Kirppispinoa taas viikonlopun kunniaksi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rollelleen: kirppistelyä

Tuolla on, enpä oo noihin kirppareihin koskaan kiintynyt mutta nyt täällä on kyllä ainakin tuo yks niin ihana että vois alkaa siellä ravaa :) En ookaan vielä toistakaan kertaa ehtinyt käymään, palan halusta päästä taas tutkimaan :)

Muoks. lisään että ne on tossa kun rullaa alaspäin. En jaksanut kaikkia kopsata tänne erikseen niin laitoin nyt vaan ton linkin :ashamed:

• Tykkää
Reactions: chef
Mistä toi muuten johtuu että mä myyn huutiksessa kivoja vaatteita halvalla mutta kukaan ei osta? esim my little pony t-paita,marimekko tunika ym?? ilmaiseksi pitäisi antaa. kirpparipöytä taas nostaa vaatteiden hintaa.

[QUOTE="äää";25553771]Mistä toi muuten johtuu että mä myyn huutiksessa kivoja vaatteita halvalla mutta kukaan ei osta? esim my little pony t-paita,marimekko tunika ym?? ilmaiseksi pitäisi antaa. kirpparipöytä taas nostaa vaatteiden hintaa.[/QUOTE]

Mä en ainakaan ole jaksanut selata enää pitkään aikaan huutonetistä vaatteita kun on täynnä ylihinnoiteltua kamaa ja muutenkaan toi huutokauppasysteemi ei jaksa sykähdyttää :( Jos ostan netistä niin ostan sitten ihan jostain kaupasta, ei tarvitse pelätä sitäkään että ostos onkin täys susi.

Mielelläni mä ostaisin netistäkin jos vaan vois luottaa että millasta kamaa sieltä tulee ja sais halvalla :)

[QUOTE="äää";25553771]Mistä toi muuten johtuu että mä myyn huutiksessa kivoja vaatteita halvalla mutta kukaan ei osta? esim my little pony t-paita,marimekko tunika ym?? ilmaiseksi pitäisi antaa. kirpparipöytä taas nostaa vaatteiden hintaa.[/QUOTE]

Ehkei huutis ole enää tänä päivänä niin POP, kuin mitä se on ollut?

Mä en juuri huutiksesta mitään jaksa enää ostaa, koska mä haluan sen tuotteen heti (tai siis vähintäänkin tiedon siitä, että sen tuotteen saan) eli en jaksa venata viikkoa sitä tietoa että saanko vaiko enkö saa. Lisäksi siihen tulee ne postikulut. Tunikassakin se tekee 1,20€, mikä on mielestäni varsin paljon.

Ja kirppikseltä saa halvemmalla. Silloin ei tarvitse maksaa postikuluja ja siellä on hinnat muutenkin paljon matalammat.

Myyjän näkökulmasta katsottuna nettikirppikset (huutis yms,) on parempia sillä siellä vaatteesta saa enempi rahaa. Mutta toisaalta mä kyllä tykkään perinteisestä kirppismyynnistä enempi. Nyt olen myynyt joitakin vaatteita netin kautta, koska mulla on senvertaa vähän tavaraa, ettei niitä varten kannata ottaa pöytää. Mutta kun seuraavan kerran joku tytöistä vaihtaa koko vaatekokonsa suurempaan, varaan taas kirppispöydän :)

[QUOTE="äää";25553828]Kyllä sieltä huutiksesta saa halvalla mutta välillä se on kovan työn takana=)=)[/QUOTE]

Mä en muista moneenkaan otteeseen ostaneeni huutiksesta mitään halvalla. Mä taidan tykätä sellaisista tuotteista mistä moni muukin tykkää ja hinnat nousee aina melko koviksi :D

Mä nappan usein ne herkut mikä on tullut sinä päivänä myyntiin kun taas survailen netissä=). Ja missä on osta heti-hinta. Esim. pipsa possu ja hello kitty vaatteet. Uusretroa kans =)

[QUOTE="äää";25553886]Mä nappan usein ne herkut mikä on tullut sinä päivänä myyntiin kun taas survailen netissä=). Ja missä on osta heti-hinta. Esim. pipsa possu ja hello kitty vaatteet. Uusretroa kans =)[/QUOTE]

Osta heti-hinnoittelusta mäkin tykkään, mutta harvemmin mitään löydän halvalla. Ja siksipä varsin harvoin enää huutiksessa käynkään.

Ehkä sieltä jotakin jopa löytyisi, jos siellä vähän useammin kävisi :D

Katselin just että kaikki mikä on tyttöjen ja bamse niin hinnat nousee ja nousee... Kuka normaali maksaa uudesta bamse-tunikasta 26 e kun kaupassa maksaa 14.95? Pitäisi etsiä bamset myyntiin=)

[QUOTE="äää";25553974]Katselin just että kaikki mikä on tyttöjen ja bamse niin hinnat nousee ja nousee... Kuka normaali maksaa uudesta bamse-tunikasta 26 e kun kaupassa maksaa 14.95? Pitäisi etsiä bamset myyntiin=)[/QUOTE]

Mä en todennäköisesti kyllä maksaisi, mutta toisaalta...jos ei ole rahasta kiinni, sen haluaa eikä Lindexiä ole kotinurkilla, niin miksei :D

Yhteistyössä