Kirppisapua: Ponit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ekaa kertaa myymässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ekaa kertaa myymässä

Vieras
Paljonko maksaisitte pussista, jossa 8 ponia (3 mylittle ja 5 "halpista")? Kannattaako noita edes myydä yhdessä? Osalla harjat ja hännät melko nuhjaantuneet, osalla ihan ok kunnossa.

Entäs lasten kirjoista? Kaikki erittäin hyvässä kunnossa, kirjakerhosta tulleita viimeisten viiden vuoden ajalta. Onko 2 e liikaa?

Tyttöjen syystakkeja on myös useampi. Ihan ok kuntoisia ja siistejä, mutta kuitenkin ihan arkikäytössä olleita. Onko 3-5 e ok?

Ihan ekaa kertaa olen viemässä tavaroita itsepalvelukirppikselle ja hinnoittelu tuntuu hankalalta. Lasten arkivaatteet ajattelin laittaa kaikki 1-2 e/ kpl, paitsi t-paidat 0,50 e. Kuulostaako kohtuulliselta?

Halpisponit yhteensä 2e, my little ponyt 2-4e/kpl kunnosta riippuen ja jos ovat uuden mallisia, eli ei niitä alkuperäisiä 80-luvulla ja -90 alussa valmistettuja. Niistä vanhoista poneista voi pyytää yleensä enemmän.

Kirjakerhon kirjoista pyydetään täällä päin 1-3e/kpl, itse maksan enintään 2e/kpl.

Vaatteet ok.

Kiitos :) Kaksi noista poneista on tytön tädin vanhoja eli 90-luvulta. Enpäs tiennytkään, että ne on pikkusen arvokkaampia kuin nuo uudet. Kaikkea sitä oppii. Hinnoittelu saa siis jatkua, kun tuntuu hintataso olevan ihan ok.

poneista en osaa sanoa mitään, mutta itse kun paljon kirppareita koluan... kirjoista en ikinä maksa kolmea euroa, euron hyväkuntoiset ostaisin heti samoin 1,5euron kirjat. 2euroa kirjoista on ok,jos ovat hyväkuntoisia. suurin osa vaatteista (lasten sisävaatteet -120cm asti) joita kannan kirppareilta kotiin on tuon 1e, joskus 1,5e.

Yhteistyössä