• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kirppis apuja tarvitaan

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kirppishinnat:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Menee ja menee, jos hinta on sopiva.

Peesi tälle.Minusta melkeen mikä vaan menee kaupaksi,kunhan hinta on tarpeeksi alhainen. =) Eli esim. kengät 1-2e ja vhs kork 50snt.
Kenkiin olen ajatellut 2-4e, riippuen kunnon ja merkin mukaan. Meillä on paljon kenkiä ja siksi ovat vähän käytettyjä kaikki. Onko merkistystä onko vhs-kasetti uusi vai käytetty? meillä kun olis noita muoveissakin olevia aikasta paljon.
 
kirppishinnat
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kirppishinnat:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Menee ja menee, jos hinta on sopiva.

Peesi tälle.Minusta melkeen mikä vaan menee kaupaksi,kunhan hinta on tarpeeksi alhainen. =) Eli esim. kengät 1-2e ja vhs kork 50snt.
Kenkiin olen ajatellut 2-4e, riippuen kunnon ja merkin mukaan. Meillä on paljon kenkiä ja siksi ovat vähän käytettyjä kaikki. Onko merkistystä onko vhs-kasetti uusi vai käytetty? meillä kun olis noita muoveissakin olevia aikasta paljon.

Mulle ei ainakaan väliä onko vhs uusi vai käytetty.Kunhan on päällisin puolin ehyen näköinen.Tietty jos kotelo on ihan risa,niin siitä voi päätellä että katsottu on ja paljon,eli saattaa olla jo huono nauha,sille vieläkin alempi hinta.Enempää en maksais uudesta kuin käytetystäkään.Tärkeämpää,että on aihe sopiva =)
 




Onko merkistystä onko vhs-kasetti uusi vai käytetty? meillä kun olis noita muoveissakin olevia aikasta paljon.[/quote]

Koska vhs: kasetit on myyty uutenakaan muoveissa...? Uusi tai vanha vhs on ok 50cnt - 1e, kenkiä ei kai moni osta käytettynä. Goretexit jos ovat siistikuntoiset, olisi ehkä 5-10e?
 

Yhteistyössä