Oiskohan kirppisihmisiä kuulolla? Eli viime aikojen löytöjä taas huhuilen
Täällä mun:
Chef shoppaa osa 2
Täällä mun:
Chef shoppaa osa 2
Toi Pingu oli hyvä löytö...kattoin Pinguja eilen kaupassa ja maksoivat 6,95. Eli säästit useamman euronMulla ei nyt oo kuvia mut viimesimmät ois
-Partylite lumihiutale tuikkukippo 3,5e
-Pingu dvd 1,5e
-Disneyn Walle kirja 1e
Sulla on kyllä aina aivan ihania ja halpoja löytöjä
Onnea nappilöydöstälöysin eilen kaksi Muumi kirjaa - juuri ne jotka meiltä neliosaisesta sarjasta puuttuivatkin. Ja koska ovat nyt kuumaa kamaa tuon 2veen mielestä, niin ostin ne tietty pois.
Hintaa oli 2e ja 2,50e.
Sivut oli tietty kyllä aikast likaset ( näki kyl helposti mitä oli aina osottanut edellinen omistaja miltäkin sivulta mähmäsillä lapsen sormillaan... ) , mut onneksi on sellasta materiaalia nuo sivut, että ne sai puhtaaksi märällä rätillä.
pukinkonttiin menee nuo.
jep sama sarja just eilen ostin noi vuodenajat ja värit -kirjat . muumipeikko on suuri ja muumit ja hedelmät löytyi jo ennestään.eli just toisin päin meillä ku teillä noi olevat ja puuttuvatMeillä on myös erästä Muumikirjasarjaa 2 kpl ja niitä puuttuu vielä toiset 2. Ettei ois samasta sarjasta kyse, kun siinäkin on sellaisen "pyyhittävät" sivut. Meillä on Muumipeikko ja vuodenajat ja oiskohan Muumipeikko ja värit..tjtn. sinnepäin
Hmm...miten tuo hedelmät kuulostaa tutulta...onkohan meillä sekin...vai onkohan niin, ettei meillä olekaan sitä väriä. En muista nyt varmaksijep sama sarja just eilen ostin noi vuodenajat ja värit -kirjat . muumipeikko on suuri ja muumit ja hedelmät löytyi jo ennestään.eli just toisin päin meillä ku teillä noi olevat ja puuttuvat
olen muuten kaikki osat kirppareilta löytänyt nyt. ekan jo silloin kun esikoinen ( nyt 7v ) oli ihan pikkuinen.
Vietä hauska kirppisreissumä olen vasta tänään menossa kirpparille..pitkästä pitkästä aikaa =)
ja sulla on kyllä tosi hieno blogi
Et oo tosissas...siis oikeestikö sä laskit neChef oletko koskaan laskenut paljon sulla menee kirppikselle rahaa? minä laskin kolmen kuukauden ostosi, niistä tulee yhteensä 1021,35. Siis loka-joulukuun kirppisostoista. Aikamoinen summa.
joulukuu 220,50
marras 350,30
loka 450,55
Kyllä, laskinEt oo tosissas...siis oikeestikö sä laskit ne
En ole koskaan itse laskenut, joten kiitos tiedosta Niin...onhan se aikamoinen summa. Mutta kun pohtii sitä, että sillä rahalla on ostettu valtaosa joululahjoista, lasten ulkovaatteita, sisävaatteita isot pinot, muutamia juttusia kotiin, sekä parit vaatteet myös mulle ja miehelleni, niin en mä sitä pahana summana pidä.
Ja mä olen kyllä melko ison osan kattanut tuosta summasta myynnillä, sillä ole tänä aikana myynyt pois turvakaukalon (70), matkarattaat (70), yhdistelmät (420) ja sitten vaatteita & leluja useammalla satkulla. Joten sikäli noihin ei juurikaan ole mennyt "omaa rahaa"
Ota nyt kuitenkin huomioon se, että siinä on paaaaljon joululahjoja. Ja niitä olen alkanut ostamaan juurikin tuossa lokakuun pintaa, ellen nyt ihan väärin muistaKyllä, laskin
Kulutuksesi on siis keskinmäärin 350/kk. Aika paljon kieltämättä. Toki tuollaisia summia saattaa välillä kulua jos pitää kotiin hankkia jotain, kausivaatteita lapsille tai vastaavaa. Erikoista tuosta tekee minun mielestäni se että kulutus tosiaan on samaa luokkaa joka kuukausi.
Kiitos kehuistaAlkuperäinen kirjoittaja äizikkä;22688258:chef en aikasemmin ollu tota sun blogia katsonut; mutta nyt katoin läpi- ja vau, mitä löytöjä!!! ite kanssa kirppiksillä, pyörin aikasen paljon; ja harvoin noin halpoja löytöjä kohdannu.. kateellisena siis kattelin, en tiiä sitten onko kyse siit et oon helsingin päässä, kun jotkut hinnat on niin korkeita? kävin kirppiksellä "vähän" kiertämässä (siis pinkkejä tulevalle tytölle piti etsiä, kun aikasemmat lapsista poikia), niin oikeasti joku kehtasi pyytää käytetystäkin bodystä kolme euroa, tai karkkipussin kokosesta pussista legoja 7 euroa!! :O mutta toisaalta mun viime aikojen paras löytö on kun ostin 5.50 eurolla operation-pelin, missä oli vielä kaikki osatkin..
Joo no en mäkään kyllä mistään yksivärisestä perusbodystä 3 euroa maksa. Mä olen muistaakseni maksanut joistakin Hello Kitty bodyista ja uusretroodyistä sen 3. Ja kun tosiaan laskeskelen hommaa siten, että jos saan vaikka 10 eurolla 10 bodyä, niin mulle on se ja sama onko bodyt maksaneet 1/kpl, vai yksi maksanut 5 ja loput 0,55...lopputulos kun kuitenkin on mun osaltani sama, eli saan 10 bodyaAlkuperäinen kirjoittaja äizikkä;22688734:no siis olisin maksanu, jos olis ollu sellanen erikoinen.. mutta siis se oli perusmallia, ja samanlainen uutena olis ollu pari euroa kalliimpi.. :/