Viking Goretex talvikengät, hyväkuntoiset 2e, Suprafil välikausikengät 2e,Alkuperäinen kirjoittaja Susa:Kukaan käynyt tänään? Teittekö hyviä löytöjä?
Mun mielestä ei ihan pienelle voi ostaa käytettynä, jalan muotoutuminen ja oikeaan asentoon tukeminen on tosi tärkeää.. Mutta isommalle lapselle toki voikin.Alkuperäinen kirjoittaja jalava:voiko muka kenkiä ostaa käytettynä lapselle? eikö kaikilla askellus ja jalka muotoile kengä?
joo tottakai voi ostaa mutta onko ihan ok sitten jalalle?
Mun mielestä jus toistepäin. Pienten pyylevät jalat ei muotoile kenkää mitenkään, kun mahtuvat vain hetkisen.Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Mun mielestä ei ihan pienelle voi ostaa käytettynä, jalan muotoutuminen ja oikeaan asentoon tukeminen on tosi tärkeää.. Mutta isommalle lapselle toki voikin.Alkuperäinen kirjoittaja jalava:voiko muka kenkiä ostaa käytettynä lapselle? eikö kaikilla askellus ja jalka muotoile kengä?
joo tottakai voi ostaa mutta onko ihan ok sitten jalalle?
Samma här, kirppari-innostukseni on alkanut kuivua kokoon ennenkuin edes ehti kunnolla alkaa juuri siksi, että meidän lähikaupungin kirppiksillä lähes kaikki tuotteet ovat törkeästi ylihinnoiteltuja suhteessa niiden kuntoon!Alkuperäinen kirjoittaja lunttu:Reimatec polvilta puhki kulunut toppahaalari 65 euroa , Muumi saappaat, joista kuvat TÄYSIN kuluneet 8 euroa , kulahtaneita sosetahraisia bodeja 2,5 euroa kappale ja pilallepestyjä collegeasuja vaivaiset 5 euroa zipale.
Tulkaa muutkin tekemään löytöjä pikkupaikkakunnan kiskuritorille!!!