Kirpparille vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Miten olette hinnoitelleet kirpparille vaatteita (bodyt, housut, paidat, haalarit)? Hyväkuntoiset siis. Paljonko niistä voi pyytää että menee vielä kaupaksikin? Minulla aina mennyt hyvin tavaraa, mutta oon tainnut myydä aika pilkkahintaan, mitä nyt katseli ketjua missä voittoa tullut reilu parikin sataa monille/viikko..

Kyllä mä olen myynyt kaikki todella halvalla ja voittoa on aina tullut vähintään se 250€. Juurikin vauvan vaatteet eivät mene kalliilla koska niitä on niin paljon saatavilla hyväkuntosia kun käyttöikä on niin pieni. aikuisten vaatteet myin ihan yhtä halvalla, 20snt- 1€. Takeista 2-5€

bodyt 0,20-1e, housut/paidat 0,5-1,5 ulkoilupuvut 5e kannattaa katsoa ettei yhtään tahraista vaatetta satu mukaan. Minä ainakin jätän koko pöydän kamat tutkimatta, jos löytyy likaisia vaatteita. Meilläpäin näkee kirpparilla välistä espritin tm bodeja, joissa ihan selvia puklutahroja helposti 2e. Toisaalta yhdellä pöydällä oli bodeja tosi hyväkuntoisia ja nättejä, ostin samantien vaatetta siitä pöydästä parilla kympillä. Mun mielestä kirpparin idea on päästä eroon tavarasta ja saada ehkä pientä voittoa, kamat joista haluan enemmän laitan huutikseen

Joo olen myös monesti törmännyt likaisiin tai esim. rikkinäisiin vaatteisiin ja hinta on siihen nähden päätä huimaava. Viimeksi niken rikkinäinen t-paita 2euroa. Kuulemma kyllä merkkivaatteet menevät kalliilla ja huonossakin kunnossa, mutta jotain rajaa.. Itse en ostaisi rikkinäisiä tai tuhruisia merkistä huolimatta.

Kuinka paljon teillä on tavaraa oikein myytävänä, jos hinnat ovat allekin euron? siis joku 300euron voittohan vaatii siis *YLI 300 vaatekappaletta myytäväksi. Yleensä täällä ei ole lapsilla kuin muutama paita ja housut ja 20 paitaa on jo pröystäilyä. Miten siis teillä riittää myytävää?

Yhteistyössä