Kirppisjuttuja kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ##
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

##

Vieras
Kyselisin sellaista että paljonko maksaisit lasten käytetyistä villasukista?Ostaisitko käytetyn hajuveden?Niin ja oletko ollut myymässä kirppiksillä tai onko sulla ollut myyntipaikka?Miten kävi kauppa?Mitä meni ja mitä ei?

Siistit, hyväkuntoiset lastenvaatteet menevät aina.. Kunhan pöytä on siisti, ei liian täynnä!

Hajuvedet on menneet kans kaupaksi, villasukkien hintaa en osaa arvioida.

Yleensä olen ollut tosi yllättynyt siitä, mitä kaikkea ihmiset ostavatkaan.. :D

villasukat 50senttiä
hajuvettä en ostaisi
olen ollut myymässä kirpparilla ja myös myyntipaikkoja on ollut
kauppa käynyt hyvin kun hinnat ovat pienet
tilpehööri ja lasten vaatteet on mennyt hyvin
miesten vaatteet huonosti

Aion viedä uudet villasukat kirppikselle ja laittaa hinnaksi 1?/pari. Tosin luulen ettei mene kaupaksi.

Tilaajalahjaksi saatu hoitolaukku + -alusta menivät heti reilu 1? hintaan ja samaten kirjat yms.

Se riippuu niin paljon kysynnästä ja tarjonnasta.

Kiitos kirjoituksista.Lisää?Ajattelin laittaa suht alhaiset hinnat eli että pääsisin mahdollisimman hyvin tavaroista eroon.Ei oo kiva kantaa kassi tolkulla tavaraa takaisin kotiin.

lasten hyväkuntoiset vaatteet menee!! en ostaisi käytettyä hajuvettä, ja hinnat täytyy olla "kirppis hintoja" !!! kun kirpparilla myy niin se vaate on aina käytetty,tavara käytetty ja hinta täytyy olla sen mukainen!!!!!

Riippuu mitä myyt, jos se on henkkamaukkaa niin alle euron melkein kannattaa laittaa, taas jostain Marimekon hyväkuntoisesta raitapaidasta voi pyytää vaikka 8 euroa.

Yhteistyössä