[QUOTE="äää";25553771]Mistä toi muuten johtuu että mä myyn huutiksessa kivoja vaatteita halvalla mutta kukaan ei osta? esim my little pony t-paita,marimekko tunika ym?? ilmaiseksi pitäisi antaa. kirpparipöytä taas nostaa vaatteiden hintaa.[/QUOTE]
Ehkei huutis ole enää tänä päivänä niin POP, kuin mitä se on ollut?
Mä en juuri huutiksesta mitään jaksa enää ostaa, koska mä haluan sen tuotteen heti (tai siis vähintäänkin tiedon siitä, että sen tuotteen saan) eli en jaksa venata viikkoa sitä tietoa että saanko vaiko enkö saa. Lisäksi siihen tulee ne postikulut. Tunikassakin se tekee 1,20, mikä on mielestäni varsin paljon.
Ja kirppikseltä saa halvemmalla. Silloin ei tarvitse maksaa postikuluja ja siellä on hinnat muutenkin paljon matalammat.
Myyjän näkökulmasta katsottuna nettikirppikset (huutis yms,) on parempia sillä siellä vaatteesta saa enempi rahaa. Mutta toisaalta mä kyllä tykkään perinteisestä kirppismyynnistä enempi. Nyt olen myynyt joitakin vaatteita netin kautta, koska mulla on senvertaa vähän tavaraa, ettei niitä varten kannata ottaa pöytää. Mutta kun seuraavan kerran joku tytöistä vaihtaa koko vaatekokonsa suurempaan, varaan taas kirppispöydän