Kirppiskerho

ejk
Ihme juttu tuolla kirppiskerhossa, monesti oon etsinyt jotain, esim. joku aika sitten etsin vauvalle vihreitä ja ruskeita bodeja, pari y-viestiä sitten oli et kummalle etsit. Ihmettelin siinä sitten, et eihän sillä nyt ole väliä, kun unisex-värit kyseessä ja vastailin sitten takasin ja annoin spostiosotteen mihin voi laittaa kuvia. Usea ei ees pistänyt ja ne jotka pistivät, niin vaatteet oli jotain lumppuja tyylin 90-luvulta. Mutta ei ainuttakaan vihreää tai ruskeaa bodya. Miksi yritetään tuputtaa sitä mitä ei edes olla hakemassa?? Sama kuin ostaisin autoa ja joku kauppais iän ikuisen vanhaa helkama fillariaan. Hemmetti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
Ihme juttu tuolla kirppiskerhossa, monesti oon etsinyt jotain, esim. joku aika sitten etsin vauvalle vihreitä ja ruskeita bodeja, pari y-viestiä sitten oli et kummalle etsit. Ihmettelin siinä sitten, et eihän sillä nyt ole väliä, kun unisex-värit kyseessä ja vastailin sitten takasin ja annoin spostiosotteen mihin voi laittaa kuvia. Usea ei ees pistänyt ja ne jotka pistivät, niin vaatteet oli jotain lumppuja tyylin 90-luvulta. Mutta ei ainuttakaan vihreää tai ruskeaa bodya. Miksi yritetään tuputtaa sitä mitä ei edes olla hakemassa?? Sama kuin ostaisin autoa ja joku kauppais iän ikuisen vanhaa helkama fillariaan. Hemmetti :D
Luettu vähän huonosti ostoilmoitus :whistle:
 
ejk
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
Ihme juttu tuolla kirppiskerhossa, monesti oon etsinyt jotain, esim. joku aika sitten etsin vauvalle vihreitä ja ruskeita bodeja, pari y-viestiä sitten oli et kummalle etsit. Ihmettelin siinä sitten, et eihän sillä nyt ole väliä, kun unisex-värit kyseessä ja vastailin sitten takasin ja annoin spostiosotteen mihin voi laittaa kuvia. Usea ei ees pistänyt ja ne jotka pistivät, niin vaatteet oli jotain lumppuja tyylin 90-luvulta. Mutta ei ainuttakaan vihreää tai ruskeaa bodya. Miksi yritetään tuputtaa sitä mitä ei edes olla hakemassa?? Sama kuin ostaisin autoa ja joku kauppais iän ikuisen vanhaa helkama fillariaan. Hemmetti :D
Luettu vähän huonosti ostoilmoitus :whistle:
Niin mäkin eka ajattelin, mut tätä on sattunut varmaan joka kerta kun olen jotain etsinyt. En ikinä kirjottele mitään epärääsiä et kaikki kelpaa vaan olen lähinnä etsinyt lasten vaatteista tiettyä väriä ja kokoa ja vaunuja tietyn merkkisiä, ni silti tarjotaan kaikkea muuta. Jotkut ilmeisesti aattelee et ei kai sillä nyt väliä onko ne carenan vai oran rattaat mitä joku hakee (vaikka väri ja vuosimallinki oon laittanu).
 

Yhteistyössä