Kirppipöydistä kyselyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pätsmaruu harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pätsmaruu harmaana

Vieras
..eli avittakaapas tietämätöntä :). Mikä on kohtuuhinta kirppispöydälle? Vai minkälaisella systeemillä käyt itse vaatteitasi/tavaroitasi myymässä? Pöytämaksu - onko se per pvä vai per viikko? Vai tuleeko paikan pitäjälle myyntivoitostasi joku provikka? Meille olis tulossa joku kirppispaikka, mistä sais pöytiä mutta kyselisin ekaksi mikä on yleinen taksa pöytävuokrissa ennen kuin menen lupautumaan mihinkään ja samalla kenties hinnoittelemaan itseni ulos...;D

Kiitos kiitos kiitos :).

Täällä päin pöytävuokra on 25€/vko ja 75€/ 4 vkoa. Mutta kuulema pääkaupunkiseudulla voi olla puoletkin kalliimpia. Vaihtelee siis aika paljon. Mun mielestä toi 25€ on sellanen aika kohtuullinen. Jos menee kalliimmaksi, olis itsellä iso kynnys laittaa omaa pöytää.

Turussa pöytävuokrat on 25-27€/viikko + 5% provikka.

Mä itse vien vaatteeni kirppikselle, jossa on 2 viikon paikka 45€ + 5% provikka. Mielestäni se on kohtuullinen hinta.

Okei, eli keskiarvo lienee pöydille olevan sen 25 €/vko ..ja kenties provikat päälle :). No, sitten katkokyssäri - miten useasti käytte sitten tsekkaamassa menekkiä ja laittamassa uutta kehiin? Kerta viikossa vai useammin? Ja onko teillä se "tilipäivä" miten - kerta viikkoon vai kuinka?

Ja jälleen kiittelen :).

Okei, eli keskiarvo lienee pöydille olevan sen 25 €/vko ..ja kenties provikat päälle :). No, sitten katkokyssäri - miten useasti käytte sitten tsekkaamassa menekkiä ja laittamassa uutta kehiin? Kerta viikossa vai useammin? Ja onko teillä se "tilipäivä" miten - kerta viikkoon vai kuinka?

Ja jälleen kiittelen :).

Joka toinen päivä pyrin käymään, sillä kolmessa päivässä se pöytä on jo ihan kaatopaikka. Ei sitä viitsi edes kukaan enää siinä vaiheessa tonkia.
Tilin saa kai aina viikon päätteeksi jos haluaa, mutta suositus on ottaa tilitys vasta kun sopimus on ohi ja mielellään tilisiirtona.

Meillä Espoossa 39 euroa viikko (6 päivää). Lokakuussa tais nousta 42 euroon. Viime vuonna se oli vielä 35 euroa. Kallista lystiä, mutta kyllä siellä hyvin saa myytyä ja jää voitolle. =) Käyn järjestelemässä ja vien uutta joka päivä. Tilin saa kun lopettaa paikan.

[QUOTE="vieras";22002277]Meillä Espoossa 39 euroa viikko (6 päivää). Lokakuussa tais nousta 42 euroon. Viime vuonna se oli vielä 35 euroa. Kallista lystiä, mutta kyllä siellä hyvin saa myytyä ja jää voitolle. =) Käyn järjestelemässä ja vien uutta joka päivä. Tilin saa kun lopettaa paikan.[/QUOTE]

Auts :o, on kyllä...hintava. Mä toivoisin, että täällä - pikkuruinen kirkonkylä - olis tosiaan maksimissaan sen 25 €/vko... mutta tuohonkin mun mielestä saa myydä aika tavalla - mutta sehän niin riippuu kuinka paljon asiakanskuntaa liikkuu ja mitä pitää hintana :). Mutta - kiitoksia teille kaikille vastanneille, tiedän asiasta nyt enemmän ja rimpauttelen paikanpitäjälle hetimmiten :). Ja - myyntilykkyä teille/meille kaikille :)!

Itse käyn myymässä paikassa, jossa pöytä on viikolta 30e+9.9% tuotteesta myyntipallkio. Voi kuulostaa isolta, mutta tämä on erittäin suosittu paikka täällä ja kaikki tavara menee kuin kuumille kiville. Hintaakin voi olla vähän enemmän välillä, koska oikeasti kaikki menee.

Huonommissa paikoissa on yleensä 22-25e pöytäpalkkio, ei välttämättä provikkaa ollenkaan. Mutta kauppa ei oikeen käy.

Yhteistyössä