kirppis myyjät!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekakerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekakerta

Vieras
Tyhmä ja ensikertalainen tässä kyselee että ootteko vieny kirppikselle Lisää tavaraa kesken myyntiviikon? Ootteko käyny siivoamas sielä omaa paikkaanne? Tuttavani sanoi ettei sinne voi muka viedä tavaraa lisää kesken myyntiviikon :O kuulostaa ihan tyhmältä...

Sitten myyntiviikon jälkeen tavaroita hakemaan..oliko pettymys vai iloinen yllätys? :D

Oisko sitten paikkakohtaista saako vai ei..
Tietenkin vien lisää tavaraa kesken viikon ja käyn siistimässä paikkaa mahdollisimman paljon.
Itse ostan ennemmin sellaisesta loosista joka on siisti, myllättyihin hyvin harvoin jaksan katsoakkaan :snotty:

Joo siis tottakai. Käyn joka päivä, jos mahdollista. Siistin pöytää ja joka päivä on saanut jotain uutta myytävääkin mahtumaan.

Ps. lisää myyntiä jos jaksat isoimmille lapuille kirjoittaa vähän mitä sulla on myynnissä. Vaikka rekin yläpuolelle lappu "naisten s-m vaatetta". Myös pöytä pysyy siistimpänä :)

Tietysti käyt joka päivä siivoamassa siellä ja viet lisää tavaraa, jos kaikki ei mahtunut kerralla. Pöljää olisi viedä lasti ja viikon päästä sitten vasta mennä katsomaan miten on mennyt :-)

Kyllä mä ainakin kävin siivoamassa melkein joka päivä ja samalla toin lisää tavaraa ja jos oli mennyt edellisiä niin laitoin sit tilalle uusia. En ymmärrä miksi ei sais viedä uutta jos ei kerralla mahdu esim pöytään. MIkään ei oo niin kamalaa kuin pöydät joissa on niin paljon tavaraa että ei pysty mitenkään järkevästi näkeen mitä siinä on. Jätän semmoisten penkomisen ihan suosiolla. Sama jos on tosi sotkunen pöytä niin eihän sieltä osu silmiin mikään kiva :) Tosin itsellä on tapana muidenkin pöytiä katsellessani laittaa tavara nätisti takaisin että en käy penkoon toisen pöytää siten, että se on kuin pommin jäljiltä sen jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja ekakerta:
Tyhmä ja ensikertalainen tässä kyselee että ootteko vieny kirppikselle Lisää tavaraa kesken myyntiviikon? Ootteko käyny siivoamas sielä omaa paikkaanne? Tuttavani sanoi ettei sinne voi muka viedä tavaraa lisää kesken myyntiviikon :O kuulostaa ihan tyhmältä...

Sitten myyntiviikon jälkeen tavaroita hakemaan..oliko pettymys vai iloinen yllätys? :D

Paljonko pyydätte uusista tai lähes uusista aikuisten vaatteista. Ja ihan ns. merkkivaatteista?

Mä olen käynyt siivoamassa päivän tai kahden välein. Samalla olen vienyt lisää tavaraakin. Yleensä tilitys on ollut positiivinen yllätys, koskaan ei kuitenkaan huonostikkaan ole mennyt. Tavoitteena aina on ollut päästä plussan puolelle ja loppu on vain extraa :D

Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
ilmotitteko että viette lisää kamoja kesken myyntiviikon?

En minä ainakaan ilmoitellut. Autossa oli valmiina laatikossa tavaraa ja kun kävin pöytää ensin siistimässä, niin vein sitten tarpeen mukaan lisää..

no eikö se kassalla ihmettelly ku kävelit mitn sanomatta sen ohi ja veit lissää tavaraa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
ilmotitteko että viette lisää kamoja kesken myyntiviikon?

En minä ainakaan ilmoitellut. Autossa oli valmiina laatikossa tavaraa ja kun kävin pöytää ensin siistimässä, niin vein sitten tarpeen mukaan lisää..

no eikö se kassalla ihmettelly ku kävelit mitn sanomatta sen ohi ja veit lissää tavaraa :D

No ei ihmettele, niinhän kaikki tekee. Parempi se on viedä sinne päin kun poispäin;)

Minulla oli juuri viimeviikolla pöytä paikallisella kirppiksellä. Joka päivä kävin siivoamassa illasta pöydän ja vein lisää myytävää aina kun entiset olivat vähentyneet. Tosi hyvin meni ainakin minulla kaupaksi. Myin pelkkiä vauvanvaatteita ja tienasin viikon aikana 650 euroa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla oli juuri viimeviikolla pöytä paikallisella kirppiksellä. Joka päivä kävin siivoamassa illasta pöydän ja vein lisää myytävää aina kun entiset olivat vähentyneet. Tosi hyvin meni ainakin minulla kaupaksi. Myin pelkkiä vauvanvaatteita ja tienasin viikon aikana 650 euroa :)

Olipas hyvä tuotto. Minkälaisia hintoja laitoit, minkälainen kirppis?

Pitääpä huomen käyä siivoo ja viemäs lisää tavaraa :D Jännittää vaan onko paljon mitn ees menny kaupaks ja sit jos se kassa-akka tulee valittaa ettei saa tuua enää lisää.

Olen ollut kirpparilla ihan töissä ja ajattelin tässä nyt pari vinkkiä antaa kirppispöytien vuokraajille:

- pistäkää myyntiin vain sellasta tavaraa mitä ajattelette jonkun oikeasti ostavan. Ei tyyliin mitään vanhoja kalsareita, joita itse olen nähnyt parin pöntön sielä myyvän (ei mennyt ainutkaan kaupaksi).
- älkää laittako pöytää liian täyteen. Sellaisia pöytiäkin olen nähnyt, joissa oli vain järjettömän iso kasa erinäisiä vaatteita ja mikäli kasaan koski, se romahti päälle. :D Kannattaa samantien vuokrata useampi pöytäpaikka, jos sitä tavaraa oikeasti on paljon.
- pistäkää tuotteisiin hinnat selkeästi näkyviin
- käykää siistimässä paikkaa usein ja lisätkää sinne tarpeen vaatiessa tavaraa
- laittakaa tuoteselosteeseen selostus tuotteesta. Esim. jos se on jostain kohdasta rikki, laittakaa ihan rehellisesti vain. :) Ja esim. lamppuihin kannattaa laittaa 'TOIMII'. Järjettömän paljon tulee asiakkaita kysymään aina jos tuotteessa ei tätä lue: "Hei toimiiks tää?"
- ehdottomasti tärkein, laittakaa tuotteisiin järkevät hinnat. Kirppareilla ihmiset käyvät ostamassa käytettyä ja halpaa tavaraa. :)

P.S. Lastenvaatteita menee kirppareilla toooosi paljon. ;)