Kirpparihinnoitteluun apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Oon menossa viikon päästä viikonloppuna kirpparille myymään tavaroita. En ole vuosikausiin ollut itse myymässä, joten mä olen ihan ulalla, että millä hinnalla vaatteet ja tavarat menee kirpparilla kaupaksi. Kun tienesti ei ole se tärkein juttu, vaan se, että saan noi tavarat kaupaksi tilaa viemästä.

Lähinnä siis, mitä maksaisitte:
- vauvojen bodyt
- vauvojen potkuhousut
- taaperoikäisten collegeasut
- vauvojen ja taaperoikäisten sukat, talvihatut, tumput
- naisten sifonkiset juhlapaidat

- on myös viinilaseja, kahvimukeja, aikuisten kenkiä..

Ja toki paljon muuta, mutta noita on eniten ja siksi kaipaisin niille jotain hintavinkkejä. Eivät ole huippumerkkitavaraa, mutta siistikuntoisia kaikki.

Kiitos!

Lastenvaatteista en juuri kauhiasti maksaisi..0,50-2egee, riippuen kunnosta. Niitä kun on tarjolla niin paljon ja harvemmalla kuitenkaan mitään ihmeellisen erikoista. Ja ilmaiseksikin saa kamuilta...
Jos haluat vain tavarasta eronn, kannattaa myydä halvalla. Näin olen itse tehnyt..ja todennut että siltikin peruslastenvaatteesta on vaikea päästä eroon.

Mulla oli just pari viikkoa loossi kirppiksellä ja sen huomasin, että jos pyydät kuin uudesta ja todella hienosta vaatteesta 7 euroa, niin kukaan ei osta, vaikka maksais uutena 30 euroa ja sitten kun on ostanut halpa-hallista joskus 3 eurolla tarjouksesta jonkun surkeaa kangasta olevan verkkaripuvun, niin sen saa myytyä 5 eurolla :whistle:
Ainakaan mulla niissä tavaroiden menemisessä ei ollut oikeastaan mitään muuta järkevää kaavaa, kuin että mitä halvemmalla myyt, niin sitä varmemmin lähtee. Ne kaikista hienoimmat ja kalleimmat tavarat kiikutin takaisin kotiin ja kaikki alle sen vitosen tavarat melkein meni.

Lähinnä siis, mitä maksaisitte:
- vauvojen bodyt -->2 egeä max
- vauvojen potkuhousut -->2 egeä max
- taaperoikäisten collegeasut -->max 5 egeä
- vauvojen ja taaperoikäisten sukat, talvihatut, tumput -->max ege
- naisten sifonkiset juhlapaidat -->max 5 egeä

jos tarkoitus on saada kaappeihin lisää tilaa, ei kannata ylihinnoitella. ite käyn aina ilmoittamassa henk kunnalle ylihintapöydistä. hyvä periaate on: jos olet maksanut omasta vaatteestasi kympin, myy se eurolla.

Yhteistyössä