kirppis löydöt

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Pojille on ihan oikeasti vaikeampi löytää vaatteita. Niitä on myynnissä niin paljon vähemmän.

Mutta asioilla on myös kääntöpuoli...jos sinä menet myymään poikiesi vaatteita, ne menee kuumemmille kiville, kuin tyttöjen vaatteet :) Kuten itse tiedät, hyvistä poikienvaatteista on pulaa :)
Pitäis itseasiassa mennä tai laittaa huutikseen.. En vaan ole saanu aikaiseksi.. :)
Mulla oli huutiksessa, mutta aika huonosti siellä liikku tavarat. Sitten vein kirppikselle ja kun viimeksi tiedustelin, niin 4 päivän myynti oli yli 250?. Jotta täällä meilläpäin kannattaa ainakin ennemmin vuokrata pöytä, kuin laittaa huutikseen :)
[/quote]

Oon tuota miettiny, mutta kun en sit tiiä paljonko katoaa eli mitä uskaltaa viedä... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ticketin käytetty, tahrainen kevättakki 50 ?
Muumi fleecepuku 68 cm 10 ?
kulahtaneita itseommeltuja pilvikuvioisia "retropaitoja" a`10 ?
dvd:itä a`10 ?


Siis törkeesti kaikkea kivaa. Kävin kahdeksalla kirpputorilla, en ostanut mitään.

(juu, olen sama, joka natisi tästä jo vissiin eilenkin mutta minnuun vituttaa kun puhutaan löydöistä. minä en enää kuukausiin ole tehnyt kirpputoreilta yhtään LÖYTÖÄ (positiivisessa mielessä siis ) taikka löytöjähän nuo edellämainitut paskatkin on.
Mä voisin jatkaa tuota sun listaa, vanha käytössä pintansa menettänyt muovinen kapusta 3,50? , valmiiks tehty palapeli pahvisella pohjalla aurinko polttanut värit ja vähän repeilly 2?
Lasten paita mallia henkkamaukka venyny muodottomaks 4? ja tätä vois jatkaa oikeesti loputtomiin siis tänään on nähty semmosta roskaa yks kirppis täynnä et :|
mut mä iloitsen noista mitä löysin oikeesti kivoja :)
 
vieras
Minulla on ilmeisesti paskaa kamaa myynnissäkin. Vein pojan vaatteita, aikuisten vaatteita ja lasten vaatteita ja lopuksi en saanut edes pöytävuokraa pois vaan jouduin maksamaan kirppiksen pitäjälle, sitten tyhjensin pöydän ja heitin suutuksissani kaikki vaatteet (5 kassillista ) Uffiin :ashamed:
Oli silitettyjä, puhtaita ja tahrattomia.

Mutta ilmeisesti teillä, jotka monen sadan tilejä teette, on myynnissä viimeisen huudon Hello Kittyä ja Bamsea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaksi ihanaa vanhaa lasten kirjaa euron kappale, mahtava jättisuuri dino pojalle 4 euroa, kauan etsitty lehti itselle, pupu-paita tytölle ja Autot Kunkku-paita pojalle. :) Kivoja löytöjä ja ennen kaikkea hyväkuntoisia! Mukavaa aina kun löytää siistejä (ja ehjiä!) vaatteita ja tavaroita kirppiksiltä.
Meinasin juuri kysyä, mitä poikasi tekee jättisuurella dildolla, mutta sitten luin viestisi uudelleen...:ashamed:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Pojille on ihan oikeasti vaikeampi löytää vaatteita. Niitä on myynnissä niin paljon vähemmän.

Mutta asioilla on myös kääntöpuoli...jos sinä menet myymään poikiesi vaatteita, ne menee kuumemmille kiville, kuin tyttöjen vaatteet :) Kuten itse tiedät, hyvistä poikienvaatteista on pulaa :)
Pitäis itseasiassa mennä tai laittaa huutikseen.. En vaan ole saanu aikaiseksi.. :)
Mulla oli huutiksessa, mutta aika huonosti siellä liikku tavarat. Sitten vein kirppikselle ja kun viimeksi tiedustelin, niin 4 päivän myynti oli yli 250?. Jotta täällä meilläpäin kannattaa ainakin ennemmin vuokrata pöytä, kuin laittaa huutikseen :)
Oon tuota miettiny, mutta kun en sit tiiä paljonko katoaa eli mitä uskaltaa viedä... :| [/quote]

Rehellisyyden nimissä mun pitää sanoa että mulla on niin paljon tavaraa myynnissä että en huomais jos jotain katoais :ashamed: Siis jos nyt joku monen kympin juttu katoais, niin toki sitten, mutta muutoin en.

Kirppiksellä on kameravalvonta ja varkaudet ilmoitetaan poliisille. Arvokkaammat, mutta pienikokoiset tuotteet olen hälyttänyt. Jos joku sieltä pöllii, niin sitten pöllii. Kyllä mä pohdin että otan sen riskin. Ja jos sieltä nyt joku euron body on kadonnut, niin aika tarpeeseen sitten on mennyt, jos todella sen on joku maksamatta vienyt.
 
Jos olisi ollut pienempi tyttö, niin olisi ostanut Marimekon trikoomekon (oranssi raita) hintaan 6.5e. Mietin Rukan pallokuvioista sadetakkia poitsulle (5e), mutta kun oli sinipohjainen niin jätin sinne.

Piiiiiiitkän pohdinnan jälkeen 2litran kulho Kastehelmeä , 30e.

Ja juu, poikien vaatteet menee tosi hyvin kaupaksi. :D itse en mitään löydä kirppikseltä. Nytkin oli vain niitä vaaleanpunaisia kasoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ticketin käytetty, tahrainen kevättakki 50 ?
Muumi fleecepuku 68 cm 10 ?
kulahtaneita itseommeltuja pilvikuvioisia "retropaitoja" a`10 ?
dvd:itä a`10 ?


Siis törkeesti kaikkea kivaa. Kävin kahdeksalla kirpputorilla, en ostanut mitään.

(juu, olen sama, joka natisi tästä jo vissiin eilenkin mutta minnuun vituttaa kun puhutaan löydöistä. minä en enää kuukausiin ole tehnyt kirpputoreilta yhtään LÖYTÖÄ (positiivisessa mielessä siis ) taikka löytöjähän nuo edellämainitut paskatkin on.
Mä voisin jatkaa tuota sun listaa, vanha käytössä pintansa menettänyt muovinen kapusta 3,50? , valmiiks tehty palapeli pahvisella pohjalla aurinko polttanut värit ja vähän repeilly 2?
Lasten paita mallia henkkamaukka venyny muodottomaks 4? ja tätä vois jatkaa oikeesti loputtomiin siis tänään on nähty semmosta roskaa yks kirppis täynnä et :|
mut mä iloitsen noista mitä löysin oikeesti kivoja :)
Puoliksi käytetyt shampoo ja suihkugeeli purnukat, pahin oli ku yks mummo tarjos mulle pikkuhousunsuojia... :x puolikas paketti oli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on ilmeisesti paskaa kamaa myynnissäkin. Vein pojan vaatteita, aikuisten vaatteita ja lasten vaatteita ja lopuksi en saanut edes pöytävuokraa pois vaan jouduin maksamaan kirppiksen pitäjälle, sitten tyhjensin pöydän ja heitin suutuksissani kaikki vaatteet (5 kassillista ) Uffiin :ashamed:
Oli silitettyjä, puhtaita ja tahrattomia.

Mutta ilmeisesti teillä, jotka monen sadan tilejä teette, on myynnissä viimeisen huudon Hello Kittyä ja Bamsea.
vaikea sanoa, hinnat ok? tai sitten ei ole vaan sattunu liikkumaan just sen koon ostajia mitä sulla on myynnissä :hug: niin ja mä en ole ostanut yhtään kittyä tai bamsea kirppikseltä et on ollu ihan muita perusvaatteita
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on ilmeisesti paskaa kamaa myynnissäkin. Vein pojan vaatteita, aikuisten vaatteita ja lasten vaatteita ja lopuksi en saanut edes pöytävuokraa pois vaan jouduin maksamaan kirppiksen pitäjälle, sitten tyhjensin pöydän ja heitin suutuksissani kaikki vaatteet (5 kassillista ) Uffiin :ashamed:
Oli silitettyjä, puhtaita ja tahrattomia.

Mutta ilmeisesti teillä, jotka monen sadan tilejä teette, on myynnissä viimeisen huudon Hello Kittyä ja Bamsea.
Mulla on 2 Bamsevaatetta ja 3 Hello Kitty vaatetta myynnissä. Näistä 2 Hello Kittyä on mennyt.

Eli en mä tee satasten tiliä millään ihmeellisyydellä, vaan ihan perus H&M ja Lindex-kamalla, mitä itsekin ostan. Mulla vaan on sitä vaatetta myynnissä TODELLA paljon. Hintalappuja mulla oli yli 300 kpl, joista taitaa olla jälellä nyt noin 40 kpl. Toki muutamat lelutkin olen hinnoitellut, mutta kyllä niitä alle 30 kpl on.
 
Joku aika sitten löysin

Anniinalle 7v:

-KINDERIT tummansininen sailor tyylinen mekko, 128cm, 3e.
-Zalekua kukallinen liivimekko 122cm, 1e.
-KappAhl 134cm kukallinen ohut tunika, 1e.
-H&M vaaleanpunaiset farkut 128cm, 1.5e.
-KappAhl vaaleanpunainen neuletakki, 134cm, 1.5e.
-Verkkaritakki vaaleanpunainen-ruskea, 140cm, 2e.
-Violetti lotta&lassi samettijakku/takki, 134cm, 2.9e.
-Vaaleansininen puolihame, lotta&lassi, 134cm, 0.2e.

Tommille 9v:
-2 pikee paitaa (khaki ja beige) 140cm, 0.6e/kpl.
-Army tyyliset vihreät reisitaskushortsit 146/152cm, 1.6e.
-H&M turkoosi hihaton 146/152cm, 1e.
-Lyhythihainen valkoinen-vihreä ruutupaitis, 140cm, 2.2e.


Lisäksi 152cm tyttöjen farkkucaprit, joissa lahkeessa napit. Tosi siistit, ja hintaa vain 1.6e. Ostin likalle, vaikka saa vielä kasvaa noihin muutaman kesän.

My Little Ponyja (aitoja ja epäaitoja) läjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Puoliksi käytetyt shampoo ja suihkugeeli purnukat, pahin oli ku yks mummo tarjos mulle pikkuhousunsuojia... :x puolikas paketti oli...
:eek: Noita mä en kans ymmärrä mut kuulemma niille on ostajia, kun tutut jotka paljon kirppiksillä myy sanovat et vanhat meikit ja purnukat lähtee pöydästä ekana :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Joku aika sitten löysin

Anniinalle 7v:

-KINDERIT tummansininen sailor tyylinen mekko, 128cm, 3e.
-Zalekua kukallinen liivimekko 122cm, 1e.
-KappAhl 134cm kukallinen ohut tunika, 1e.
-H&M vaaleanpunaiset farkut 128cm, 1.5e.
-KappAhl vaaleanpunainen neuletakki, 134cm, 1.5e.
-Verkkaritakki vaaleanpunainen-ruskea, 140cm, 2e.
-Violetti lotta&lassi samettijakku/takki, 134cm, 2.9e.
-Vaaleansininen puolihame, lotta&lassi, 134cm, 0.2e.

Tommille 9v:
-2 pikee paitaa (khaki ja beige) 140cm, 0.6e/kpl.
-Army tyyliset vihreät reisitaskushortsit 146/152cm, 1.6e.
-H&M turkoosi hihaton 146/152cm, 1e.
-Lyhythihainen valkoinen-vihreä ruutupaitis, 140cm, 2.2e.


Lisäski 152cm tyttöjen farkkucaprit, joissa lahkeessa napit. Tosi siistit, ja hintaa vain 1.6e. Ostin likalle, vaikka saa vielä kasvaa noihin muutaman kesän.
No sä olet kyllä melkosen edullisiin kojuihin törmännyt :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Puoliksi käytetyt shampoo ja suihkugeeli purnukat, pahin oli ku yks mummo tarjos mulle pikkuhousunsuojia... :x puolikas paketti oli...
:eek: Noita mä en kans ymmärrä mut kuulemma niille on ostajia, kun tutut jotka paljon kirppiksillä myy sanovat et vanhat meikit ja purnukat lähtee pöydästä ekana :x :x
Hyiiiii...!! :x Ehkä jotenkin ymmärtäisin, jos olis kerran kokeillu vaikka shampoota ja ei sovi. Mut jonkun vanhat meikit.. nehän voi olla vaikka kuinka vanhoja ja ties mitä sieniä niissä kasvaa. :x
 
Tänään kävin pitkästä aikaa ja löysin tytön huoneeseen Disney prinsessat maton 10?. Hinnasta en tiedä, mutta tuota me "tarvittiinkin" kun hänellä oli vain sellainen tosi pieni hello kitty matto ennestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Puoliksi käytetyt shampoo ja suihkugeeli purnukat, pahin oli ku yks mummo tarjos mulle pikkuhousunsuojia... :x puolikas paketti oli...
:eek: Noita mä en kans ymmärrä mut kuulemma niille on ostajia, kun tutut jotka paljon kirppiksillä myy sanovat et vanhat meikit ja purnukat lähtee pöydästä ekana :x :x
juu niin menee. Ja mä oon myynytkin nyt siellä lähes kaiken josta voi jotain pyytää. Ja just ne menee hyvin kaupaksi, minkä ei uskoisi menevän ja päinvastoin. Mulla ollut kirppispaikka äitini kanssa nyt vuoden :D Kiva PIKKUhiljaa siivoilla kaappeja ja viedä sinne. Vaatteet myyn yleensä huutiksessa, kun siellä niistä saa paremman hinnan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Hyiiiii...!! :x Ehkä jotenkin ymmärtäisin, jos olis kerran kokeillu vaikka shampoota ja ei sovi. Mut jonkun vanhat meikit.. nehän voi olla vaikka kuinka vanhoja ja ties mitä sieniä niissä kasvaa. :x
Mä en halua edes arvailla miten epähygienisiä ne mahtaa olla :x enkä kyllä käsitä et kuka niitä haluaa ostaa ja sanovat myyjät itsekkin et eivät aluks meinannu niitä myydä, mut tutut oli käskeny niiden viedä et kaupaks meneevät.
 
Mona
Mä oon vieny kirpparille ihan kaikkee myyntiin, jopa niitä vajaita shampoo- ja hajuvesipulloja kuolleiden tätien jäämistöistä ja olen tullut siihen tulokseen että mitä karmeempi tavara ja epäilyttävämpi paketti, sen paremmin se liikkuu. Hinnat on kyl kohdillaan, eli mun myytävissä ei joudu montaa senttiä maksamaan tavaroista mut silti. Vaikka hinnoittelisin kunnon tavaraa samalla hinnalla niin se liikkuu paljon hitaammin... Aivan uskomatonta mutta totta, olen todennut tämän melko monta kertaa jo.
 
ö
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Mä oon vieny kirpparille ihan kaikkee myyntiin, jopa niitä vajaita shampoo- ja hajuvesipulloja kuolleiden tätien jäämistöistä ja olen tullut siihen tulokseen että mitä karmeempi tavara ja epäilyttävämpi paketti, sen paremmin se liikkuu. Hinnat on kyl kohdillaan, eli mun myytävissä ei joudu montaa senttiä maksamaan tavaroista mut silti. Vaikka hinnoittelisin kunnon tavaraa samalla hinnalla niin se liikkuu paljon hitaammin... Aivan uskomatonta mutta totta, olen todennut tämän melko monta kertaa jo.
totta!

myin kaverin vinkistä vanhoja meikkejä, puolikkaita hajuvesipulloja, vajaita shampoita, tms. KAIKKI MENI!!
 
Mona
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Puoliksi käytetyt shampoo ja suihkugeeli purnukat, pahin oli ku yks mummo tarjos mulle pikkuhousunsuojia... :x puolikas paketti oli...
:eek: Noita mä en kans ymmärrä mut kuulemma niille on ostajia, kun tutut jotka paljon kirppiksillä myy sanovat et vanhat meikit ja purnukat lähtee pöydästä ekana :x :x
juu niin menee. Ja mä oon myynytkin nyt siellä lähes kaiken josta voi jotain pyytää. Ja just ne menee hyvin kaupaksi, minkä ei uskoisi menevän ja päinvastoin. Mulla ollut kirppispaikka äitini kanssa nyt vuoden :D Kiva PIKKUhiljaa siivoilla kaappeja ja viedä sinne. Vaatteet myyn yleensä huutiksessa, kun siellä niistä saa paremman hinnan.
"Ja just ne menee hyvin kaupaksi, minkä ei uskoisi menevän ja päinvastoin." Olen täysin saman todennut!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Hyiiiii...!! :x Ehkä jotenkin ymmärtäisin, jos olis kerran kokeillu vaikka shampoota ja ei sovi. Mut jonkun vanhat meikit.. nehän voi olla vaikka kuinka vanhoja ja ties mitä sieniä niissä kasvaa. :x
Mä en halua edes arvailla miten epähygienisiä ne mahtaa olla :x enkä kyllä käsitä et kuka niitä haluaa ostaa ja sanovat myyjät itsekkin et eivät aluks meinannu niitä myydä, mut tutut oli käskeny niiden viedä et kaupaks meneevät.
Mä ymmärrän sen et joillakin on tiukassa raha ja sen takia ostaa toisten jämiä. Mut riskin siinä ottaa kun esim vanhoja pakkeleita naamaan lykkii, voi tulla pahimmillaan silmätulehdus ja paaaaljon kalliimaksi... :|
 
aloittelija
Tänään löysin 5 kpl froteisia ruokalappuja 2 euroa ja 3 kpl harsoja 2 euroa. Eka lapsi vasta tulossa ja on vielä vähän hakusessa mitä kaikkea tarvii ja kuinka paljon :) Yllättävää noissa ostoksissa oli se, että ne oli ihan tahrattomia.
 
metsänpeitto
Tatun ja Patun Suomi-peli kaks euroa.

Finlaysonin muumipussilakanasetti, juniorikokoa, pari euroa.

Iso pino nostalgisia juomalaseja korvaamaan kaikkia niitä käytössä hajonneita :ashamed:
 
pikkukiiski
http://pikkukiiski.blogspot.com/ tuolta löytyy minun kirppislöytöjä :) tänään oli löytyi myös jotain pientä ja tarpeellista kun pakkohan sitä oli tarkistaa tarjonta samalla kun kävi varaas itelleen pöydän et pääsee ylimääräisistä eroon ;)
 

Yhteistyössä