viimeviikolla näin kippiksellä 2 eri pöydässä ikean niitä hiukan aaltoilevia maljakoita (ei näytä enään olevan ikeassa myynnissä) no niitä oli montaa eri väriä ja hiukan alle euron oli noilla lasipullo maljakoilla ikeassa hintaa uutena,
vaan nyt kirppikselle oli 2eri myyjää tuoneet myyntiin kyseistä maljakkoa ja kai niissä oli joku tunnearvolisä toinen maksoi 1,50 ja toinen oli 2,50
Eräässä pöydässä oli juuri minun kokoinen sifonkinen kesämekko,oli juuri minun väriäkin

hinta vaan oli hiukan päätä huimaava mutta kun mekko oli niin nätti niin aloin tutkimaan tuota ihanuutta lisää.
No oli kyllä naurussa pitämistä kun tarkistin toimiiko vetoketju ja siinä ketjun luono oli tuommoinen pienen vauvan kämmenen kokoinen reikä ja vielä mekolla oli hintaa 10e
ja ihan vain kapphal tuotteita eli ei niin laatua.Reikä oli vilä siinä sifonkikankaassa joten paikkaaminen ei olisi onnistunut ja siinä oli semmoiset leikkauksetkin että ei kaventaminenkaan olisi mitenkään onnistunut.
Tämä on asia että ei mene mun jakeluun,myydään kovalla hinnalla ja täysin risaa tavaraa
Muutenkin näkee meilläpäin paljon myynnissä ikea rojua ja kai se on jollekin niin harvinanen paikka että jos sinne pääsee 10vuodessa kerran niin sitten näille halpis tavaroille voidaan laittaa tunnearvolisä.
Se että myyjät perustelevat myyntihintojaan paikkamaksulla niin ei minusta ole puolustus sille että vinttyneestä jo melkein lattiarätiksi kelpaavasta paidastakin pyydetään 3e
Jo tuota tekee työkseen ja haluaa tienata niin itsepalvelukirppis voi olla silloin väärä paikka.
Minulla oli myynnissä tavaraa,ja tosiaan yhdessä vaiheessa alkoikin pelottamaan saanko edes paikkamaksua kasaan mutta jäi minulle vielä 20e palkkaakin

hinnat oli todellakin sitä että kunhan eroon pääsen mutta minulla ei tosiaan tarkoitus ollutkaan tällä rikastua kuten monella muulla nykypäivänä.