Kirpparijuttuja kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppari

Vieras
Varasin pöydän pariksi viikoksi, alkaa viikon päästä.

Jokohan menis talvikamppeet? On viimevuotista haalaria tarjolla. Ja entäs vastaavasti: ostaako joku vielä kesäkampetta, t-paitaa, mekkoa ym? Aattelin jos möis ne mitä ei missään nimessä voi enää ensi kesänä pitää, nyt jo niin nafteja.

Tarkoitus on saada taas mahdollisimman paljon tavaraa pois, kaappitilaa... Möin samalla kirpparille tuossa huhtikuussa ja 2 viikon päästä oli tienestiä 295 e (tästä on jo vähennetty pöytävuokra).

Nyt käyn läpi myös videot. Mitä vhs-kaseteille (viiru ja pesonen, muumit, disneyn lumikki ym) hinnaksi? Entä dvd-levyille?

Nyt lähtee myös vauvakoon pussilakanat. Mitä niille voisin laittaa hinnaksi ettei tarvi kotiin kantaa? Eivät oo mitään eriikoista kuosia tyyliin muumi, osa finlaysonin, osa ä-pakkauksista...

Mulla myös meni talvivaatteet kirppispöydästä ihan ensimmäisenä, sisävaatteet tuntuu pyörivän pöydällä pidempään. Sekä lasten DVD:t että elokuvat laitoin hintaan 3,50 ja valtaosa niistäkin mennyt. Itse ostan myös kesävaatetta ensi kesän varalle varastoon jos edullista löytyy eli jos pöydällä vaan on tilaa niin voihan niitäkin laittaa tyrkylle.

Ok, talvikamppeet matkaan siis :). Mulla ei oo kuin joku puku noin 92 ja sitten 104.

Tavispussilakanastakin 3 e?? Siis kun on joku eläinkuosi, ihan ok, muttei marimekkoa tai muumia tai hello kittyä jne. :)

Mulla on myös pipoja ja hanskoja erinäinen määrä. Ovat eri sukupuolta nämä lapset, ja tyttö isompi ja on melko tyttömäisiä ne :). Mitähän jostain hm-kitty-piposta pyytäis, tai esim. tähtijonathan-kevyttoppahanskoista? Pipo voisi ehkä olla 2 e Kittyn takia, mutta en oikein muista mitä noi tähti-jonathan-hanskat maksoivat uutena, oisko 3 e liikaa niistä, yhdellä olleista, hyväkuntoisista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, talvikamppeet matkaan siis :). Mulla ei oo kuin joku puku noin 92 ja sitten 104.

Tavispussilakanastakin 3 e?? Siis kun on joku eläinkuosi, ihan ok, muttei marimekkoa tai muumia tai hello kittyä jne. :)

Mulla on myös pipoja ja hanskoja erinäinen määrä. Ovat eri sukupuolta nämä lapset, ja tyttö isompi ja on melko tyttömäisiä ne :). Mitähän jostain hm-kitty-piposta pyytäis, tai esim. tähtijonathan-kevyttoppahanskoista? Pipo voisi ehkä olla 2 e Kittyn takia, mutta en oikein muista mitä noi tähti-jonathan-hanskat maksoivat uutena, oisko 3 e liikaa niistä, yhdellä olleista, hyväkuntoisista?

Jonathanit uutena 10?, mutta mä ostan ne joka vuosi alesta 5?.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mulla myös meni talvivaatteet kirppispöydästä ihan ensimmäisenä, sisävaatteet tuntuu pyörivän pöydällä pidempään. Sekä lasten DVD:t että elokuvat laitoin hintaan 3,50 ja valtaosa niistäkin mennyt. Itse ostan myös kesävaatetta ensi kesän varalle varastoon jos edullista löytyy eli jos pöydällä vaan on tilaa niin voihan niitäkin laittaa tyrkylle.

Joo, vien osissa ettei tuu liian täyteen ja mietin vaan, laittaisko pari t-paitaa ja mekkoa "täkylle" ja jos menee niin tuo lisää :). Mekot kävisivät vielä nyt syyskuussakin jonkun synttäreille tms. T-paitoja periaatteessa tarvii muutaman läpi vuoden, kun on jumppaa ja voi olla aluspuserona.

Yhteistyössä