Kirppariostajat, jotka eivät sitten ostakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympiintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympiintynyt

Vieras
Että mua ärsyttää tämmöset ja näitä kaksplussan palstalla liikkuu aika paljon vai onko vain minun kohdalle näitä tapauksia sattunut harvinaisen paljon, olenko jonkun kiusan kohteena vai mikä kumma....

Mä olisin kiinnostunut.. mä ostan kaikki.. laita samaan pakettiin sekin vielä.. ja sitten kun sanon postikuluineen loppusumman tai sitten kun sanon, että joo, tässä tilinro, annatko osoitteesi, - ketään ei ole missään!!

TAI "voitsä varata, mä saan rahaa vasta ensi kuun loppupuolella"

En varaa, mutta tavara on edelleen myynnissä ja sitten kun sitä rahaa niinku olisi maksaa ja ostaa, tuleekin viesti: "mä löysin halvemman" "mä päätikin etten tarvitsekaan"

Mistä näitä sikiää?

Myynkö huonoa tavaraa ja sisäinen kello kertoo.. vai mikä? Kukaan ei mulle ole sanonut että olisi pettynyt. Ehkä semmosen palautteen antaminen onkin vähän vaikeaa. Hinta-laatusuhdetta siis tarkoitan,

Valitettavasti sitä p.... sakkia "ostelee" huvin vuoksi ja kun maksun aika niin eipä kuulu mitään. Ja esim. huutiksessa useita "hupihuutajia" jotka huutelee vaan niin kauan ku hv ei täyty. Sitten ei edes haluta keskustella hinnasta vaan tulee viesti ei kiinnosta enää... Vaunuissa varsinkin siellä paljon sitä =(

Eli muillekin sattunut samaa.

Ongelma on siinä, ettei ikinä tiedä kuka on tosissaan ja kuka ei ja sitten sitä vastaa aika tympääntyneenä just sille, joka on oikeasti ostamassa :(

Koska just sitä ennen on saanut kolmelta eri nikiltä innostuneen viestin: hei mä ostan! mä ostan!

mutta täälä ja muuallakin törmää paljolti siihen jotta kun kyselee jotain jostain kauppaamastaan tavarasta että mitä ja kuinka niin ei tuu vastausta ei päiviin eikä kuukausiin tai sit toinen tapa jotta vastaus tulee mutta että joo myyty mutta oho ilmootus jäi ottamatta pois....

Yhteistyössä