Kirppislöytöjä?

  • Viestiketjun aloittaja Susa
  • Ensimmäinen viesti
Viimeviikolla kävin. Löysin pojalle Reiman tosihyväkuntoiset/ käyttämättömän näköiset lenkkarit ensi kesäksi 2,5 ?, iltelleni HM:n neuletakin 0,2 ?, korulippaan neidille 2 ? ja Puuha-Peten hyrren (se oli kyllä kallis, mutta mieluinen) 6,9 ?
 
äitee
116cm Reimatec toppahaalari kulumaa polvissa...+Reimatec välikausihousut näissä ylhäällä viilto
=5e korjaamalla saa ihan hyvät, köyhälle opiskelijalle hyvä löytö.
 
lunttu
Reimatec polvilta puhki kulunut toppahaalari 65 euroa :eek:, Muumi saappaat, joista kuvat TÄYSIN kuluneet 8 euroa :eek:, kulahtaneita sosetahraisia bodeja 2,5 euroa kappale ja pilallepestyjä collegeasuja vaivaiset 5 euroa zipale.
Tulkaa muutkin tekemään löytöjä pikkupaikkakunnan kiskuritorille!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
voiko muka kenkiä ostaa käytettynä lapselle? eikö kaikilla askellus ja jalka muotoile kengä?
joo tottakai voi ostaa mutta onko ihan ok sitten jalalle?
Mun mielestä ei ihan pienelle voi ostaa käytettynä, jalan muotoutuminen ja oikeaan asentoon tukeminen on tosi tärkeää.. Mutta isommalle lapselle toki voikin.
 
eräsvaan
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
voiko muka kenkiä ostaa käytettynä lapselle? eikö kaikilla askellus ja jalka muotoile kengä?
joo tottakai voi ostaa mutta onko ihan ok sitten jalalle?
Mun mielestä ei ihan pienelle voi ostaa käytettynä, jalan muotoutuminen ja oikeaan asentoon tukeminen on tosi tärkeää.. Mutta isommalle lapselle toki voikin.
Mun mielestä jus toistepäin. Pienten pyylevät jalat ei muotoile kenkää mitenkään, kun mahtuvat vain hetkisen.

Isojen kengä on jo ehtineet muotoutua, joten venkoavat jalan väärään asentoon.
 
löytyi
reiman kosteussuojattu takki, tosi hyväkuntoinen 2?, käännettävä ulkoiluliivi tms. 2?, vero modan neuletakki 0.40 ?, lapsen fakur, uuden veroiset 1?, kauluspaita disney, 1?
 
ylä-savolainen
Alkuperäinen kirjoittaja lunttu:
Reimatec polvilta puhki kulunut toppahaalari 65 euroa :eek:, Muumi saappaat, joista kuvat TÄYSIN kuluneet 8 euroa :eek:, kulahtaneita sosetahraisia bodeja 2,5 euroa kappale ja pilallepestyjä collegeasuja vaivaiset 5 euroa zipale.
Tulkaa muutkin tekemään löytöjä pikkupaikkakunnan kiskuritorille!!!
Samma här, kirppari-innostukseni on alkanut kuivua kokoon ennenkuin edes ehti kunnolla alkaa juuri siksi, että meidän lähikaupungin kirppiksillä lähes kaikki tuotteet ovat törkeästi ylihinnoiteltuja suhteessa niiden kuntoon!
 
Tänään en kirpparil käyny,mut viikol kävin ja saaliiks jäi mm.
pitkä käytävänmatto,sininen ja kuin uusi 5e
lastenhuoneen verhot,retrot 2e(tosin jää käyttämättä mut ku halvalla sai)
sit kävin kierrätyskeskukselta hakeen n.10housut yht.6e(suoria housuja,farkkuja,sammareita)
 
eukko
Kävin tänään 3 kirpparilla. Saalis: Yksi lasten tuoli 8? ja tretorn karvavuori kumpparit (hyvä kuntoiset sisältäkin) 1?.

Mun mielestä kirpparilta voi ostaa lapselle kengät, jos löytää sellaiset, jotka on sisältä hyvässä kunnossa. Siis pohjallisessa ei ole "varpaankuvia" yms. Itse olen ostanut pojalle talveksi "kaupunki"-kengiksi kirpparilta nahkakengät. Olleet edellisellä käyttäjällä samassa käytössä. Täysin uudenveroiset ja toisekseen poika (tasan 1v) istuu rattaissa kaupungilla käydessä.
 
Minä olen ostanut vain legopalikoita viime aikoina. Hintakisa on tehnyt sen, että ei niitä ihan pilkkahintaan löydä. Maksoin sekä isosta 3+1 creatorpaketista ja legocitypaketista (kaivuri, pelastushelikopteri+joku isompi rakennustyömaa) 40e, kummastakin. Vähän alle puoleen hintaan.
 
no löysin meitin neitille 6 eurolla ihan kivoja vaatteita kolmet housut kolme puseroa,yöpuvun flanellisen ja mekon sekä sukkahousut
niin ja pienen apinan joka ääntelee kolmella kun meitin neiti on niin ihastunut apinoihin
 

Yhteistyössä