Kirppishinnotelu apua kaipaan

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
Vieläkö joku ostaa kirppikseltä VHS-videokasetteja, paljonko niistä voisi pyytää? Entä paljonko olette laittaneet perus naisten neulepuseroille/takeille hintaa, pesunukkaa on muuten ehjiä ja siistejä.
 
No
Mulla meni osa vhs:stä hintaan 1,50e/kpl ja näytti olevan yleinen hintataso. Omat vaatteeni hinnoittelen tyyliin sisävaatteet maks 2e ja ulkovaatteet maks 15e (villakangastakit ym), yleensä 4-8e takeista ja yleensä on kaikki menny kaupaks.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
Vieläkö joku ostaa kirppikseltä VHS-videokasetteja, paljonko niistä voisi pyytää? Entä paljonko olette laittaneet perus naisten neulepuseroille/takeille hintaa, pesunukkaa on muuten ehjiä ja siistejä.
Vhst voi mennä 1 en kpl hintaan.
Perus naisten vaatteet ei mene, vaikka kirjoittaisit kirpparipöytään "Ota tästä, saat kassalla 10 e vielä itsellesi"...Itse vien tästälähin suoraan pelastusarmeijalle omat vanhat vaatteeni...Turhaan viedä kirpputoripöydälle rypisteltäväksi ja lattialle paiskottavaksi kun mikään ei kelpaa :(
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
Vieläkö joku ostaa kirppikseltä VHS-videokasetteja, paljonko niistä voisi pyytää? Entä paljonko olette laittaneet perus naisten neulepuseroille/takeille hintaa, pesunukkaa on muuten ehjiä ja siistejä.
Vhst voi mennä 1 en kpl hintaan.
Perus naisten vaatteet ei mene, vaikka kirjoittaisit kirpparipöytään "Ota tästä, saat kassalla 10 e vielä itsellesi"...Itse vien tästälähin suoraan pelastusarmeijalle omat vanhat vaatteeni...Turhaan viedä kirpputoripöydälle rypisteltäväksi ja lattialle paiskottavaksi kun mikään ei kelpaa :(

niin totta!!!
 

Yhteistyössä