kirppikseltä pölliminen

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
siis kuka OIKEESTI pöllii kirpalta?
mulla oli pöytä viikon siellä uudella kehä 3 kirppiksellä ja varmaan puolet kamoista varastettiin! vaatteita, lehtiä, koriste-esine,reppuja... hintaa oli 0.10 - 4 e. onko niin, et periaatteesta ei mistään enää makseta? en voi tota paikkaa myyjille suositella.

(mulla on ollu muuallakin pöytiä ja hävikki on ollu 1-3 tavaraa)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Uus kirppis? Missä päin kehää?
Mä en ymmärrä varastelua lainkaan, tai no jos tarpeeseen tulee, mutta en usko että kenenkään talous kaatuu alle euron ostoksiin ainakaan...
siinä jumbon kohalla, toisella puolella tietä. siinä on se prätkäliike samassa (ossaa en muista)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Uus kirppis? Missä päin kehää?
Mä en ymmärrä varastelua lainkaan, tai no jos tarpeeseen tulee, mutta en usko että kenenkään talous kaatuu alle euron ostoksiin ainakaan...
siinä jumbon kohalla, toisella puolella tietä. siinä on se prätkäliike samassa (ossaa en muista)
Kiitos. Pitää mennä käymään joskus. Miten se on auki?
 
:eek:. Mä en o aikoihin vieny mitää kirppiksille myyntiin, mutta sitte ku vien, ni otan pöydän kaheks viikoks ja raahaan rekkalastillisen tavaraa sinne. Näinpä en sitte jaksa tarkistella, onko jtn pöllitty.
Osa pöllityiks luulluista tavaroista saattaa olla kulkeutunu muihin pöytiin?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Uus kirppis? Missä päin kehää?
Mä en ymmärrä varastelua lainkaan, tai no jos tarpeeseen tulee, mutta en usko että kenenkään talous kaatuu alle euron ostoksiin ainakaan...
siinä jumbon kohalla, toisella puolella tietä. siinä on se prätkäliike samassa (ossaa en muista)
Kiitos. Pitää mennä käymään joskus. Miten se on auki?
ark 10-18, vkl 10-15
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja January:
:eek:. Mä en o aikoihin vieny mitää kirppiksille myyntiin, mutta sitte ku vien, ni otan pöydän kaheks viikoks ja raahaan rekkalastillisen tavaraa sinne. Näinpä en sitte jaksa tarkistella, onko jtn pöllitty.
Osa pöllityiks luulluista tavaroista saattaa olla kulkeutunu muihin pöytiin?
eipä ollu. toiset laittaa oman hintalapun siihen- milläs todistat et se oli mun?
 
On kyllä ihmeellistä miten jokukehtaa kirpparilta varastaa. Kamathan ovat vanhoja, eikä hintakaan usein päätä huimaa! Täällä meillä kirppiksillä on sen verran huonot edellytykset valvoa näitä varastelijoita ja sen takia ei kirppikselle kehtaa viedään mitään enemmän arvokasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja January:
:eek:. Mä en o aikoihin vieny mitää kirppiksille myyntiin, mutta sitte ku vien, ni otan pöydän kaheks viikoks ja raahaan rekkalastillisen tavaraa sinne. Näinpä en sitte jaksa tarkistella, onko jtn pöllitty.
Osa pöllityiks luulluista tavaroista saattaa olla kulkeutunu muihin pöytiin?
eipä ollu. toiset laittaa oman hintalapun siihen- milläs todistat et se oli mun?
Ai se pölliminen on tollasta! En tullu ajatelleeksikaan tollasta vaihtoehtoa!
:| :eek: Vähäks huipputörkeetä!!
 
Mä näin kerran, kun eräs nuori nainen oli tyhjentämässä pöytää ja samalla se lappoi kassiinsa tavaraa siitä naapuripöydästä. Kävin lähtiessä sanomassa asiasta, ja myyjät aikoivat tarkistaa asian kun ko. asiakas tulee tiskille hakemaan tilitystä.
 
vieras
Viimes kun mä kävin kirpulla niin poliisi soitti myyjälle ja pyysi sulkemaan yhden paikan, kun on tullut ilmoitus että siinä myydään varastettua tavaraa, joku oli siis tunnistanut omansa, en tiedä sitten miten, mutta niin ne vaan poistettiin sieltä sitten..
 
Mullakin oli siel kehä 3 kirppiksel pöytä ja hyvin meni kaupaks. Tosin en ainakaan huomannut että mitään olis varastettu. Siel on kuitenki aika hyvä valvonta. Valvonta kameraa myöten...liekö sitten ollu hyvä varas :( Kurja juttu.
 
vieras
Outoa ja törkeetä. Mulla on ollut paikka monellakin kirppiksellä, mutta ikinä ei ole varastettu mitään. Ja tavara on kyllä ollut hyvää, koska kaupaksi ovat menneet kaikki.
 
Pena
Mä ainakin vien kirpputorille sellasta tavaraa, että jos joku jotain pöllii, niin ei paljon haittaa. Pääasia että pääsee eroon niistä. Mulla on ollu pöytä tuolla Kehä III kirppiksellä ja sieltä ei oo kyllä mitään isompaa pöllitty. Joku avaimenperä tainnu lähtee. Ja sit niitä tavaroita on löytyny toisten pöydiltä, kun ihmiset päättää ettei otakkaan, ja jättää johonkin muun pöytään sen.
 
no
onkohan ton kehä 3 kirpan pitäjät vaihtuneet? alussa oli huipputöykeet ja ylimieliset tyypit. ei tehny mieli mennä toista kertaa... kävin viime kuussa ja pari nuorta tyttöä oli kassalla, pöydät aika täynnä
 
harmittaa niin vietävästi
Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:
Mulla oli pöytä Lahdessa ja varastettiin mm vauvan paitoja joiden hinta 50sent...Niin toivottavasti muistaa edes vauvaa pukiessaan mistä paita lähtöisin.. :/
Mullakin oli jokunen vuosi sitten Myynnissä kamaa,vieläpä sellaista isoa jota ei ihan heti uskoisi että kassan ohi niin vain viedään,puolet jäi saamatta tilityksen mukaan ja tavaroita ei todellakan löytynyt mistään...
herää vain epäilys mihin 'katosi' :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Mä ainakin vien kirpputorille sellasta tavaraa, että jos joku jotain pöllii, niin ei paljon haittaa. Pääasia että pääsee eroon niistä. Mulla on ollu pöytä tuolla Kehä III kirppiksellä ja sieltä ei oo kyllä mitään isompaa pöllitty. Joku avaimenperä tainnu lähtee. Ja sit niitä tavaroita on löytyny toisten pöydiltä, kun ihmiset päättää ettei otakkaan, ja jättää johonkin muun pöytään sen.
Eiköhän sinne kirppikselle kuule ihan kaiki vie kamaa mistä haluaa eroon ;)
Mutta harmittaahan se jos et edes myyntipaikan verran saa rahaa kun tavarat pöllitään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Uus kirppis? Missä päin kehää?
Mä en ymmärrä varastelua lainkaan, tai no jos tarpeeseen tulee, mutta en usko että kenenkään talous kaatuu alle euron ostoksiin ainakaan...
Niimpä. Eikai kellään oo niin tiukkaa että pitää pölliä jotain ell 1e vaatteita. Yhellä kirppiksellä ei saa mitään laukkua viedä sinne kassojen ohi vaan pitää jättää säiytykseen ja lähtiessä saa takasin. Harmi että tuo touhu on menny tohon jamaan.
 
ootteko noin yksinkertaisia
ei se mitään pöllimistä ole. Mullakin on sattunut pari kertaa että kassa on unohtanut rahastaa tuotteen (kasa nimilappuja vauvanvaatteista siinä rahastettavana). ei siis tosiaan mun vikani, mutta jos tuollaasta ei huomaisi niin sitten te myyjät syytätte että teiltä on varastettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ootteko noin yksinkertaisia:
ei se mitään pöllimistä ole. Mullakin on sattunut pari kertaa että kassa on unohtanut rahastaa tuotteen (kasa nimilappuja vauvanvaatteista siinä rahastettavana). ei siis tosiaan mun vikani, mutta jos tuollaasta ei huomaisi niin sitten te myyjät syytätte että teiltä on varastettu.
Mitä muuta se on kun pöllimistä että lapataan toisen tavaraa omaan kassiin? Jos ei oo yhtään pöllimistä niin miksi hälyttimet jne? Kyllä niitä vaan varastetaan ohi kassojen.
 
...
mul on just pöytä ja huomasin alkuviikosta et oli lähtenyt vaatteita kävelemään. kirppari on pieni, etsin joka pöydän mutta ei löytynyt. tänään käyn purkamassa ja sit aion laittaa paikallislehden yleisöpalstalle "kiitokset" ja toivon että on hyvä mieli laittaa lapsille pöllityt vaatteet päälle. kyse 2e erinnäisistä hello kitty-vaatteista.
 

Yhteistyössä