Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mutta jos sua ja sun lapsia ahdistais moinen, niin miten se liittyy mun ja mun lasten elämään? Ei mun lapset tiedä enemmästä sen enempää kuin vähemmästä vähempääkään. He ovat aina tottuneet elämään näin, eivätkä koe siitä ahdistusta. joten eikö kaikki ole silloin ihan hyvin?
*menee tutkiin mitä se oikein nyt hehkuttaa ja todennäköisesti palaa vihreenä kateudesta*
Vau, aika hyviä löytöjä
Mäkin tykkään 'hukuttaa lapseni materiaan'. Kivempaa sun & mun lapsilla varmaan on, kuin niillä lapsilla joilla ei ole tarpeeksi asianmukaista vaatetta eikä mitään kivoja leluja.
Tää meni kyllä nyt ainakin multa yli ja lujaa.
Tää meni kyllä nyt ainakin multa yli ja lujaa.
Little People lelujahan tuolla tänään hehkutetaan erikoisesti ja ne ovat harvoja muovileluja joita en krääsäksi lue. Rakkaiden legojen lisäksi...
Mä niiiin tykkään käydä kirppareilla... Harvemmin löydän mitään hyvää, ja sit ku löytää, nii ei jää kyllä sinne ne tavarat. Näkee paljon huonoa tavaraa ja kalliilla.
On eri asia ajatella ja sanoa asiasta NÄTISTI, kun alkaa sättimään mun kotiani, lasteni hyvinvointia jne.
Vau, aika hyviä löytöjä
Mäkin tykkään 'hukuttaa lapseni materiaan'. Kivempaa sun & mun lapsilla varmaan on, kuin niillä lapsilla joilla ei ole tarpeeksi asianmukaista vaatetta eikä mitään kivoja leluja.