vieras
ai niin polkupyörä löytyi aikoinaan 15e, tosi siisti. 14" (hassu välikoko) poikien pyörä.
Vau!Hienoja löytöjä oot tehnyt .Alkuperäinen kirjoittaja chef:No täällähän minä, justiin tulinAlkuperäinen kirjoittaja ap:ylös! eikös kellään oo mtn? missäs chef luuraa ?
http://chef.blogit.fi/
Tuolla on ostokset, mutta muutamaan päivään en ole kirppiksillä käynyt
Mä en voi enää lukea sun blogia kun meillä on samankokoiset tytöt varmaan ja sun blogissa on kaikkea mitä itse haluisin tytöille löytää alkaa vaan potuttamaan niin paljon että parempi pysyä poissaAlkuperäinen kirjoittaja chef:No täällähän minä, justiin tulinAlkuperäinen kirjoittaja ap:ylös! eikös kellään oo mtn? missäs chef luuraa ?
mun on pakko linkittää tähän sen pyörän kuva, sama värikin vielä, mutta melki yhtä iskemätön.Alkuperäinen kirjoittaja tällä viikolla löydettyä:helkama nappula pyörä todella hyvässä kunnossa 7e
hyväkuntoiset goretex talvikengät 2,5e
uuden veroinen reimatec toppatakki 4e
uusi lasten lautapeli muovit päällä 4e
pari käyttö paitaa 1e kpl
kotihousuja 0,5-1e kpl
tavis lasten sukkia 20paria/2e ( kunnosta päätellen vain parit pesut ollut )
siinä oli tän viikon saldo, toi fillari ihmetytti itteäni miten oli noin halpa ja mitään vikaa ei ollut.
Mun mielestä kaikki ne mistä lähtee ääntä on hyviä, koska niiden parissa lapset viihtyy...onpahan sitten ainakin poissa mun jaloista kun siivoan jne :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tällä viikolla löydettyä:chef, mulla on ollut lapsille toi etana, ja vitsi että mä inhosin sitä. ei hitto sen ääni!
Onkohan hintalapusta unohtunut nolla pois Mut halvalla sait,hyvä tuuri =)Alkuperäinen kirjoittaja tällä viikolla löydettyä:helkama nappula pyörä todella hyvässä kunnossa 7e
kotihousuja 0,5-1e kpl
siinä oli tän viikon saldo, toi fillari ihmetytti itteäni miten oli noin halpa ja mitään vikaa ei ollut.
Mä peesaan myös. ihan yhtä tyhjän kanssa ilman kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja peesi:peesiAlkuperäinen kirjoittaja -:Nää on niin tylsiä jos ei ole kuvia mukana...
Mulla on tilanteeseen ratkaisu. Tee vielä yksi tyttö niin voin myydä sulle kaikki meiltä pieneksi jääneet jotka haluatAlkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Mä en voi enää lukea sun blogia kun meillä on samankokoiset tytöt varmaan ja sun blogissa on kaikkea mitä itse haluisin tytöille löytää alkaa vaan potuttamaan niin paljon että parempi pysyä poissaAlkuperäinen kirjoittaja chef:No täällähän minä, justiin tulinAlkuperäinen kirjoittaja ap:ylös! eikös kellään oo mtn? missäs chef luuraa ?
en tiedä, mutta olen kyllä niiiiiiiin tyytyväinen. ja olis pyörä jääny paikalleen jos nolla olis ollu perässä.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Onkohan hintalapusta unohtunut nolla pois Mut halvalla sait,hyvä tuuri =)Alkuperäinen kirjoittaja tällä viikolla löydettyä:helkama nappula pyörä todella hyvässä kunnossa 7e
kotihousuja 0,5-1e kpl
Haha, joo ei kiitos! Mä taidan jättää ton lisääntymisen muille tästä lähtien ja nauttia olemassa olevistaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mulla on tilanteeseen ratkaisu. Tee vielä yksi tyttö niin voin myydä sulle kaikki meiltä pieneksi jääneet jotka haluat
no on meilläkin paljon äänileluja, mutta toi etanan tidiididisiidiididididi menee hermoon niinkuin samantein! aaaarghh.. lopuksi teinkin niin että se etanan "jalka" lähti takavarikkoon. hehAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mun mielestä kaikki ne mistä lähtee ääntä on hyviä, koska niiden parissa lapset viihtyy...onpahan sitten ainakin poissa mun jaloista kun siivoan jne :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tällä viikolla löydettyä:chef, mulla on ollut lapsille toi etana, ja vitsi että mä inhosin sitä. ei hitto sen ääni!
Tytöt on:Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Haha, joo ei kiitos! Mä taidan jättää ton lisääntymisen muille tästä lähtien ja nauttia olemassa olevistaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mulla on tilanteeseen ratkaisu. Tee vielä yksi tyttö niin voin myydä sulle kaikki meiltä pieneksi jääneet jotka haluat
Minkäs ikäiset/kokoset sun tytöt nyt onkaan? Ihan mielenkiinnosta
Meillä on 2v 89cm/13kg ja 7,5kk 8kg/68cm
Alkuperäinen kirjoittaja tällä viikolla löydettyä:no on meilläkin paljon äänileluja, mutta toi etanan tidiididisiidiididididi menee hermoon niinkuin samantein! aaaarghh.. lopuksi teinkin niin että se etanan "jalka" lähti takavarikkoon. hehAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mun mielestä kaikki ne mistä lähtee ääntä on hyviä, koska niiden parissa lapset viihtyy...onpahan sitten ainakin poissa mun jaloista kun siivoan jne :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tällä viikolla löydettyä:chef, mulla on ollut lapsille toi etana, ja vitsi että mä inhosin sitä. ei hitto sen ääni!
Aika samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja chef:Tytöt on:Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Haha, joo ei kiitos! Mä taidan jättää ton lisääntymisen muille tästä lähtien ja nauttia olemassa olevistaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mulla on tilanteeseen ratkaisu. Tee vielä yksi tyttö niin voin myydä sulle kaikki meiltä pieneksi jääneet jotka haluat
7v, 133 cm/24 kg, eli vaatekoko 134-140 cm
1v7kk, 86 cm/12 kg, eli vaatekoko 86-92 cm
5kk, 66 cm/6,9 kg, eli vaatekoko 68 cm
Meilläkin jäämässä tuo 86 pieneksi...juuri puin likalle paidan joka on näemmä liian nafti. On siis kokos 86 cm. Mutta housuista tuo koko on passeli vieläAlkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Aika samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja chef:Tytöt on:Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Haha, joo ei kiitos! Mä taidan jättää ton lisääntymisen muille tästä lähtien ja nauttia olemassa olevistaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mulla on tilanteeseen ratkaisu. Tee vielä yksi tyttö niin voin myydä sulle kaikki meiltä pieneksi jääneet jotka haluat
7v, 133 cm/24 kg, eli vaatekoko 134-140 cm
1v7kk, 86 cm/12 kg, eli vaatekoko 86-92 cm
5kk, 66 cm/6,9 kg, eli vaatekoko 68 cm
Meillä käytössä 68-74 ja 92