Kirppis hinnoittelusta pääkaupunkiseudulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pumpernaakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pumpernaakkeli

Vieras
En ole juurikaa kirppiksiä kiertänyt niin ei mitään hajua hinnoista mut nyt pitäis mennä myymään pieneksi jääneet vaatteet pois. Mitä kehtaisi pyytää
- käyttämättömistä Lindex mekoista
- pari kertaa käytetyistä kietaisubodeista
- h&m, lindex, name it bodeista ja housuista/legginseistä
- pari kertaa käytetyistä sukkahousuista

Kiitos jos jaksat auttaa ja vastata!

Käyttämätön mekko: korkeintaan 10eur
Kietaisubodit: jos tosi suloisia, tosi siistejä niin ehkä 3-4eur joku maksais?
Henkkiksen, lindeksin ja nameitin perus bodeista ja leggareista - jos ovat hyväkuntoisia, tahrattomia, ei haalistuneita ja muotonsa pitäneitä - voisi joku maksaa ehkä 2-3eur kpl.
Sukkiksia on ehkä vähän turha myydäkään yli eurolla mun mielestä, paitsi sitten merkkivaatteet voi mennä kaupaksi useammallakin eurolla myös sukkiksina.

Mitä mieltä muut ovat? Oon tässä itsekin suuntaamassa kirppikselle hirveen läjän kanssa. Tosi hyviä ja hyvänä pidettyjä vauvanvaatteita, merkkikampetta ja lindexiä, täysin priimaa kamaa ja hinnoiksi ajattelin jotain tuollaista.

Lisäisin kyselyyn mitä maksaisitte lindexin, HM:n jne vauvan unihaalareista, onko 4-5eur liikaa nukattomasta ehjästä tahrattomasta vähän käytetystä?

Jos siis itsepalvelukirpputorille olet viemässä, niin tässä osviittaa:

- käyttämättömistä Lindex mekoista: puolet ovh:sta
- pari kertaa käytetyistä kietaisubodeista: tahrattomat, nukkaantumattomat jopa 3€, vähän huonommat 1-2€.
- h&m, lindex, name it bodeista ja housuista/legginseistä: kunnosta riippuen 1-2€
- pari kertaa käytetyistä sukkahousuista: uudenveroiset 2€, nukkaantuneet 0,5€

Jossain kirppistapahtumassa, jossa on pienemmät pöytävuokrat, niin hinnat täytyy olla ylläolevia alemmat.

[QUOTE="pönttö";28806055]

Lisäisin kyselyyn mitä maksaisitte lindexin, HM:n jne vauvan unihaalareista, onko 4-5eur liikaa nukattomasta ehjästä tahrattomasta vähän käytetystä?[/QUOTE]

Tarkoitatko siis pyjamaa vai unipussia? Pyjama 1€, mutta unipussi on kinkkinen. Niitä harvoin saa pestä 60 asteessa ja useimpiin taitaa kuitenkin päätyä kakkaa jossain vaiheessa... Itse en viitsinyt myydä, annoin kaverille.

Jos menet itse myymään niin et voi pyytää läheskään niin paljon kuin itsepalvelukirpparilla. Toisaalta saat pienemmällä panostuksella ehkä enemmän myytyä.

Jos nuo vaatteet on vauvanvaatteita niin 1-1,5maksimissaan. Mekoista ehkä 2e. Jos ovat 3-6 vuotiaan kokoa niin vaatteista 2e, mekoista 3-4e.

Tarkoitatko siis pyjamaa vai unipussia? Pyjama 1€, mutta unipussi on kinkkinen. Niitä harvoin saa pestä 60 asteessa ja useimpiin taitaa kuitenkin päätyä kakkaa jossain vaiheessa... Itse en viitsinyt myydä, annoin kaverille.

Sellaista vetoketjullista/nepparillista yöpukua, haalaria, jalkaterällistä tai avonaisilla lahkeilla. Pyjaman miellän enemmän kaksiosaiseksi ja ehkä hiukan isompien lasten yöpuvuksi? Unipussi sitten vielä erikseen, ainiin, niitäkin meillä on kolme ylimääräistä :D.

Kiitos vastauksista! Itsepalvelukirpparille olen viemässä 50-86 kokosia vaatteita. Yöpuvut unohtuikin kokonaan, kiitos Pönttö kun kysyit :D meilläkin kaks käyttämätöntä unipussia... Pitää vähän nyt laskeskella kannattaako lähteä noita vielä myymään vai odotanko pari kokoa lisää. On mulla joitain merkkivaatteitakin et ehkä niistä tulis jo pöytävuokra kasaan...

[QUOTE="pönttö";28806138]Sellaista vetoketjullista/nepparillista yöpukua, haalaria, jalkaterällistä tai avonaisilla lahkeilla. Pyjaman miellän enemmän kaksiosaiseksi ja ehkä hiukan isompien lasten yöpuvuksi? Unipussi sitten vielä erikseen, ainiin, niitäkin meillä on kolme ylimääräistä :D.[/QUOTE]

1e

Pöytään mahtuu yleensä aika rajallisesti tavaraa, itse myin keväällä koot 56-74 ja niistäkin tuli pöytä vähän liian täyteen. Suurin raha tuli loistokuntoisista arvokkaammista ulkovaatteista ja tarvikkeista, kuten Manduca jne. Noikin oli sellaisia, että olin yrittänyt niitä nyt ah niin trendikkäillä FB kirppareilla myydä, mutta ei mennyt -> kirpparilta meni heti, vaikka yhdenkin haalarin hinta oli 55€. Samoin meillä oli loistokuntoisia pieniä goretex kenkiä, joista pyysin lähemmäs kaksi kymppiä pari.

Perus sisä vauvanvaatteita menee ehkä paremmin jossain kirppistapahtumassa. Itsepalvelukirppiksillä niistä on usein ylitarjontaa ja hinnat vähän turhan yläkanttiin.

Kiitos vastauksista! Itsepalvelukirpparille olen viemässä 50-86 kokosia vaatteita. Yöpuvut unohtuikin kokonaan, kiitos Pönttö kun kysyit :D meilläkin kaks käyttämätöntä unipussia... Pitää vähän nyt laskeskella kannattaako lähteä noita vielä myymään vai odotanko pari kokoa lisää. On mulla joitain merkkivaatteitakin et ehkä niistä tulis jo pöytävuokra kasaan...

Vauvanvaatteista on ylitarjontaa. Ne liikkuu vähän huonosti. Jos ei sulla ole muuta myyntiinvietävää niin odottelisin vähän. Jos sulla on takkeja/haalareita/sun omia vaatteita tai kenkiä astioita( iittalaa tai vastaavaa)tai etenkin leluja niin ehkä kannattaakin jo.

Lastenvaatekirpparia ajattelin kun ei ole muuta myynti kuntosta tavaraa. Muutto siis edessä ja ajattelin noista hankkiutua eroon mut vitsi jos ei niitä sit kukaan ostakaan. Kaikki kalliimmat ulkovaatteet on vielä käytössä kun menevät vauvalle seuraavaksi. Muutama vauvan fleece-haalari taitaa olla ja äitiyspakkauksen haalarit olis myytäväksi. Onko ehdotuksia mitä noille vauvanvaatteille sit tekisi?

Kirkolle ja joihinkin muihinkin paikkoihin voi lahjoittaa tavaraa, antavat tarvitseville. Mä en vie enää kirpparille mitään kun niin paljon varastetaan tai sotketaan/rikotaan :(

Yhteistyössä