kirpparihinnoittelusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Osaisiko joku hieman neuvoa millaisia hintoja laittaisin kirpparivaatteille? Menossa niin miesten, naisten kuin lastenkin vaatteita. Onhan tuo vaikea sanoa kun ei nää vaatetta mutta jos jotain osaisitte sanoa, jos teillä on joku "systeemi"? Eniten tarvitsisin apua vauvan (koot 50-68) vaatteiden kanssa. Entä jos jossain vaatteessa on pieni tahra, mutta muuten ehjä ja hyväkuntoinen, niin laitanko tyyliin 10 snt hinnaksi vai jätänkö kokonaan myymättä?

Sitten vielä: minulla on TÄYSIN käyttämätön vaaleansininen toppahaalari kokoa 68 ovh. 50 e, paljonko laitan tuollaiselle hinnaksi?

Aikuisten vaatteista en tiedä, koska ne ei mene mulla koskaan kaupaksi - max hinta siis on musta 1-2e.

Lastenvaatteet mulla on: body 0.5-1e, isommat vaatteet 1-3e. Haalarit 5-10e. Täysin käyttämätön perushaalari minusta 15e, mutta saathan sinä kokeilla maksaako joku enemmän? Sitä ostohintaa harva oikeasti tietää, halvemmallakin saa vauvahaalareita.

Minä myyn vaatteet myös paketteina ja niissä yleensä en myy tahraisia tai sitten siitä on maininta. Yleensä mulla tahrainen on myös muuten heikkokuntoisempi. Voit toki laittaa myyntiin alemmalla hinnalla, jos joku haluaa. Ei se ole mahdotonta.

Näistä sai jo hyvin hajua, mutta lisää neuvoja otetaan vastaan :) Tuo haalari on ollut ongelmallinen kun itse en maksaisi uudestakaan viittäkymppiä; vauvahan on suurimmaksi osaksi vaunuissa.. Haalari saatu siis lahjaksi ja käyttämättähän se jäi kun ei niitä pakkasia tullut!

MULLA ON JUST NYT KIRPPARI PÖYTÄ JA KALLEIN TUOTA TAITAA PÖYDÄSSÄ OLLA 4E DVD...KAIKKI LELUT JA VAATTEET OLEN LAITTANUT 0.05-1? JA NYT PÖYTÄ OLLUT 1VIIKON JA RAHAA TULLUT YLI 60?..PAREMPI SAADA JOTAIN KUN EI MITÄÄN =)

Yhteistyössä