Kirppiksestä kysyttävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Onko kukaan myynyt ylimääräiset tavarat heti kerralla jollekin/ kirpismyyjälle?

Meillä olis ihan hiiiiiiiirveästi tavaroita, mutta jostain syystä ne ei oikein mee kaupaks. leluja, aikuisten vaatteita, kenkiä, sisustustavaroita. kaikki ovat ok kuntoiset, jotkut jopa uudet, hintakin on n. 1-3e. olen miettinyt että jos myis ne jollekin kerralla, vaikka 10e/laatikko. torilta löysin yhden sellaisen ostaajan, mutta hän oli toisella puolella suomea. mistä kannattaa etsiä? maksaako ne kuitenkin ihan ok (ei toki samaa mitä kirpparilta ois saanut, mutta silti?) ?

Tai muita vinkkeja otetaan vastaan miten sun kirpparipöytä/-päivä menesty? kun täällä on joskus lukenu, että jotku saavat satoja euroja/vko

Se on aika paljolti kirpparista kiinni. Kannattaa vähän kysellä kokemuksia oman alueen kirppareista. Meidän käyttämä kirppari on tosi suosittu ja vilkas ja kauppa käy hyvin, kun taas muutaman kilometrin päässä olevalla kirpparilla ei olla saatu lähellekään sellaisia tuloja.

Me ollaan saatu keskimäärin 250 e/vko, lähinnä lastenvaatteilla ja leluilla.

Könttäostoista en osaa sanoa mutt aitse myymiseen muutamia vinkkejä. Pöytä täytyy pitää siistinä, ei liikaa tavaraa ja joka päivä täytyy käydä pinoamassa tavarat siististi. Silitetyt vaatteet on siistimmän näköisiä ja edistävät kaupankäyntiä. Jos pöydässä on yksikin tahrainen, rikkinäinen tai kulahtanut vaate jää helposti loppupöytä penkomatta. Eli rätit roskikseen ja vain oikeasti siistit myyntiin. Vielä jos onnistuu niputtamaan saman kokoiset vaatteet omiksi kasoiksi niin ostajan on helpompi löytää itselle sopivaa. Hinnat olen itse laittanut niin että mietin mitä itse olisin valmis ko. tuotteesta maksamaan ja siitä vielä vähennän kolmanneksen. Hyvin on kauppa käynyt tuolla kaavalla.

Niin ja hinnoittelu täytyy tietenkin olla kohdillaan ja pöydän siisti. Itse en edes pysähdy sellaisen pöydän kohdalla, joka pursuaa tavaraa. En jaksa alkaa penkoa sellaista, antaa epäsiistin kuvan.

Jos vauvan vaate on maksanut uutena vaikkapa 25 euroa ja niitä on vähemmän tarjolla kun on kalliimpia Saksalaisia niin paljon uuden veroisesta voi pyytää että menee kaupaksi? Mulla olisi paljon pieneksi menneitä vauvan vaatteita 56-68 cm kokoja ja tosi kauniita mitä ei Suomesta juurikaan saa mutta ei raaskisi eurolla myydä kun ovat tosiaan kalliimpia ja hienompia. Kirpparille vai huuto.nettiin?

Jos kaikki on sekaisin loossissa, niin eihän sinne halua mennä edes tutkimaan. Suosittelen suurella määrällä harkitsemaan paria pöytää, jossa toisessa olisi vaikka ne vaatteet ja toisessa käyttötavara.

Itse myyn, annan tai vaihdan paljon Facebookissa. Merkkitavarasta varmaan saa parhaiten huutiksessa.

Yhteistyössä