Kirppispalsta ja kummastelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Oon ihmetelly nyt kohta vuoden sellaista, et sama tyyppi myy jo nyt vuoden samaa tavaraa ja hinta on ihan hirvee tai ainaki mun mielestä. Siis niitä on tolla palstalla varmaan montaki, mut kun eka kattelin äitiysvaatteita ja nyt jo kohta vuoden noita imetyspaitoja niin siellä sama tyyppi myy esim. noita imetyspaitoja ja aina uudestaa ja uudestaa sama ilmotus..joskus pyysin kuvia ja hintoja ja aika uuden vaatteen hinnoissa oli. Eikä hän ilmeisesti saa niitä menemään kun siis oikeesti vuoden jo niitä kaupitellu, et mitä järkee??

meijän kirpparilla on yks mies joka myy vuodesta toiseen farkkuja. ihan siistinnäkösiä ja varmaan uusia.... hinta aina 19.95 :)

ja ne farkut vaan ei vähene :)
ois ees laittanu hinnaks että 20?

Olen mäkin silloin tällöin piipahtanut kirppispuolelle ja aina ihmetystä aiheuttaa sama myyjä. Kaarinasta kertoo olevansa ja myy uutta Espritiä vähän joka koossa ja eilen näytti olevan jo jotain prätkähiiriäkin paketeissaan. Mistähän lie haalii tuota myytävää?? Hm...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen mäkin silloin tällöin piipahtanut kirppispuolelle ja aina ihmetystä aiheuttaa sama myyjä. Kaarinasta kertoo olevansa ja myy uutta Espritiä vähän joka koossa ja eilen näytti olevan jo jotain prätkähiiriäkin paketeissaan. Mistähän lie haalii tuota myytävää?? Hm...

No tältä myyjältä olen itse ostanut Espritin vaatteita, ja hänhän myy halvemmalla kuin mitä kaupasta saa. Jos niin kiinnostaa kovasti, ota toki yhteyttä häneen ja kysy mistä tuotteet ovat peräisin..

Yhteistyössä