Kirppis ja miksei huutisasiantuntijatkin,auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viuhti81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viuhti81

Jäsen
29.04.2007
118
0
16
Mä pengoin pikkusia vauvanvaatteita ja löysin hirmusesti sellasia pieniä vauvan vaatteita,mistä ei hirveesti viitti pyytää mutta niitä on niin paljon etten ala jokaista hinnoittelemaan erikseen,nehän vie multa koko pöytätilan kirppikseltä.Miten ne on järkevintä myydä,ajattelin kasata läpinäkyvään pussukkaan ja laittaa jonkun pienen hinnan koko pussille,mutta ostaako semmosta kukaan? Ne vaatteet on ihan siis ehjiä ja siistejä mutta tottakai käytettyjen näkösiä(ei likasia eikä nyppysiä),ymmärtänette mitä tarkoitan.

no kirpparilla ehkä tuommoinen vähän vaikeampi järjestää... olis parempi jos pääsisit ite myymään niitä jonnekin pöytään vaikka sunnuntaikirppikselle? huudosta on kova homma, tiedän... mitä jos laittaisit ne henkarille ja sitoisit henkarit yhteen ja hinnoittelisit sitten koko nipuksi?? =)

Mä olin tossa vuos sitte kirppiksellä myymässä, ja silloin myin kaks muovikassia metodilla "sika säkissä", eli kasasin niihin vauvanvaatteita samaa kokoa ja hinnaks 5e.
Joo, oon mä ostanutkin semmosia säkkejä, jos hinta on ollu kohdallaan.

Voithan sinä kokeilla. Mutta itselleni on ainakin vauvalle vaatteita etsiessäni saada tutkia vaate. Jos se on pussissa, se ei käy päinsä. Juuri, koska kulutus on yleensä niissä kova, nepparit heikko kohta ja tahroja löytyy yllättävistä paikoista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:11 nytkypylly kirjoitti:
no kirpparilla ehkä tuommoinen vähän vaikeampi järjestää... olis parempi jos pääsisit ite myymään niitä jonnekin pöytään vaikka sunnuntaikirppikselle? huudosta on kova homma, tiedän... mitä jos laittaisit ne henkarille ja sitoisit henkarit yhteen ja hinnoittelisit sitten koko nipuksi?? =)

Joo siis mä olen menossa sinne itse myymään,unohtui se mainita tuossa aiemmin.

Mä oon myyny pusseissa sillä tyylillä, et esim. 5 paitaa. Tai sit laittanu narulla kii ´´paketiksi´´, niin ne vaatteet näkee paremmin. Hyvin mulla meni ainakin kaikki kaupaks, niitä oli varmaan 10 pussia/nippua. Aikoinaan kun myin (vaatteet oli suht tuoreita/siistejä), niin hintaa oli 1,5-2e.

Jos itse olet paikanpäällä myymässä, lajittele ne vaatteet hinnan mukaan laatikkoihin. Laatikon kylkeen yhden vaatekappaleen hinta, sieltä voi jokainen penkoa haluamansa. Yhteen laatikkoon esim. 20 senttiä maksavat, toiseen 50 senttiä jne.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:14 Enimmäkseen Ulkopuolinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:11 nytkypylly kirjoitti:

Joo siis mä olen menossa sinne itse myymään,unohtui se mainita tuossa aiemmin.

no sittenhän se on helppo järjestää :D voit itse esitellä pussissa olevia vaatteita ja kertoa niiden kunnosta =) ja kun hinta on sopiva, niin varmasti ostaja löytyy!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:11 Kyykerö kirjoitti:
Voithan sinä kokeilla. Mutta itselleni on ainakin vauvalle vaatteita etsiessäni saada tutkia vaate. Jos se on pussissa, se ei käy päinsä. Juuri, koska kulutus on yleensä niissä kova, nepparit heikko kohta ja tahroja löytyy yllättävistä paikoista.

Mä oon samanlainen itsekin,joten ajattelin että kasaan ne pussiin mutta niitä sais katella.

Siis tää pussi sisältäis tutan kietaisupaitoja,puolipotkareita, sekamerkkisiä potkareita,bodyja ja pikkusia t-paitoja. 56-60cm.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:17 Enimmäkseen Ulkopuolinen kirjoitti:
\

Mä oon samanlainen itsekin,joten ajattelin että kasaan ne pussiin mutta niitä sais katella.

Siis tää pussi sisältäis tutan kietaisupaitoja,puolipotkareita, sekamerkkisiä potkareita,bodyja ja pikkusia t-paitoja. 56-60cm.

Vaarana on sitten vain enää ihmisten välinpitämättömyys. \|O :ashamed: Meillä ainakin täällä kirppareilla ihmiset kuljettaa kopista ottamiaan tavaroita muihin koppeihin kun eivät haluakaan ottaa niitä, purkavat suljetut pussit (esim repivät lelupusseja auki, vaikka niistä näkyy läpi), eivät pistä tavaroita paikoilleen. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:24 Kyykerö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:17 Enimmäkseen Ulkopuolinen kirjoitti:
\

Vaarana on sitten vain enää ihmisten välinpitämättömyys. \|O :ashamed: Meillä ainakin täällä kirppareilla ihmiset kuljettaa kopista ottamiaan tavaroita muihin koppeihin kun eivät haluakaan ottaa niitä, purkavat suljetut pussit (esim repivät lelupusseja auki, vaikka niistä näkyy läpi), eivät pistä tavaroita paikoilleen. :(

Joo,itsepalvelukirppikselle jää aina suurinpiirtein puolet tavaroista vaikka kuinka käy kattelemasta mihin kaikkialle ihmiset on niitä jättäneet.
Mutta siis nyt olen menossa ihan perinteiselle kirpparille itse myymään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:34 Enimmäkseen Ulkopuolinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:24 Kyykerö kirjoitti:
\
\

Joo,itsepalvelukirppikselle jää aina suurinpiirtein puolet tavaroista vaikka kuinka käy kattelemasta mihin kaikkialle ihmiset on niitä jättäneet.
Mutta siis nyt olen menossa ihan perinteiselle kirpparille itse myymään.

Hieno juttu, sitten avoin pussi voi olla juuri se vaihtoehto!

Ei muuten ole ainuttakaan kauppaa olemassa, jossa saisi käyttäytyä samalla tavoin kuin itsepalvelukirppiksellä. Muualla kovin moni ei kehtaa tehdä niin. Vaikka tapahtuuhan sitä tavallisissakin kaupoissa, mutta tuntuu tosiaan että kaupassa kuosissa pysyvät asiakkaat uskaltavat oikein heittäytyä pahalaisiksi kirppiksellä. Siellä ei kukaan purnaa jos jätät korillisen tavaraa johonkin toiseen koppiin, revit hinnat irti jne. :ashamed:

Yhteistyössä