Kirppiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Olis tarkoitus lähteä myymän kirppikselle. oon ihan eka kertalainen, ostaja kyllä kyny joskus...

Tarjolla olis paljon aikuisten vaatteita, kenkiä ja lasten leluja/tavaroita....Mitä niiden hinnaksi? Jos vaaterekin päälle ripustaisi kyltin, 3e/kpl ja 4kpl/10e niin houkkutteleko se asiakkaita vai ajatteleko ne "en mee edes kattoo ku siell on liian kallista"?

Kannnattaako kirpparilla "myydä kaiken pois" hinnalla millä hyvänsä (loppupäivästä) vai pitää kuitenkin jonkinlaisen "hintatason"?

Mitä te yleensä myytte? Joskus (eilen) tällä on ollut Chefin ketju, kun hän kertoi että myi melkein 600eurolla kahdessa viikossa ? mitä sellaisella summalla voi myydä?

Mä ostin hiljattain itselleni kirpparilta pinon vaatteita ja maksoin niistä 3-8e/kpl. Keskimäärin varmaan 4,5e. Kaikki uudenveroisessa tai erittäin hyvässä kunnossa.

Chef myi noin 515 eurolla kahdessa viikossa...on se aika kaukana 600 eurosta :D

Mä myin mun liian suureksi jääneitä vaatteita, hinta pääsääntöisesti 1-2€, jokunen 3-4€ hintainenkin vaate siinä oli. Miehen vaatteita 2-4 eurolla ja yhdet 5€ farkut. Lastenvaatteita 1-5 eurolla. Merkkivaatteet myin samalla hinnalla, kuin henkkamaukan, koska halusin vain päästä eroon, enkä roudata niitä enää kotiin.

Lasten kirjoja 0,50-4€ hinnalla, leluja 1-15€, sisustustavaraa 1-8€. Eipä siellä sen kummempaa ollut. Mutta tavaraa oli siis melko paljon.

Chef myi noin 515 eurolla kahdessa viikossa...on se aika kaukana 600 eurosta :D

Mä myin mun liian suureksi jääneitä vaatteita, hinta pääsääntöisesti 1-2€, jokunen 3-4€ hintainenkin vaate siinä oli. Miehen vaatteita 2-4 eurolla ja yhdet 5€ farkut. Lastenvaatteita 1-5 eurolla. Merkkivaatteet myin samalla hinnalla, kuin henkkamaukan, koska halusin vain päästä eroon, enkä roudata niitä enää kotiin.

Lasten kirjoja 0,50-4€ hinnalla, leluja 1-15€, sisustustavaraa 1-8€. Eipä siellä sen kummempaa ollut. Mutta tavaraa oli siis melko paljon.

On mullakin aika paljon tavaraa:) ja toivon va että saan sen menemään. muutama pahvilatikollista vaatteita, pari laatikkolista (Liberon) ja muita "kaupanpäällisiä", sitten pitisi vielä lelut pakkaa ja ajattelin viedä myytäväksi myös vanhan sitterin (onko 3e sopiva hinta?) sekä turvakaukalon (5e?). Emmaljungan tuplarattaat on varmaan parempi myydä huutiksessa? voihan ne toki ottaa mukaan "varmuuden vuoksi"...

Yhteistyössä