Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joululahjoja lähdin etsimään, mutta tulikin sitten ihan tavisostoksia. Mutta hyviä!
- itselleni ruskeat korolliset saappaat (3)
- kuopukselle farkut (1,50)
- esikoiselle tunika (0,60)
Mäkin ostelen aina välillä kirjoja kirppikseltä. Mulla on parhaillaan 3 kirppiskirjaa odottamassa, mutta kun ne on luettu niin ostan lisää. Kirjastosta lainaaminen tulee mule liian kalliiksi, kun joudun maksamaan aina melko suuret myöhästymismaksut :ashamed:
Mutta edukkaasti tosiaan löysit poneja. Tänään oli my little poneja myynnissä hintaan 5/kpl...jäi ostamatta.
Ohhoh...no onnea sitten tuplaten...jos meinaan oisit mennyt mun jälkeen PikkuSiiliin, voisit ihastella niitä poneja mun blogissa, etkä siis kotonasOlisin nimittäin ihan varmasti ostanut ne
![]()
Se pöytä jossa on niitä vitosen poneja on vähän...miten sen nyt sanoisi...harmiMenee ihan idea piloille, jos mummot valtaavat tuonkin kirppiksen kiskurihinnoillaan
![]()
Laatutavara
Mä löysin ton Finelin kattilan 3 eurolla!Ihan kuin uus paitsi jotain on joskus kärähtänyt pohjaan mutta emali ei silti oo mitenkään vaurioitunut.Mä olin niin ilonen.
Mollamaijasta ostin tänään:
2 muumikirjaa 2e/kpl
92 kokoinen pikku myy t-paita 0,50e
60 kokoinen muumibody (kuin uusi) 1e
62 kokoinen kietaisubody
62 kokoinen kietaisubody, housut, lakki yht 2e
Muo keljuttaa kun mistään ei tunnu löytyvän kietaisubodyjä mielellään neppareilla, ja kääntöhihoilla, miel kokoa 50 tai 56, etsitty on kesästä alkaen :/ Ei vaan löydy, jo tässä ehtii varmaan vauvakin syntyä ennen kun löytyy. Yksi on esikoisen jäljiltä, ja muita en vastasyntyneellä käyttäisikään jos vaan noita löytäisi jostain!
Mua vähän tökkii ne paikat missä myydään uutta...siis vain uutta. Ja sitten nuo mummojen paikat, jossa myydään paljon krääsää ja jos siellä on jotain ostokelpoista, niin pirun kalliilla. Mutta minkäs teet.
Ihan alkuun Pikku-Siilissä oli todella hyvää tavaraa, mutta nyt lähinnä keskinkertaista. Aina välillä sieltä löytää looseja joissa on hinta ja kunto kohdillaan, mutta valitettavan usein siellä on myynnissä myös huonokuntoista tavaraa.
Olenko mä ostanut jotain sulta? *utelee*Meinaan että jos olet joskus vilassut mun blogia
Mä olen kerran törmännyt kaksplussalla ihmiseen, jolta mä olin ostanut sukkikset![]()
Hyviä löytöjä nuo haalarit! Kävin tuossa yks päivä meidän kirpparilla, josta en löytäny yhtään mitään... Hiljaista siellä on näin joulun alla ja ne jotka myyvät niin pitää kauheita kiskurihintoja.