Eiköhän siihen tosiaan fairy tehoaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22341297:Ku mä en löydä "ikinä" mitään. Toisaalta, lapsista nuorin käyttää kokoa 110/116 cm ja meillä kirpat on täynnä taapero- ja vauvakokoja. Itse kun myyn isompia kokoja (104 cm, 110 cm ja 122-134 cm) kirpoilla niin ne viedään käsistä eli kysyntää noille on.
Viimeisin löytöni oli Didriksonin sadetakki 130 cm 4 , kuin uusi ja Rukka sadetakki 140 cm 5 ja tuokin kuin uusi. Ainoa vain että Rukkan sadetakkiin jäi tahmakohta myyjän hintalapputarrasta. Lähtenee fairylla pois.
Juu, se oli kyllä huippulöytö ostin sen ja sain kyllä rahat takaisin, mutta kyllä säästi tosiaan kummitytön vanhemmat monta kymmentä euroa. Onneksi olin kysellyt aiemmin että mitä tarvitsisi, jos vastaan tulee, kun noita kirppiksiä kiertelen.Remun puku ois lähtenyt munkin matkaani
Sikäli edullinen löytö, että tyttösi ei taida olla enää ihan vauva. Meinaan että isommasta koosta saattaa joutua maksamaan vähän enempi, eikä tuo 1,50e ollut kyllä marimekosta paljoaSuloinen Marimekon tunika tytölle 1,50
Sulla on selvästikin ollut hyvä kirppispäiväKantopussii 2,50e , tulokkaalle myös 56cm Lindexin fleecetakki 1e, lindexin 62cm body 0,25e, vaaleanpunaiset retropotkarit 1e. Kaverin poikavauvalle 62cm lindexin käyttämätön tähti sarjan ulkotakki 0,25e.
Neidille Jasmin dvd 2e ja Tarzan ja Tarzan 2 dvdt yhteensä 4e
Noi siis tänään
Ei se ihan vauva oo, pian 7 v ja tunika on kokoa 130 & kuin uusiSikäli edullinen löytö, että tyttösi ei taida olla enää ihan vauva. Meinaan että isommasta koosta saattaa joutua maksamaan vähän enempi, eikä tuo 1,50e ollut kyllä marimekosta paljoa
Tänään oli Itsekkin olin äimistyny tuosta takin hinnasta sekä kantopussin. Kantopussia olen ettiny mutta en ole raaskinu, mutta tuon kyllä raaskinSulla on selvästikin ollut hyvä kirppispäivä