KIRPPISTIETÄJÄT/-KONKARIT HOI! Mitä kannattaa maksaa kirppiksellä lasten kirjoista?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Paljon on tulltu kirjoja vastaan, MUTTA.
Minusta 1,50 € on liikaa luetusta lastenkirjasta. Ihan normikokoisesta (n 10 sivua ).

Mikä teidän mielestänne on sopiva pyynti kirpparilla lastenkirjoista? Mitä itse maksatte niistä?
Siis ei mistään paksukantisista, joissa on 5 sivua, vaan ihan näistä peruskirjoista, joissa on tarina ja kuvia. Ei uusia, muttei rikkinäisiäkään =).

Riippuu kirjan kunnosta. Kyllä minä voisin hyväkuntoisesta haluamastani kirjasta tuon hyvinkin maksaa. Ei niitä moni ihan ilmasekskaan viiti myydä. Mut jos kirja jo valmiiks jostain repsottaa niin euro maksimi.

"Lellu"
2-3 euroa näyttävät pyytävän aika usein juuri noista "peruskirjoita". Mielestäni ihan kohtuullinen pyynöt. Ostan, hyväkuntoisia tietenkin. Ihan ohuetkin lastenkirjat kuitenkin maksavat uutena 10-15 euroa?

"essi"
Siis ootko tosissas, että susta 1.5 euroa on paljon ehjästä hyvästä kirjasta?!
Tiiätkö yhtään paljon kirjat noin keskimäärin maksaa?
Kerropa sitten myös, mikä susta on sopiva hinta niille paksulehtisille kirjoille, kun ne raakkasit poies tuosta?

me kerätään disneytä ja tammen kultaisia, joten niistä oon maksanut enimmillään 6-8e, mut pitää olla todellaki hyvä kuntoinen.

sit ihan niistä peruslastenkirjoista, oon maksanu 0,50-2e, riippuen kunnosta ja sisällöstä.

Yhteistyössä