Kirppishinnoitteluapua!

• Viestiketjun aloittaja iuhuiguyg
  • Ensimmäinen viesti
iuhuiguyg
Myytävänä olisi vauvanvaatteita näitä uusretro merkkejä kuten Katvig, Moonkids jne puseroita, yökkäreitä jne. myös Marimekkoa.
Sitten isommille lapsille aitoja retrovaatteita, mm. yksi kirkkaanvihreä priimakuntoinen toppatakki, myöskin priima värikäs kesätakki, lisää Marimekkoa.
Sitten löytyisi Marimekon sisustustekstiilejä mm. aikuisten ja lasten pussilakanaa, verhoja jne kaikki hyväkuntoisia.
Miten hinnoittelen kamat että en jää miinukselle mutta että tekevät kauppansa myös?

rr
Myytävänä olisi vauvanvaatteita näitä uusretro merkkejä kuten Katvig, Moonkids jne puseroita, yökkäreitä jne. myös Marimekkoa.
Sitten isommille lapsille aitoja retrovaatteita, mm. yksi kirkkaanvihreä priimakuntoinen toppatakki, myöskin priima värikäs kesätakki, lisää Marimekkoa.
Sitten löytyisi Marimekon sisustustekstiilejä mm. aikuisten ja lasten pussilakanaa, verhoja jne kaikki hyväkuntoisia.
Miten hinnoittelen kamat että en jää miinukselle mutta että tekevät kauppansa myös?
Ehdottomasti laitat nuo huutonettiin.

"merkki"
Miksi vanhoista kirppikselle myyntiin menevistä vaatteista pitää mainita aina noi merkit? Miten se vaikuttaa ostopäätökseen tai hintaan.Tai jos jollenkkin vaikuttaa niin onhan pöljää. Minun mielestä ei mitenkään. Yleensä jos myyjä itse pitää merkkiä jotenkin hyvänä niin sillä on kohtuuton hinta. Ovh kun laitttaa kans näkyville niin moni luulee voivansa myydä kalliimmalla. Eihän vanhoilla käytetyillä vaatteilla ole enää mitään arvoa oli ne maksanut minkä verran vaan tai oli ne mitä merkkiä tahansa.

ap
[QUOTE="merkki";21999247]Miksi vanhoista kirppikselle myyntiin menevistä vaatteista pitää mainita aina noi merkit? Miten se vaikuttaa ostopäätökseen tai hintaan.Tai jos jollenkkin vaikuttaa niin onhan pöljää. Minun mielestä ei mitenkään. Yleensä jos myyjä itse pitää merkkiä jotenkin hyvänä niin sillä on kohtuuton hinta. Ovh kun laitttaa kans näkyville niin moni luulee voivansa minkä verran vaan tai oli ne mitä merkkiä tahansa.[/QUOTE]
myydä kalliimmalla. Eihän vanhoilla käytetyillä vaatteilla ole enää mitään arvoa oli ne maksanut

Tietyissä merkeissä nyt vaan on parempi jälleenmyyntiarvo.
Sanokaa nyt jotain noista marimekoista, paljonko itse olisit valmis maksamaan?
olisiko esim 20e kaivo pussilakanasta ok? 4e tyynyliina? 13e verhokappa? yläkanttiin/alakanttiin?

"Hihi"
Huutonetissä näytti olevan huudettu esim Moonkidsin froteemekkoa, nyt hinta 14e. Taitaa olla todella laatumerkki (mulle ei sano mitään) koska mun mielestä ei edes häävin näköinen!

Yhteistyössä