Kirppis yritti huijata???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kävin viime viikolla kysymässä saldoa, se oli xx euroa, en nostanut sieltä rahaa. Tänään menin uudelleen kysymään saldoa, summa olikin tippunut kymmeniä euroja, vaikken ollut mitään sieltä nostanut!!! Kellekään ulkopuoliselle he eivät kuulemma pysty sitä maksamaan, vaan vain sille kenen nimellä pöytä on vuokrattu...

Toinen kirppiksen pitäjistä sanoi, että muistaa antaneensa rahat minulle, vaikkei hän edes ollut silloin paikalla. Lisäksi nosto oli tapahtunut klo 10, minä olin todistettavasti silloin toisaalla ja vasta klo 10.30 kirppiksellä. Silloin kuitenkin siellä oli se alkuperäinen xx summa rahaa...

Suurista summista ei ole kyse, mutta poliisiasia tämä taitaa olla. Olen NIIIIIN täynnä pyhää raivoa!!!

Hyvin mahdollista, mua on nimittäin kirpparin pitäjä muinoin yrittänyt huijata. Teini-iässä otettiin siskon kanssa pöytä ja tää kirpparinpitäjä nainen antoi liian vähän meille rahaa. Kotona ruettiin sitten laskemaan hintalaput ja noin puolet rahoista puuttui. Soiteltiin perään ja myönsi sitten "vahingossa" sotkeneensa meidän myynnit johonkin toiseen. Jälkeenpäin selvisi, ettei ollut ainut kerta, kun kyseinen kirpparinpitäjä otti osan myynneistä itselleen, sai muistaakseni jonkin syytteenkin asiasta tms.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23195156:
kai siellä kuitataan rahat vastaanotetuiksi?jos ei, niin aika kummaa touhua..

Kuitissa minkä näytti minulle oli kyllä paikka allekirjoitukselle, mutta ei siinä ollut kenenkään nimeä..... Sitten kun nuo ajat ei täsmää mitenkään... Miten ne on puoli tuntia ennen nostettu ja, kun minä menen paikalle ne on kuitenkin kaikki siellä tallella??? Paitsi sitten tänään ei enää ollutkaan, jolloin koko soppa selvisi. Prkl.

mitä enemmän tätä mietin sitä enemmän kallistun siihen, että meinasivat vedättää. Noista kloajoista päätellen ainakin. Jotenkin toivoisin että kyseessä olis ollu inhimillinen erehdys, mutta huonolta vaikuttaa sen suhteen...

Yhteistyössä