Kirppishinnoittelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Auttakaapas mua, te kokeneemmat kirppistelijät.

Oon varannut pöydän itsepalvelukirppikseltä ja nyt pitäs miettiä hintoja vaatteille. Paljonko teijän mielestä kannattaa pyytää naisten kevättakista (nuorekas, klassisen mallinen, noin vuoden vanha)? Onko 5 e liikaa/liian vähän? Entä kenkien hinnat, paljonko ne yleensä maksavat esim. saappaat?

Muitakin vinkkejä saa antaa (ekaa kertaa kirppiksellä myymässä)!

No meillä oli just ihan vaan normikirppiksellä tavaraa myynnissä, ja laitoin sinne sellaisen karvatakin myyntiin. Elikäs niitä mitä oli muodissa vuonna 2005 tai joskus silloin. Sellainen "tekokarvatakki", ja se meni 9 eurolla. Olin ihmeissäni, mutta se oli kyllä maailman lämpöisin takki :)

Se riippuu pitkälti siitä kuin kovasti haluat tavarasta eroon.. Meilläkin on nyt pöytä ja osan pistin tosi halvalla kun en enää kotii halua kantaa, osa taas oli niin hyviä että niitä viittii vielä säilyttää vaikka ei meniskää tällä kertaa.
Tai sit laitat ekaks kalliimmalla ja muutat paripäivää ennen ku loppuu halvemmaks, laitat vaik ison lapun vielä että ALE.. sillon menee tosi hyvin kaupaksi ;)

Mun mielestä hyvä mittari on se että mitä itse olisi valmis vastaavasta kirpparilla maksamaan. Jos itse olet valmis maksamaan 5 euroa mutta et 10 euroa niin silloin hinta tuolle välille. Sen verran kiutenkin kannataa laskea että saa pöytävuokran maksettua vaikkei kaikki menisikään. Kaikilla kirppareilla ei muuten saa alentaa tuotteiden hintoja jälkikäteen. Riippuu tietysti irpparin systeemistä mutta oma kokemus on että jos sieltä saa viivakoodilliset tarrat niin ei voi muuttaa hintoja jälkikäteen.

Yhteistyössä