Kirpparikuulumisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Jep, mulla on siis ollut tavarat nyt vajaa 3 vuorokautta kirpparilla ja pöytä on jo puolityhjä :o
Tänään vein vähän lisää ja siistin pöydän (mitä siinä enään oli siistittävää).

No tänään siis kannoin sinne syöttötuolin ja heti oli paikan omistaja pyörittämässä sitä tuolia kun selkäni käänsin :laugh: :laugh:
Mahtaakohan ostaa itselleen ja laittaa paremmalla hinnalla myyntiin :xmas:

Vielä olisi 5 päivää jäljellä myyntiaikaa :whistle: :whistle:

Joskohan saisin sitten käydä vaan pölyt pyyhkimässä pöydästä :xmas:

Samoin.Mulla kanssa kirppispöytä ja olen saanut noin 250e ja vielä aikaa keskiviikkoon asti. Kaikki mitä olen myynyt niin on ollut max.5e ja niitäkään siis kalliita ei ole ollut kuin muutama. Olen huomannut että jos on hinta kohdallaan niin pölyt saa vain käydä pyyhkimässä.
*Mielellään pölyjen pyyhkijä*

Mulla on pöytä Lahdessa lanttilassa. Vaatteissa hinnat 0.20 - 5 euroa. Leluja laitoin pusseihin (läpinäkyviin) ja suurimman hinta taisi olla 3.5 euroa (en tarkkaan muista kun ne on jo kaikki mennyt) Ja tuo syöttis on sitten kuitenkin 20 euroa , kunnon tuoli mistä saa sitten kaaren pois ja "isojen " tuolin vauva-ajan jälkeen. =) Tuo syöttiksen hinnan tiputan viikonlopun jälkeen , jollei ole mennyt.

Niin ja lisään vielä pöydän hinnan, se oli 33 euroa viikko

Itse asun pienessä kaupungissa(lue käpykylässä)ja täällä tuntuu kaikki krääsä olevan "huudossa" myin esim. kaikkia yves rocherilta saatuja ilmaislahjoja. Lehden tilauksen kylkiäisenä tulleita juttuja, libero keräys juttuja. Nämä kaikki keräilykrääsä tuntuu olevan in. Täällä maksaa vuokra 20-23 e/viikko

Mä vein kirppikselle tavaraa eräänä maanantai-iltana. Keskiviikkona kävin siellä, aikomus oli siistiä loosia mutta paha oli siistiä kun se oli jo käytännössä tyhjä...eikun kamalalla kiireellä kotiin hakemaan lisää myytävää :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä vein kirppikselle tavaraa eräänä maanantai-iltana. Keskiviikkona kävin siellä, aikomus oli siistiä loosia mutta paha oli siistiä kun se oli jo käytännössä tyhjä...eikun kamalalla kiireellä kotiin hakemaan lisää myytävää :D.

:D :D :D :D

Noinkin voi käydä.

Mulla loppuu tosin myytävä pian :o
Ja noita vaatteita mitä käytän, en myy. Eikä lapsenkaan kaappiin paljoa jäänyt :xmas: Toki kaikki mitä jäi on tarpeellisia =)

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:

Noinkin voi käydä.

Ja noita vaatteita mitä käytän, en myy. Eikä lapsenkaan kaappiin paljoa jäänyt :xmas: Toki kaikki mitä jäi on tarpeellisia =)

Meillä taas tota ylimääräistä tavaraa riittää. :ashamed: Pojan pieniä vaatteitakin on monta laatikollista. :/

Noinkin voi käydä.

Mulla loppuu tosin myytävä pian
:o

tu meiltä hakee lisää :D

Itse vein just neidin vaatteita ja jotain muuta ylimääräistä kodista myyntiin, ainakin viimeksi lastenvaatteita ei ostanut kukaan vaikka hinnat oli muutama kymmenen senttiä per vaate...huutiksessa ne sitten sain kaupaksi kalliimmalla.

Noinkin voi käydä.

Mulla oli kahden lapsen vaatteita 2-4 v ajalta, kamala kasa vauvantarvikkeita ja vauvanleluja, ja kaikenlaista tarpeetonta kodin esinettä (koristeita yms). Eli myytävää tavaraa oli hirmuisesti. Kaikkea en vaan viitsinyt viedä sinne samalla kertaa, koska liian täynnä oleva kirppispaikka on luontaantyöntävän näköinen ja epäsiisti.

Mulla oli kahden lapsen vaatteita 2-4 v ajalta, kamala kasa vauvantarvikkeita ja vauvanleluja, ja kaikenlaista tarpeetonta kodin esinettä (koristeita yms). Eli myytävää tavaraa oli hirmuisesti. Kaikkea en vaan viitsinyt viedä sinne samalla kertaa, koska liian täynnä oleva kirppispaikka on luontaantyöntävän näköinen ja epäsiisti.[/quote]

Mä olen tuossa samaa mieltä, että pöytä ei saa olla trukilla täyteen tungettu. Paremmin menee kaupaksi kun on vähemmän tavaraa loossissa ja ihmisillä tilaa katsella/hypistellä.

Yhteistyössä