vauvojen ns. leikkikengistä ts asustekengistä.

Kiitoksia vastauksista...

Jos sun kaikki kuteet on taviskaupoista (seppälä, h&m, lindeks, kapphall jne) pyytäisin max 50cent /kpl. Kengistä max 3e.Kukaan ei maksa taviskuteista enempää,kun ei ne uutena maksa kun muutamia euroja.

Alkuperäinen kirjoittaja Mihla:
Heippa!

Olen menossa ens viikolla myymään lasten pieniä vaatteita pois, kokoja 50-80 cm. Kaikki myyntiin menevät vaatteet ovat ehjiä ja tahrattomia, hyväkuntoisia.

Mitäs ajattelette hinnoista?
Bodyt ja paidat 0,5-1 euroa
Puolipotkarit 0,5-1 euroa
Housut 2 euroa (farkuista ja sammareista sekä paremmista kangashousuista kyse)
Tunikat 2 euroa
Mekot 4 euroa
Setit (paita/takki ja housut) 4 euroa
Potkupuvut 2 euroa

Kannattaako sukkia, sukkahousuja, hattuja lähteä myymään? Ostaisitteko? Entäs kengät? Kyse vauvojen ns. leikkikengistä ts asustekengistä.

Kiitoksia vastauksista...

Ei kyll mekoistakaa kannate iha noi paljoo pyytää. Itse en ostaisi, ellei sitten ole ihan kalliimman luokan vaate. sukkia, ja sukkikset on kyll aika haluttuja jos hyväkuntoisia ovat. sama pätee kengissä, ja hinnan kansa kannattaa olla tarkka ei liian kalliilla koska ovat käytettyjä kuitenki vissiin..?

Muuten mielestäni hinnat on kohdillaan.. mihinkäs aattelit viiä? voisin tulla katsomaan.... :D

Kiitos vastauksista.

Pienet sukkikset on hyväkuntoisia, rikkinäiset on heitetty pois tai käytetty muuten hyödyksi. Muutamat ihan uudet kengät on, kun olikin väärän kokoiset tai outo lesti meidän lasten jalkaan, eikä tullut käytettyä.

Porvooseen lastentarvikekirppikselle vien.

Hyvät hinnat on ja edulliset! Mä oon törmännyt pääasiassa huomattavasti kalliimpiin kirpparivaatteisiin...ihmetyttää kyllä, miten jotkut viittii pyytää kulahtaneista bodyista 3 euroa.

Ihan hyvältä nuo hinnat kuulostaa. 3 euroa on ehkä max. mitä itse maksaisin yhdestä vaatteesta, kun noita pieniä kokoja on kuitenkin myynnissä paljon.

Sukat voisit pussittaa vaikka 3-5 parin eriin, hinta 10-20 cnt/pari kunnosta riippuen. Sukkahousut kunnosta riippuen 20-50 cnt/housut. Lakit, myssyt 50 cnt-1,50 euroa riippuen kunnosta. Talvilakit jopa 2-2,50 eur.

Noilla hinnoilla menee luulisi menevän kaupaksi.

Vauvojen asustekengistä olen saanut 2-3 euroa. Vanhoista lasten 'merkki'kengistä 5 euroa.

Äitiyspakkauksen vaatteita ei osta kukaan yli 1 eur hintaan, edes hyväkuntoisia talvihaalareita. Niissä on joku stigma.