V
vai näin päin
Vieras
Onko joskus kysytty meiän mielipidettä kirpparipalstasta ja sen uudistamisesta vai tehtiinkö tämä nyt vain niiden rutisijoiden mieliksi, jolle toi vanha ei kelvannut ???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry, mutta mä en ymmärrä että miksi ihmeessä kirppiskerho.Mutta, eikai mun tarttekaan ymmärtää. :saint:
No ehheh, kyllä mä sen tajuan.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry, mutta mä en ymmärrä että miksi ihmeessä kirppiskerho.Mutta, eikai mun tarttekaan ymmärtää. :saint:
No siks kai kun se on perustettu tuonne kerhojen puolelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ehheh, kyllä mä sen tajuan.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry, mutta mä en ymmärrä että miksi ihmeessä kirppiskerho.Mutta, eikai mun tarttekaan ymmärtää. :saint:
Mutta kerhopuolelle kirppis kun täällä on muutoinkin kirppis?
Oonkohan mä nyt missannut jotain, siis oikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ehheh, kyllä mä sen tajuan.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry, mutta mä en ymmärrä että miksi ihmeessä kirppiskerho.Mutta, eikai mun tarttekaan ymmärtää. :saint:
Kaikki eivät tykkää tästä uudesta nettimarkkinakirppiksestä, vaan haluavat jatkaa tällä perinteisemmällä muodolla![]()
Ok, kiitos asiallisesta vastauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ehheh, kyllä mä sen tajuan.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry, mutta mä en ymmärrä että miksi ihmeessä kirppiskerho.Mutta, eikai mun tarttekaan ymmärtää. :saint:
Kaikki eivät tykkää tästä uudesta nettimarkkinakirppiksestä, vaan haluavat jatkaa tällä perinteisemmällä muodolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ehheh, kyllä mä sen tajuan.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry, mutta mä en ymmärrä että miksi ihmeessä kirppiskerho.Mutta, eikai mun tarttekaan ymmärtää. :saint:
Eivät halua nimeä+puh.numeroa julkiseksi