Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25048981:
Hei joo, tunnen Kimara-kirppiksen kun meillä on mökki Riksun kupeessa. En mä sieltä yleensä mitään löytöjä tee paitsi kerran kesällä 3e:n Lassien talvipuvun.
Kierrätyskeskuksesta kannan kotiin ja mökille astioita yms. vanhoja tekstiileitä.
Täytyy sanoa, et en ole aikoihin päässyt kirpoille..mutta jospa ens viikonloppuna. =) Ai mutta ostinhan mä viime lauantaina pojalle 8v. Adidaksen uudenveroiset lenkkarit femmalla koulun myyjäisistä.
Mä olen (älä sitten VAAN kerro kellekkään!) salaa ihastunut muumimukeihin. Siis silleen ihan pikkusen.
Mutta kun mä en tajua niistä mitään. En siis tiedä minkäverran mistäkin kannattaa maksaa...joten ostamatta ovat aina jääneet. Mihin hintaan niitä tavismukeja myydään kaupassa? Mitä tavismukista kannattaa kirppiksellä siis maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25049055:No en kerro.
Meillehän ei muumimukeja pitänyt tulla ainoatakaan. Nyt niitä on joku parikymmentä. Meidän prismassa on nyt vkl:n aikana ne perusmukit 9,90 ja ajattelin, että haen ne kaikki puuttuvat itselleni (tai sitten en, mikä on todennäköisempi vaihtoehto). Multa puuttuu 12 kpl niitä "tavismukeja", että 120 mukeihin ei oo kovin järkevä ostos.
Kirpalla en tavismukista maksais ku ihan max. 7, erikoismukeista sitten enemmän.
Huippu oli viikonloppuna kun joku myi sitä ruskeaa nipsua 70:lla. Ehkä se on huutonet-hinta, mut ei kirpparihinta.
Muutama ihana kallis multa puuttuu vielä, esimerkiksi se uimahyppy. Kaverilla on niitä 4 ja se ei suostu mulle myymään yhtään niistä.
Mä olen (älä sitten VAAN kerro kellekkään!) salaa ihastunut muumimukeihin. Siis silleen ihan pikkusen.
Mutta kun mä en tajua niistä mitään. En siis tiedä minkäverran mistäkin kannattaa maksaa...joten ostamatta ovat aina jääneet. Mihin hintaan niitä tavismukeja myydään kaupassa? Mitä tavismukista kannattaa kirppiksellä siis maksaa?
Vaalean punaisena on ainakin sosuli. Ja rakkausmuki ja mymmeli on pinkki. Niitä saa kaikkia kaupasta tällä hetkellä.Mä olen yhden kivan nähnyt...vaaleanpunaisella pohjalla joku hahmo, mutten kyllä muista ettö kuka. Joku muumihahmoista kuitenkin. Kai. Toivottavasti se on näitä uusia ja halpoja, kun semmosen mä voisin haluta
Meillä on seikkailu, sekin on kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25049399:Vaalean punaisena on ainakin sosuli. Ja rakkausmuki ja mymmeli on pinkki. Niitä saa kaikkia kaupasta tällä hetkellä.
Prisman normaalihinta on 11,95 noista normimukeista ja halpahalli myy 10,90:lla.
Eiiiiii! Miksi sä teit näin...taidat tosiaan vihata mua.
Joo...se oli se rakkaus. Mutta arvaa vaan tykkäsinkö mä myös Sosulista. Ja Mymmelikin oli kiva. Ja nyt mä haluan ne kaikki. Ja pitää mun saada niiden lisäksi sitten muitakin, koska ei se enää ole sitten kiva, jos mulla on muutama vaaleanpunianen ja seikkailu...kyllä niitä pitää sitten olla enempi. Siis muitakin värejä. Höh sun kanssas![]()
Ai kauheeta, ajattelitko tappaa itsesi? On niitä helpompiakin keinojaMä ostin eilen kirpparilta
- minisukset 4,50 e- viisi Aku Ankka -kehteä 1,70 e
- 86 cm H&M kesätakki tytölle ensi kesäksi 3 e
- lumilapio tytölle 0,50 e
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25049509:Seikkailun kanssa sopisi hyvin se muumipeikko unelmoi(huutiksessa joku 500 tai yli..).
Joko sun into laantui?
Mulla oli tunnin lounastauko...ja mä siinä välissä kipitin kiireen vilkkaa kirppikselle. Muut söivät masun täyteen, mutta mä vetäisin äkkiä suklaapatukan naamaan, jonka voimin jaksoin seuraavaan ruokailuun.
Kyllä kunnon kirppistillä kirppis menee safkan edelle![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25049584:Ai kauheeta, ajattelitko tappaa itsesi? On niitä helpompiakin keinoja
T: nimim. itse viime talvena kolme kertaa minisuksilla yrittänyt...laskitella.
http://suurellasyramella.blogspot.com/
Siellä on muuten kuva toisesta "hetekasta" jonka löysin viidellä eurolla, sai hylly kaverin. Ja samotin kolmen euron lamppu joka sai paperilautaset pintaan.
Sä voisit Chef tulla käymään tuolla meitin vintillä